S4 B5 Avant by MaDmAx

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

spokojnie, zrobi się spota to pokilujemy ;-)
marko
Posty: 205
Rejestracja: 2011-11-30, 23:12
Lokalizacja: niemcy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marko »

pare dni temu w hannoveze mialem okazje spotkac sie z madmaxem przewiuzl mnie i kolege swoja s4 niezle to sie odpych jak na te 435 koni

p.s wstaw kratki a fajniej bedzie wygladal i nie bedzie sie tak rzucal w oczy
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

Obrazek
w końcu upolowałem zegar taki jak chciałem :-D
marko
Posty: 205
Rejestracja: 2011-11-30, 23:12
Lokalizacja: niemcy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marko »

mysle ze jak wrucisz do niemiec to z nowym zegarem na pokladzieale ale bedzie teraz zapierdykac i moze konia doda :mrgreen:
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Madmax :) pięknie ,mam ten sam i też czeka na montaż
[ D O B R Z A Ń S K I ]
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

Dużo jest zabawy z montażem zegarów z cyfrowym zegarem w aucie, które miało wcześniej analogowy??
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

tasior87 pisze:Dużo jest zabawy z montażem zegarów z cyfrowym zegarem w aucie, które miało wcześniej analogowy??
kabelki chyba trzeba poprzekładać w kostkach, gdzieś mam schemat od kolegi martin s4
tutaj też coś jest http://a4-klub.pl/index.php?/topic/5854 ... ka-na-fis/
Bi_turbo
Posty: 66
Rejestracja: 2016-03-29, 12:41
Lokalizacja: Raszyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bi_turbo »

Jak tam doszedłeś do ładu z licznikiem??? :P
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

tak, tutaj podziekowania dla kolegi martin s4 bardzo dużo mi pomógł
Obrazek
w międzyczasie troche uciszyłem grzechotnika pod maską, alternator - dwa łożyska i szczotki, napinacz wieloklina z paskiem - nowe
w zawieszeniu górne lewe wahacze z przodu no i doszedł gwint weitec + geometria

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-02-14, 23:00 przez MaDmAx, łącznie zmieniany 1 raz.
Bi_turbo
Posty: 66
Rejestracja: 2016-03-29, 12:41
Lokalizacja: Raszyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bi_turbo »

o proszę i baja :D a wymieniałeś Fis w liczniku???
ja mam coś takiego że jak jadę bez włączonej klimy to mi się rozmywa a po włączeniu się poprawia... i niby wymieniony przez speców w tamtym roku.. :(

A jak gwincik twardy??

i kiedy kratki zamontujesz???? :P
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

Bi_turbo pisze:o proszę i baja :D a wymieniałeś Fis w liczniku???
ja mam coś takiego że jak jadę bez włączonej klimy to mi się rozmywa a po włączeniu się poprawia... i niby wymieniony przez speców w tamtym roku.. :(

A jak gwincik twardy??

i kiedy kratki zamontujesz???? :P
FIS w liczniku wymieniony przez martin s4, gwint raczej twardy aczkolwiek beton nie jest, poprawiali mi go troche w www.pecar.pl
kratki już są (dzięki emay) i niedługo je zamontuje
Obrazek
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

No i pięknie :lol: a wejdą Ci te kratki na ten cooler bez problemu? Jak u mnie się okaże że wejdzie to też chcę te bez halogenu :)
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

Dobrzanskis4b6 pisze:No i pięknie :lol: a wejdą Ci te kratki na ten cooler bez problemu? Jak u mnie się okaże że wejdzie to też chcę te bez halogenu :)
no niestety, trzeba bedzie przerobić troche cooler :-/ ale do zrobienia...
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Kurde a ja miałem poliftowy licznik i odpuściłem a teraz widzę taka ładną instrukcje na a4 klub. Ehh...
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

oprócz zamiany pinów w kostkach, trzeba jeszcze zmienić w 60 kanale licznika 1024 na 1025 żeby obrotomierz zadziałał i potrzebna jest misa z czujnikiem G266 (sygnał w 15 pin zielonej) żeby pokazywało rzeczywista temperature oleju na zegarze i nie wyswietlało błędu żółtej kontrolki oleju na fisie (sensor) ;-)

[ Dodano: 2017-02-16, 23:40 ]
Obrazek

dystanse juz czekaja na nowe felgi :-)
Zablokowany