problem z doładowaniem s4 brak mocy
problem z doładowaniem s4 brak mocy
Witam,
mam problem z doładowaniem w s4 2.7t rok 1999.
Brak jakichkolwiek błędów. Sprawdzane VCDS.
Układ dolotowy sprawdzony szczelny. WG działają, N75 wymieniony na nowy, DV też nowe trójnik też ok. Był problem z czujnikami EGT ale też juz rozwiązany. Maksymalne doładowanie to 0.6b pow 5 tys ale takie ma zadane, jak wymagane jest ok 0.8 przy ok 3500rpm, osiąga ok 0.3 i powoli rośnie do 0.6 i tak już zostaje do odcinki.
Jak pompuje w wężyki od WG wakuometrem trzymają ciśnienie.
Turbiny nie wyją. Jakieś pomysły?
mam problem z doładowaniem w s4 2.7t rok 1999.
Brak jakichkolwiek błędów. Sprawdzane VCDS.
Układ dolotowy sprawdzony szczelny. WG działają, N75 wymieniony na nowy, DV też nowe trójnik też ok. Był problem z czujnikami EGT ale też juz rozwiązany. Maksymalne doładowanie to 0.6b pow 5 tys ale takie ma zadane, jak wymagane jest ok 0.8 przy ok 3500rpm, osiąga ok 0.3 i powoli rośnie do 0.6 i tak już zostaje do odcinki.
Jak pompuje w wężyki od WG wakuometrem trzymają ciśnienie.
Turbiny nie wyją. Jakieś pomysły?
Trójnik wymieniłem, ale to nie to:(
dziwne że jak odpinam sterowanie wg od n75 to nic się nie dzieje, a powinien być overboost.
Gruszki działają to też sprawdzone.
Bez wyszarpania motoru raczej się nie obejdzie. Chyba że katy tak zapchane że nie ma siły napompować więcej, ale egt nie wzrasta.
Błędów nadal brak:(
dziwne że jak odpinam sterowanie wg od n75 to nic się nie dzieje, a powinien być overboost.
Gruszki działają to też sprawdzone.
Bez wyszarpania motoru raczej się nie obejdzie. Chyba że katy tak zapchane że nie ma siły napompować więcej, ale egt nie wzrasta.
Błędów nadal brak:(
Silnik był wyciągany czy coś? Ja kiedyś u siebie numer odstawiłem jak wymieniałem turbiny - jakoś przy składaniu się zagapiłem i zamieniłem dwa wężyki - od WG i ten drugi idący do strony zimnej. I tak w sumie wyszło, że wszystko git, ale 0,5b ładował ;) Tyle, że zadane miał 0,8. Dlatego dobrze by było gdybyś sobie zrobił logi, będzie widać dokładniej co i jak.
W takim stanie boost powinien być na 0,3-0,4bar !! Dokładnie tak samo jak w trybie awaryjnym!! Gdy wtyczka od n75 jest zdjeta masz regulacje boostu tylko zaworami WG - czyli boost powinien być taki na jaki są ustawione gruchy!!marsab pisze:Trójnik wymieniłem, ale to nie to:(
dziwne że jak odpinam sterowanie wg od n75 to nic się nie dzieje, a powinien być overboost.
Gruszki działają to też sprawdzone.
Bez wyszarpania motoru raczej się nie obejdzie. Chyba że katy tak zapchane że nie ma siły napompować więcej, ale egt nie wzrasta.
Błędów nadal brak:(
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR