Znikło wspomaganie kiery
Znikło wspomaganie kiery
Witam kolegów. Mam problem ze swoja s4 2.7 bt 1999r. Mianowicie wczoraj po zimowych szalenstwach straciłem wspomaganie kierownicy. Płyn jest w zbiorniczku. Na biegu jałowym ciężko przekręcić kierownice po dodaniu gazu jest tez tak samo. Na zimnym silniku również jest tak samo. I teraz co moglo się sypnąć. Pompa nie buczy ani nic. Wina już bardzo starego płynu?
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
- Lokalizacja: Braniewo
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Mogłeś zagotować płyn i mógł się zapowietrzyć układ.
Ja swój zapowietrzyłem kręcąc kierownicą na nieodpalonym silniku - potem miałem takei akcje przez kilka dni, że traciłem wspomaganie w połowie zakrętu na kilka sekund... albo chcę zawracać i w jedną poszło w drugą zero... kilka razy kręciłem od oporu do oporu i było ok a na następny dzień znów takie jajka. Ale przeszło po paru dniach i kilku takich kręceniach i nigdy nie wróciło. Spróbój
Ja swój zapowietrzyłem kręcąc kierownicą na nieodpalonym silniku - potem miałem takei akcje przez kilka dni, że traciłem wspomaganie w połowie zakrętu na kilka sekund... albo chcę zawracać i w jedną poszło w drugą zero... kilka razy kręciłem od oporu do oporu i było ok a na następny dzień znów takie jajka. Ale przeszło po paru dniach i kilku takich kręceniach i nigdy nie wróciło. Spróbój
Ładowanie jest pasek siedzi na swoim miejscu. Może być, że zagotowałem bo wiadomo jak to się warjuje po placu pełnym śniegu. Kręciłem w jedną i drugą stronę ze 15 razy o cały czas powietrze wywalalo ze zbiorniczka. A co do odpowietrzania to wystarczy na zapalonym silniku kręcić kierą w jedna i drugą czy jeszcze coś na maglownicy jest
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Przeżyłem efekt braku wspomagania po kręceniu bączków dwukrotnie ... i za każdym razem było to mechaniczne uszkodzenie pompy wspomagania ... oczywiście wszystko pięknie, ładnie i nagle brak wspomagania ... nie chcę źle pisać ale wyrok jest raczej tylko jeden
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Eee... To na pewno nie to... Pompy padają tylko w BBK, w 2.7 są przecież niezniszczalneRSK pisze:Przeżyłem efekt braku wspomagania po kręceniu bączków dwukrotnie ... i za każdym razem było to mechaniczne uszkodzenie pompy wspomagania ... oczywiście wszystko pięknie, ładnie i nagle brak wspomagania ... nie chcę źle pisać ale wyrok jest raczej tylko jeden







Zalany nowy płyn i wraz lipa nic to nie dało. Wspomagania jak nie było tak nie ma. A pompa wydaje sie byc sprawna bo po 1 nie wyje po 2 luzując rurke z pierscionkiem który w nią wchodzi to widać że wybija płyn. Także możliwe że magiel zdechł.
[ Dodano: 2016-12-06, 21:10 ]
A co do pompy to podejdzie p&p od 2.4 czy 2.8 ? i czy żeby ją wyjąć to musze rwać cały przód z chłodnicami czy da rade to jakoś inaczej podejść ?
[ Dodano: 2016-12-06, 21:10 ]
A co do pompy to podejdzie p&p od 2.4 czy 2.8 ? i czy żeby ją wyjąć to musze rwać cały przód z chłodnicami czy da rade to jakoś inaczej podejść ?
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt: