Błędy do oceny

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Na początek wymień czujnik temperatury płynu chłodzącego - takie skoki i spadki temperatury generowane przez czujnik to nic dobrego. Ostatnio kupowałem omawiany czujnik , febi - koszt 25 zł.

PS: nie loguje się tyle grup na raz, te monotroniki są na tyle wolny że przy logowaniu 3 grup zbyt mało danych pokazują na vag-comie/ vcds'ie.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

Dzięki, też na to zwróciłem uwagę. To jest ten czujnik w wężu wchodzącym do chłodnicy po prawej stronie?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Ostatnio wymieniałem w AJK to stojąc przed maską to był umieszczony po lewej stronie, 4 pinowy z zielona główką.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

OK czyli ten co myślałem :) Leży na półce nowy, profilaktycznie kupiłem kiedyś :) Widzisz jakieś anomalia w logach?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Masakrycznie wielki przepływ powietrza na poziomie 300g/ cykl :shock:

Program szwajcarski ?

Na jaki paliwie śmigasz ?

Prośba: zamień czujnik i zrób nowe logi, POJEDYŃCZO.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

Program ABT. Tylko 98 Orlen. Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

ZicoPL pisze: Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
Nie.

Powodem może być brak katów i prekatów.

Powtórz logi na sprawnym czujniku temp płynu.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

Ok, dzięki. Prekatów i katów nie ma. Zainstalowany pełny chińczyk od turbin.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

gustav pisze:
ZicoPL pisze: Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
Nie.

Powodem może być brak katów i prekatów.

Powtórz logi na sprawnym czujniku temp płynu.
katy i prekaty nie mają nic do zasysanego powietrza.
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Sądzisz że pre katy i katy nie zwiększają przepływu co skutkuję większym przepływem pokazywanym przez lmm ?

Wiem też że można to wyskalowac softem.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie bo u mnie żadnej różnicy nie było.

Zwiększają przepływ spalin ale to nie ma związku z zasysanym powietrzem a tym bardzie z jakimś błędem.

Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

buba pisze:Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
Pisałem o tym wcześniej.

Do autora. Załóż nowy czujnik, loguj każda grupę osobno od 1500 rpm do odcinki z butem w podłodze.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

gustav pisze:
buba pisze:Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
Pisałem o tym wcześniej.

Do autora. Załóż nowy czujnik, loguj każda grupę osobno od 1500 rpm do odcinki z butem w podłodze.
I wtedy można coś wywnioskować ;-)
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

Ok, dzięki tak zrobię. Błędne odczyty tego czujnika mogą mieć, aż taki wpływ na pracę silnika?
ODPOWIEDZ