RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
i tak mnie nie stać na takie cukierki, ale tak z ciekawości ta dobra cena za b16 to ile ( możesz mi na pw wrzucić, może zacznę odkładać :D)??
obudowy są wykonane z nierdzewki czy to jest jakaś powłoka? I czy dobrze widzę, ale do zmiany ustawien tylnych amortyzatorów jest pokrętło i nie trzeba wyjmować amortyzatorów z samochodu?
obudowy są wykonane z nierdzewki czy to jest jakaś powłoka? I czy dobrze widzę, ale do zmiany ustawien tylnych amortyzatorów jest pokrętło i nie trzeba wyjmować amortyzatorów z samochodu?
Bilstein technologicznie i "wrażeniowo z jazdy" - bajka! Ale wielkiej tej glebki to się raczej nie uzyska. Oni trzymają się wartości obniżeń zalecanych pod TUV. To teoria, podparta też praktyką, gdzie osobiście widziałem RSa w sedanie, i to nie tak lekkiego jak ten SIDa, gdzie tył nie współpracował i nie chciał zejść odpowiednio nisko. Ale jeszcze raz podkreślę - właściwości na drodze świetne. I podejrzewam że w tym konkretnym przypadku ekstremalna gleba nie będzie priorytetem ;)Kornetto pisze:Fajnie :) bedzie glebka :)
Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
http://www.venom24.pl/
- wujek 2pac
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Kontakt:
No i jak testy? Ja się sprawuje ceramika?
A drugie pytanie nieco z dupy, ale jestem ciekaw, a Ty masz spore doświadczenie i porównanie. Żeby nie było to przejrzałem cały temat, oraz temat z RS6C6 i nigdzie nie było takiej "pełnej" odpowiedzi.
RS4B5 a RS6C6, to raz, a dwa Twoja wydmuszka a RS6C6. Chodzi mi przede wszystkim o Twoje odczucia odnośnie właściwości jezdnych (nie mam na myśli tu komfortu w dłuższych trasach ;)). Przyspieszenie, prowadzenie, "czucie" auta, zakręty etc. Mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy? A jeśli temat już był wałkowany, to przepraszam za przeoczenie.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Skorupa trafiła na małe poprawki, może coś ruszy do przodu
- zmiana zwieszenia na Bilstein B16 ( nowy Vogtland z przebiegiem max 1000 km do oddania za 2000 )
- wlecą nowy set wahaczy
- wzmocniony gruby stabilizator H&R na tył
- nowe heble 30x38mm ceramik przód (na tył jestem na etapie projektowania)
- i inne drobne elem
trochę mnie dziś ślizgało na letnich ...

- zmiana zwieszenia na Bilstein B16 ( nowy Vogtland z przebiegiem max 1000 km do oddania za 2000 )
- wlecą nowy set wahaczy
- wzmocniony gruby stabilizator H&R na tył
- nowe heble 30x38mm ceramik przód (na tył jestem na etapie projektowania)
- i inne drobne elem
trochę mnie dziś ślizgało na letnich ...

-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt: