S6 C5 - AMORTYZATORY gdzie kupić??

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Nurek555
Posty: 7
Rejestracja: 2016-05-15, 18:52
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć:
Kontakt:

S6 C5 - AMORTYZATORY gdzie kupić??

Post autor: Nurek555 »

Witam,
Jako szczęśliwy posiadacz Eski noszę się z zamiarem wymiany amorków i niestety nie wiem gdzie poza aso można je dostać. Do każdego innego silnika poniżej 4.2 są sachsy kayaby itp itd a do v8 z racji ciężkiego przodu nie ma nic... nie chce mi się wierzyć że tylko w aso dostanę czerwone sachsy takie jakie mam teraz. Może ktoś z Was już coś takiego przerabiał?
ernieball
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-19, 10:32
Lokalizacja: Rawa Maz.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ernieball »

Bilstein produkował, poszukaj w necie.
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

pod uwagę bierz tylko Bilsteina B6 lub B8 Sport
Obrazek
Awatar użytkownika
Nurek555
Posty: 7
Rejestracja: 2016-05-15, 18:52
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nurek555 »

Bilstein b8 to podobno beton, b6 bardziej miękki a trw nie mam pojecia co to
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

B8 jest stosowany zazwyczaj do krótszych sprężyn i oferuje delikatne obniżenie
B6 to coś takiego jak lepsza wersja OEM
TRW to na pewno zwykły zamiennik OEM

Jak brać to tylko B6
Obrazek
Awatar użytkownika
Immo
Posty: 308
Rejestracja: 2014-01-01, 18:09
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Immo »

B6 i B8 są twardsze niż OEM, tyle że tak jak SID napisał B8 jest do krótszych sprężyn, a B6 do seryjnych.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Tylko bilstein. Każdy inny się rozleci.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Otoz to -tu raczej nie ma innego wyjscia.Min B6
Awatar użytkownika
Trewor
Posty: 57
Rejestracja: 2013-10-12, 00:47
Lokalizacja: Rumia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Trewor »

Nurek555 pisze:Bilstein b8 to podobno beton, b6 bardziej miękki a trw nie mam pojecia co to
Charakterystyka B6 i B8 jest zbliżona, główną różnicą jest skrócone tłoczysko w B8, co wymaga stosowania krótszych sprężyn, tak jak pisze SID
Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
m3rvin
Posty: 14
Rejestracja: 2014-07-30, 15:03
Lokalizacja: Hagen
Płeć:
Kontakt:

Post autor: m3rvin »

witam

b8 + H&R -40mm to dobre rozwiązanie ?
http://bilstein-profi.de/daempfer/b8/43 ... int?c=2181 ja bedę z tej strony kupował P+T a sprężyny z ebay.de

teraz mam ori 1BV czyli -30mm

jeszcze pyatnie odnośnie B6 czy B8 niechcę gleby mieć !! i według tej strony to B6 wychodziło tylko do a6 4.2 299ps a B8 do S6 więc zostaje mi B8 ?

pozdrawiam
find own way
Awatar użytkownika
Trewor
Posty: 57
Rejestracja: 2013-10-12, 00:47
Lokalizacja: Rumia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Trewor »

m3rvin pisze: B6 czy B8 niechcę gleby mieć !!
Za glebę odpowiada sprężyna, nie amortyzator. Więc czy zastosujesz springi H&R na B6 czy na B8, wysokość auta będzie taka sama, jedynie amor B8 będzie pracował w bardziej optymalnym zakresie (czyli lepiej).
Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

Podpinajac sie lekko pod temat.
Czy Amory z 1be maja krotsze tloczysko wzgledem serii? I dalej czy wrzucenie czerwonych sachsow w serie springi spowoduje wzrost napiecia wstepnego sprezyny (tak jak ma to miejsce w moto)??
ODPOWIEDZ