tak, tutaj podziekowania dla kolegi martin s4 bardzo dużo mi pomógł
w międzyczasie troche uciszyłem grzechotnika pod maską, alternator - dwa łożyska i szczotki, napinacz wieloklina z paskiem - nowe
w zawieszeniu górne lewe wahacze z przodu no i doszedł gwint weitec + geometria
Ostatnio zmieniony 2017-02-14, 23:00 przez MaDmAx, łącznie zmieniany 1 raz.
o proszę i baja :D a wymieniałeś Fis w liczniku???
ja mam coś takiego że jak jadę bez włączonej klimy to mi się rozmywa a po włączeniu się poprawia... i niby wymieniony przez speców w tamtym roku.. :(
Bi_turbo pisze:o proszę i baja :D a wymieniałeś Fis w liczniku???
ja mam coś takiego że jak jadę bez włączonej klimy to mi się rozmywa a po włączeniu się poprawia... i niby wymieniony przez speców w tamtym roku.. :(
A jak gwincik twardy??
i kiedy kratki zamontujesz???? :P
FIS w liczniku wymieniony przez martin s4, gwint raczej twardy aczkolwiek beton nie jest, poprawiali mi go troche w www.pecar.pl
kratki już są (dzięki emay) i niedługo je zamontuje
oprócz zamiany pinów w kostkach, trzeba jeszcze zmienić w 60 kanale licznika 1024 na 1025 żeby obrotomierz zadziałał i potrzebna jest misa z czujnikiem G266 (sygnał w 15 pin zielonej) żeby pokazywało rzeczywista temperature oleju na zegarze i nie wyswietlało błędu żółtej kontrolki oleju na fisie (sensor)