Uboga mieszanka i wypadanie zapłonów
Uboga mieszanka i wypadanie zapłonów
Witam, proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu borykam się z tymi błędami.
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 35-00 - mieszanka za uboga
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-00 - rozpoznane wypadanie zapłonów
Błąd ubogiej mieszanki najczęściej występuje powyżej 4000 rpm na 6 biegu przy pełnym "bucie"
Natomiast wypadanie zaplonów także przy ostrej jeżdzie , np. jak robiłem logi to objawiał się powyżej 6000 rpm na 4 biegu , migał "check engine"
Nawet nową cewkę z cylindra 4 podmienilem.
Także ciężko odpala z rana lub po dłuższym postoju.
Wymienione zostało :
świece NGK PFR6Q
cewki Beru
przepływomierz na nowy z serwisu
czujnik temperatury 059919501A z serwisu
http://vaglog.pl/log-002_115_118_J3w4j.html
http://vaglog.pl/log-003_090_093_16U66.html
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 35-00 - mieszanka za uboga
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-00 - rozpoznane wypadanie zapłonów
Błąd ubogiej mieszanki najczęściej występuje powyżej 4000 rpm na 6 biegu przy pełnym "bucie"
Natomiast wypadanie zaplonów także przy ostrej jeżdzie , np. jak robiłem logi to objawiał się powyżej 6000 rpm na 4 biegu , migał "check engine"
Nawet nową cewkę z cylindra 4 podmienilem.
Także ciężko odpala z rana lub po dłuższym postoju.
Wymienione zostało :
świece NGK PFR6Q
cewki Beru
przepływomierz na nowy z serwisu
czujnik temperatury 059919501A z serwisu
http://vaglog.pl/log-002_115_118_J3w4j.html
http://vaglog.pl/log-003_090_093_16U66.html
Program robił ten gośćkurpiu pisze:Dla mnie to masz gdzieś nieszczelności w dolinie. Co ty masz za soft że zadany booster jest tak wysoki?
https://www.facebook.com/genowefagarage/about/
Jakieś 3 lata temu.
w "dolinie" czyli w dolocie ?
Ogólnie sprawdzałem i nic nie znalazłem , możesz mnie naprowadzić gdzie szukać lub co sprawdzić
Jeśli jest jakaś nieszczelność to ma wpływ na ubogą mieszankę i ciężki rozruch ? a co z wypadaniem zapłonów.
Wczesniej zauważyłem ,że troche odma przy "Y" poci się , myślę ,że to nie jest aż taka nieszczelność ,żeby miała wpływ ?
Wczesniej zauważyłem ,że troche odma przy "Y" poci się , myślę ,że to nie jest aż taka nieszczelność ,żeby miała wpływ ?
Ostatnio zmieniony 2017-01-04, 22:41 przez Irekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgadza się. Kiedyś jak miałem problem z autem to przesyłałem gościowi od softu logi i mówił mi gdzie czego szukać. Ładowanie miałem 0,4 bara i mówiłem mu ,że zadane jest 1,5. A on na to : że tym mam się nie sugerować tylko patrzeć na aktualne , które powinno być na granicy 1.1. i wtedy jest dobrze. 0.4 masz niedoładowanie i szukaj nieszczelności w dolocie i miałem trójkąt przepustnicy pęknięty od dołu , gdzie dopiero było widać po zdemontowaniu. Więc teraz z ładowaniem jest dobrze , problem leży gdzieś indziej , tylko gdzie ?. Ostatnio gość od softu zlekceważył mnie i nie moge liczyć na jego pomoc. Liczę ,że tu ją uzyskam :)
http://vaglog.pl/log-032_033_112_N1PK87K.html
http://vaglog.pl/log-032_033_112_N1PK87K.html
Ja na twoim miejscu obejrzalbym dobrze znowu trojnik. A reszta jak kolega Kurpiu pisze...
Co do "map pb" jak to nazwales to nie ma mozliwosci zeby sie "rozjechaly". Zadane doladowanie raczej niezgodne ze sztuka:/ Widzialem juz soft turboelity na 1,55 bar dla seryjnych k03 przy czym doladowanie mierzone bylo na poziomie 1,1bar. Zbieg okolicznosci.
Co do "map pb" jak to nazwales to nie ma mozliwosci zeby sie "rozjechaly". Zadane doladowanie raczej niezgodne ze sztuka:/ Widzialem juz soft turboelity na 1,55 bar dla seryjnych k03 przy czym doladowanie mierzone bylo na poziomie 1,1bar. Zbieg okolicznosci.

Trójnik zdemontowałem i jest cały. Od samego początku ładowanie zadane miałem 1.5 a aktualne w granicach 1.1. Gość od softu tłumaczył, że to tak jest. Na 2,3 biegu idzie do końca , na 4 już przy około 6000rpm przerywa ale idzie dalej tylko słabo lub na 6400 jest koniec i w tym momencie następuje wypadanie zaplonów 4 cylindra. 6 bieg powyzej 4000rpm przerywa i łapie błąd ubogiej mieszanki.Gdy rozpędzam się powoli to nic nie dzieje się i idzie do 260km/h.
Coś nie domaga przy duzym obciążeniu.
Coś nie domaga przy duzym obciążeniu.