RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

uki
Posty: 48
Rejestracja: 2011-07-13, 22:08
Lokalizacja: WG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: uki »

i tak mnie nie stać na takie cukierki, ale tak z ciekawości ta dobra cena za b16 to ile ( możesz mi na pw wrzucić, może zacznę odkładać :D)??

obudowy są wykonane z nierdzewki czy to jest jakaś powłoka? I czy dobrze widzę, ale do zmiany ustawien tylnych amortyzatorów jest pokrętło i nie trzeba wyjmować amortyzatorów z samochodu?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dobrze widzisz, do zmiany ustawień jest pokrętło i na tym mi zależało by robić to na drodze ręką, KW V3 ma 1 ustawienie więcej od góry ale i cena jest o 4-ry cyfry większa
Ten set B16 w PL w detalu jest po +8x00 zł wyceniony
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

SID pisze: Ten set B16 w PL w detalu jest po +8x00 zł wyceniony
kurde jak taka cena to wysyłaj mi szybko !!!
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

buba pisze:
SID pisze: Ten set B16 w PL w detalu jest po +8x00 zł wyceniony
kurde jak taka cena to wysyłaj mi szybko !!!
zapakowałem, dobrze że znalazłem Twój adres, pobranie zrobiłem w cenie, jutro u Ciebie kurier
Obrazek
Awatar użytkownika
Kornetto
Posty: 356
Rejestracja: 2014-04-01, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kornetto »

Fajnie :) bedzie glebka :) swoją droga tak z ciekawości, jaka sztywność ustawiasz u siebie? Ja kiedyś cos czytałem i chyba przód 4 a tył 5 dam albo na odwrót, ciekaw jestem czy wiesz moze lub ktoś jak to w avancie powinno być, nie za twardo nie za miękko. Dziekuje za OT. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

u mnie sedan lekki, lekka klapa, brak tapicerki, siedzeń, czegokolwiek w tyle więc trzeba będzie testować testować testować ....
Obrazek
Awatar użytkownika
Trewor
Posty: 57
Rejestracja: 2013-10-12, 00:47
Lokalizacja: Rumia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Trewor »

Kornetto pisze:Fajnie :) bedzie glebka :)
Bilstein technologicznie i "wrażeniowo z jazdy" - bajka! Ale wielkiej tej glebki to się raczej nie uzyska. Oni trzymają się wartości obniżeń zalecanych pod TUV. To teoria, podparta też praktyką, gdzie osobiście widziałem RSa w sedanie, i to nie tak lekkiego jak ten SIDa, gdzie tył nie współpracował i nie chciał zejść odpowiednio nisko. Ale jeszcze raz podkreślę - właściwości na drodze świetne. I podejrzewam że w tym konkretnym przypadku ekstremalna gleba nie będzie priorytetem ;)
Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

nie może być max gleby bo nie będzie można zapie%%&ć skurupą szybko :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
wujek 2pac
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek 2pac »

To kiedy premiera na torze :?:
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7
G4 HPB
Posty: 29
Rejestracja: 2016-08-28, 19:58
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: G4 HPB »

SID pisze:było 370x35mm


weszło 380x38mm , za tydzień testy i tyle w temacie
Obrazek
No i jak testy? Ja się sprawuje ceramika?

A drugie pytanie nieco z dupy, ale jestem ciekaw, a Ty masz spore doświadczenie i porównanie. Żeby nie było to przejrzałem cały temat, oraz temat z RS6C6 i nigdzie nie było takiej "pełnej" odpowiedzi.

RS4B5 a RS6C6, to raz, a dwa Twoja wydmuszka a RS6C6. Chodzi mi przede wszystkim o Twoje odczucia odnośnie właściwości jezdnych (nie mam na myśli tu komfortu w dłuższych trasach ;)). Przyspieszenie, prowadzenie, "czucie" auta, zakręty etc. Mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy? A jeśli temat już był wałkowany, to przepraszam za przeoczenie.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ceramiki nie założyłem brakło czasu, plany są w tym tyg ale nie ja już to będę zakładał bo zmarzluch jestem i tyle, nie bedę grzebał w garażu na mrozie,
Auto w ziemie stoi w garażu - nie jeździ

co do porównań to muszę siąść kiedyś przy drinku i opisać a nie teraz w robocie
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Skorupa trafiła na małe poprawki, może coś ruszy do przodu
- zmiana zwieszenia na Bilstein B16 ( nowy Vogtland z przebiegiem max 1000 km do oddania za 2000 )
- wlecą nowy set wahaczy
- wzmocniony gruby stabilizator H&R na tył
- nowe heble 30x38mm ceramik przód (na tył jestem na etapie projektowania)
- i inne drobne elem

trochę mnie dziś ślizgało na letnich ...

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

ale filtry walą po oczach na tej fotce :lol: :lol:
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Jeszcze grubszy stabilizator na tył jak 21mm?
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Buba pogoda dzisiaj nie do fot, coś tam się podciągnęło ale ona na żywo lepiej wygląda :-)

stabilizator H&R 21mm leżał bo zapomniałem kiedyś zamontować
Obrazek
ODPOWIEDZ