500+ dla S4 B7
Poskładałem sobie wczoraj od nowa głowice. Zauważyłem, że mam do zaślepienia otwory po SAI. Trzeba mi takich zaślepek:
https://store.034motorsport.com/sai-blo ... 0v-v8.html
Idzie kupić takie coś w PL czy trzeba sobie wystrugać?
https://store.034motorsport.com/sai-blo ... 0v-v8.html
Idzie kupić takie coś w PL czy trzeba sobie wystrugać?
Zaślepki dorobione.
Wziąłem się za paliwo. Oryginalna pompa z B7 ma dwa wyjścia. "Grube" pcha paliwo na listwę, a cienkie pcha paliwo do drugiej komory i wypycha paliwo do koszyka z pompą w pierwszej komorze.
Powrót z listwy paliwowej wpada normalnie do zbiornika do komory gdzie jest pompa.
Nowa pompa ma jedno wyjście i teraz nie będzie jak wypychać paliwa z drugiej komory do pierwszej gdzie jest pompa.
Gdyby tak podpiąć powrót paliwa do węża, który idzie do drugiej komory? Coś tak jak na tym schemacie:
Dobrze rozumuje?
[ Dodano: 2017-01-19, 18:26 ]
Sam sobie odpowiem :)
Działa jak na załączonym obrazku bez problemu. DW300 pływa sobie w baku od miesiąca. Nic nie odpływa spod smoka pompy nawet przy głębokiej rezerwie.
W między czasie pojawił się przerobiony kolektor ssący od kolegi @tyrkal
Idzie do piaskowania :)
[ Dodano: 2017-01-22, 08:21 ]
Przyjechał wał, z całą resztą z wyważenia. Zdjęto po prawie 25 gram z obu stron. Można zacząć składać :)

Po 3 miesiącach czekania zaraz przed końcem roku przyjechały kute korbowody odprężające (-1mm) od SID'a
Kojarzy ktoś dopuszczalny luz na sworzniu tłokowym? Mam wrażenie, że na jednym tłoku jest trochę za luźno a niby było wszystko pasowane.
Wziąłem się za paliwo. Oryginalna pompa z B7 ma dwa wyjścia. "Grube" pcha paliwo na listwę, a cienkie pcha paliwo do drugiej komory i wypycha paliwo do koszyka z pompą w pierwszej komorze.
Powrót z listwy paliwowej wpada normalnie do zbiornika do komory gdzie jest pompa.
Nowa pompa ma jedno wyjście i teraz nie będzie jak wypychać paliwa z drugiej komory do pierwszej gdzie jest pompa.
Gdyby tak podpiąć powrót paliwa do węża, który idzie do drugiej komory? Coś tak jak na tym schemacie:

Dobrze rozumuje?
[ Dodano: 2017-01-19, 18:26 ]
Sam sobie odpowiem :)
Działa jak na załączonym obrazku bez problemu. DW300 pływa sobie w baku od miesiąca. Nic nie odpływa spod smoka pompy nawet przy głębokiej rezerwie.

W między czasie pojawił się przerobiony kolektor ssący od kolegi @tyrkal
Idzie do piaskowania :)


[ Dodano: 2017-01-22, 08:21 ]
Przyjechał wał, z całą resztą z wyważenia. Zdjęto po prawie 25 gram z obu stron. Można zacząć składać :)



Po 3 miesiącach czekania zaraz przed końcem roku przyjechały kute korbowody odprężające (-1mm) od SID'a


Kojarzy ktoś dopuszczalny luz na sworzniu tłokowym? Mam wrażenie, że na jednym tłoku jest trochę za luźno a niby było wszystko pasowane.
Kolektor Allroad czy tam S4 polift. Została wstawiona flansza pasująca na przepustnicę RS4/R32, poszerzone kanały pasujące pod szerszą głowice i powiększony "brzuszek". Nie wiem jak będzie pasował do B5, bo większa flansza została nadspawana na oryginalną. W B7 jest więcej miejsca z przodu i się pomieści.