Błędy do oceny
Udało się jednak dzisiaj wykonać logi
002 032 093 (statyczny) http://vaglog.pl/log-002_032_093_grujlP7.html
Poniżej dynamiczne (3 bieg)
001 004 http://vaglog.pl/log-001_004_rb072w.html
002 011 031 http://vaglog.pl/log-002_011_031_9drwAqV.html
003 021 022 http://vaglog.pl/log-003_021_022_7j3sxV.html
002 112 115 http://vaglog.pl/log-002_112_115_x7C5E7S.html
003 020 120 http://vaglog.pl/log-003_020_120_52BpC9h.html
			
			
									
						
										
						002 032 093 (statyczny) http://vaglog.pl/log-002_032_093_grujlP7.html
Poniżej dynamiczne (3 bieg)
001 004 http://vaglog.pl/log-001_004_rb072w.html
002 011 031 http://vaglog.pl/log-002_011_031_9drwAqV.html
003 021 022 http://vaglog.pl/log-003_021_022_7j3sxV.html
002 112 115 http://vaglog.pl/log-002_112_115_x7C5E7S.html
003 020 120 http://vaglog.pl/log-003_020_120_52BpC9h.html
Na początek wymień czujnik temperatury płynu chłodzącego - takie skoki i spadki temperatury generowane przez czujnik to nic dobrego. Ostatnio kupowałem omawiany czujnik , febi - koszt 25 zł.
PS: nie loguje się tyle grup na raz, te monotroniki są na tyle wolny że przy logowaniu 3 grup zbyt mało danych pokazują na vag-comie/ vcds'ie.
			
			
									
						
							PS: nie loguje się tyle grup na raz, te monotroniki są na tyle wolny że przy logowaniu 3 grup zbyt mało danych pokazują na vag-comie/ vcds'ie.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
			
						moje byłe S4 B5
Ostatnio wymieniałem w AJK to stojąc przed maską to był umieszczony po lewej stronie, 4 pinowy z zielona główką.
			
			
									
						
							Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
			
						moje byłe S4 B5
Masakrycznie wielki przepływ powietrza na poziomie 300g/ cykl   
 
Program szwajcarski ?
Na jaki paliwie śmigasz ?
Prośba: zamień czujnik i zrób nowe logi, POJEDYŃCZO.
			
			
									
						
							 
 Program szwajcarski ?
Na jaki paliwie śmigasz ?
Prośba: zamień czujnik i zrób nowe logi, POJEDYŃCZO.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
			
						moje byłe S4 B5
Nie.ZicoPL pisze: Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
Powodem może być brak katów i prekatów.
Powtórz logi na sprawnym czujniku temp płynu.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
			
						moje byłe S4 B5
Sądzisz że pre katy i katy nie zwiększają przepływu co skutkuję większym przepływem pokazywanym przez lmm ? 
Wiem też że można to wyskalowac softem.
			
			
									
						
							Wiem też że można to wyskalowac softem.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
			
						moje byłe S4 B5
Pisałem o tym wcześniej.buba pisze:Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
Do autora. Załóż nowy czujnik, loguj każda grupę osobno od 1500 rpm do odcinki z butem w podłodze.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
			
						moje byłe S4 B5



