Błędy do oceny
Błędy do oceny
Panowie auto ładuje mi max 0,45 bara, sprawne dmuchało 1.1. Brak mocy. Po odpięciu przepływki żadnej różnicy w jeździe. Wywala mi 3 błędy:
17536 17538-system too lean bank 1 oraz 2
16486 max air flow too lean
Zlikwidowana jedna nieszczelność, pęknięty jeden trójnik. Mimo to dalej bez zmian. Z błędów mam rozumieć że najprawdopodobniej powinienem rozglądać się za nową przepływką?
17536 17538-system too lean bank 1 oraz 2
16486 max air flow too lean
Zlikwidowana jedna nieszczelność, pęknięty jeden trójnik. Mimo to dalej bez zmian. Z błędów mam rozumieć że najprawdopodobniej powinienem rozglądać się za nową przepływką?
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Najlepiej jakbyś znalazł kogoś na 5min z 2.7 na podmiankę przepływki żeby być pewnym na 100%
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 102/000258
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 102/000258
Jak przerywa to na trojniku ten sensor jak on ma? Przeplywka??timon_86 pisze:Błędy skasowane, auto odzyskało moc jednak zdarza się szarpanie przy przyspieszaniu. Co najważniejsze komp czysty od błędów. Mam właśnie na zapasie jeden n75 więc jutro postaram się podmienić. DV nie tak dawno wymieniane więc raczej szczelne. Ps: Dzięki za sugestie!
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
MAP sensor na trojnikuARAS200 pisze:Jak przerywa to na trojniku ten sensor jak on ma? Przeplywka??timon_86 pisze:Błędy skasowane, auto odzyskało moc jednak zdarza się szarpanie przy przyspieszaniu. Co najważniejsze komp czysty od błędów. Mam właśnie na zapasie jeden n75 więc jutro postaram się podmienić. DV nie tak dawno wymieniane więc raczej szczelne. Ps: Dzięki za sugestie!
Czołem,
Piszę w tym temacie, ponieważ mam podobny problem. Objawia się delikatnym szarpaniem/przerywaniem przy przyśpieszaniu. Żeby było śmieszniej nie zawsze i nie potrafię rozkminić od czego to zależy.
Co zostało zrobione/sprawdzone:
- próba szczelności dolotu- OK
- szczelność podciśnień- wymieniony przewód N75-> WG prawej turbiny był skruszały przy samym WG, poprawa jest znaczna, wcześniej szarpnięcia były mocniejsze.
- wymieniony N75
- wymieniona sonda lambda lewa- wyrzucała błąd i korekty były większe niż 10%,
- sprawdzone zawory DV- są szczelne i nie zacinają się, jakieś akcesoryjne są zapakowane.
Wczoraj wysypał błąd 16486- Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too low. Błąd wykasowałem, zero poprawy. Przelatałem 50km nie wrócił. Między czasie odpinałem przepływkę, także może był pochodną dłubania. Macie jakieś pomysły co sprawdzić, ogólnie auto ma moc i gna jak złe tylko te szarpnięcia wyprowadzają mnie z równowagi.
Misfire nie mogę sprawdzić, nie wyświetla mi żadnych wartości VAG-COM
świece?- nie rusząłem ich
cewki?- nie sprawdzałem
filtr paliwa lub pompa?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pzdr,
Piszę w tym temacie, ponieważ mam podobny problem. Objawia się delikatnym szarpaniem/przerywaniem przy przyśpieszaniu. Żeby było śmieszniej nie zawsze i nie potrafię rozkminić od czego to zależy.
Co zostało zrobione/sprawdzone:
- próba szczelności dolotu- OK
- szczelność podciśnień- wymieniony przewód N75-> WG prawej turbiny był skruszały przy samym WG, poprawa jest znaczna, wcześniej szarpnięcia były mocniejsze.
- wymieniony N75
- wymieniona sonda lambda lewa- wyrzucała błąd i korekty były większe niż 10%,
- sprawdzone zawory DV- są szczelne i nie zacinają się, jakieś akcesoryjne są zapakowane.
Wczoraj wysypał błąd 16486- Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too low. Błąd wykasowałem, zero poprawy. Przelatałem 50km nie wrócił. Między czasie odpinałem przepływkę, także może był pochodną dłubania. Macie jakieś pomysły co sprawdzić, ogólnie auto ma moc i gna jak złe tylko te szarpnięcia wyprowadzają mnie z równowagi.
Misfire nie mogę sprawdzić, nie wyświetla mi żadnych wartości VAG-COM
świece?- nie rusząłem ich
cewki?- nie sprawdzałem
filtr paliwa lub pompa?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pzdr,
Sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach.
Nie chcę złych wróżb rozgłaszać ale u mnie skończyło się remontem silnika...
Nie chcę złych wróżb rozgłaszać ale u mnie skończyło się remontem silnika...
Ostatnio zmieniony 2016-12-18, 17:35 przez timon_86, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak.ZicoPL pisze:Mam, myślisz, że coś nie tak może z nim być?
Sprawdź świece.
Pasowało by zapodać logi z doładowania i przepływu czyli 02 i 115.
Nie strasz chłopa, niech sprawdzi proste rzeczy.timon_86 pisze:Sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach.
Nie chcę złych wróżb rozgłaszać ale u mnie skończyło się remontem silnika...
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5