Błędy do oceny

Moderatorzy: buba, Mod-Team

timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Błędy do oceny

Post autor: timon_86 »

Panowie auto ładuje mi max 0,45 bara, sprawne dmuchało 1.1. Brak mocy. Po odpięciu przepływki żadnej różnicy w jeździe. Wywala mi 3 błędy:
17536 17538-system too lean bank 1 oraz 2
16486 max air flow too lean

Zlikwidowana jedna nieszczelność, pęknięty jeden trójnik. Mimo to dalej bez zmian. Z błędów mam rozumieć że najprawdopodobniej powinienem rozglądać się za nową przepływką?
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Najlepiej jakbyś znalazł kogoś na 5min z 2.7 na podmiankę przepływki żeby być pewnym na 100%
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 102/000258
Obrazek
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Jako ze jestem amator...N75 bym dal sprawny na podmianke. I sprawdzil DV... no chyba ze nie potrzeba w to zagladac
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Błędy skasowane, auto odzyskało moc jednak zdarza się szarpanie przy przyspieszaniu. Co najważniejsze komp czysty od błędów. Mam właśnie na zapasie jeden n75 więc jutro postaram się podmienić. DV nie tak dawno wymieniane więc raczej szczelne. Ps: Dzięki za sugestie!
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

timon_86 pisze:Błędy skasowane, auto odzyskało moc jednak zdarza się szarpanie przy przyspieszaniu. Co najważniejsze komp czysty od błędów. Mam właśnie na zapasie jeden n75 więc jutro postaram się podmienić. DV nie tak dawno wymieniane więc raczej szczelne. Ps: Dzięki za sugestie!
Jak przerywa to na trojniku ten sensor jak on ma? Przeplywka??
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

ARAS200 pisze:
timon_86 pisze:Błędy skasowane, auto odzyskało moc jednak zdarza się szarpanie przy przyspieszaniu. Co najważniejsze komp czysty od błędów. Mam właśnie na zapasie jeden n75 więc jutro postaram się podmienić. DV nie tak dawno wymieniane więc raczej szczelne. Ps: Dzięki za sugestie!
Jak przerywa to na trojniku ten sensor jak on ma? Przeplywka??
MAP sensor na trojniku
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

Czołem,
Piszę w tym temacie, ponieważ mam podobny problem. Objawia się delikatnym szarpaniem/przerywaniem przy przyśpieszaniu. Żeby było śmieszniej nie zawsze i nie potrafię rozkminić od czego to zależy.
Co zostało zrobione/sprawdzone:
- próba szczelności dolotu- OK
- szczelność podciśnień- wymieniony przewód N75-> WG prawej turbiny był skruszały przy samym WG, poprawa jest znaczna, wcześniej szarpnięcia były mocniejsze.
- wymieniony N75
- wymieniona sonda lambda lewa- wyrzucała błąd i korekty były większe niż 10%,
- sprawdzone zawory DV- są szczelne i nie zacinają się, jakieś akcesoryjne są zapakowane.
Wczoraj wysypał błąd 16486- Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too low. Błąd wykasowałem, zero poprawy. Przelatałem 50km nie wrócił. Między czasie odpinałem przepływkę, także może był pochodną dłubania. Macie jakieś pomysły co sprawdzić, ogólnie auto ma moc i gna jak złe tylko te szarpnięcia wyprowadzają mnie z równowagi.
Misfire nie mogę sprawdzić, nie wyświetla mi żadnych wartości VAG-COM
świece?- nie rusząłem ich
cewki?- nie sprawdzałem
filtr paliwa lub pompa?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pzdr,
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

ZicoPL, Masz program ?
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

Mam, myślisz, że coś nie tak może z nim być?
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach.

Nie chcę złych wróżb rozgłaszać ale u mnie skończyło się remontem silnika...
Ostatnio zmieniony 2016-12-18, 17:35 przez timon_86, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

ZicoPL pisze:Mam, myślisz, że coś nie tak może z nim być?
Tak.

Sprawdź świece.

Pasowało by zapodać logi z doładowania i przepływu czyli 02 i 115.
timon_86 pisze:Sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach.

Nie chcę złych wróżb rozgłaszać ale u mnie skończyło się remontem silnika...
Nie strasz chłopa, niech sprawdzi proste rzeczy.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

Dla utrudnienia, powiem że było OK wcześniej :-) Programu nie można wykluczyć, ale jakby był trafiony to wariowałby już wcześniej. Logi postaram się ogarnąć jutro. Dzięki za zainteresowanie!
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

to oprócz tego zloguj 3+20
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

to chcę zlogować:
dynamicznie:
001 004
002 011 031
003 021 022
002 112 115
+
003 020

na jałowym 015 016
statycznie 002 032 093

Coś jeszcze się przyda?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

120
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
ODPOWIEDZ