Rozklad masy przod/tyl s4 b5 sedan %

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

OK niekoniecznie znaczy ze gumy maja taka sama sprawnosc jak nowe. Jak nie byly ruszane od nowosci to juz nie beda sztywne. Na kazdej masz troche luzu z racji wieku co przeklada sie na calosc zawieszenia i jakosc prowadzenia. To tak do rozwazenia bo wsadzenie samych sprezyn moze niewiele pomoc jak calosc lata na wahaczach ;-)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Bartek Buba dobrze pisze. Trzeba wymienić wszystkie tuleje z tyłu razem z tulajami w sankach. To wszystko ma znaczenie. Ja się do tego zabieram powoli. Juz mam warsztat z podnośnikiem abym mogło sobie auto powisieć na czas regeneracji wahaczy. ( nowe ceny w ASO zabijają )
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Trzeba bedzie kupić poliuretan na całe auto i z głowy :) i to żółty :mrgreen:
Akurat zima to się porobi takie i inne rzeczy
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

komplet tulei do wahaczy to około 800-900zł chyba z tego co pamiętam. musiałbym na FV zobaczyć
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

buba pisze:komplet tulei do wahaczy to około 800-900zł chyba z tego co pamiętam. musiałbym na FV zobaczyć
i gdzie to brałeś w AK? Jeśli juz masz zamontowane na aucie to różnica jest wyrażna?
cały set z AK na auto przód/tył zółty sanki alu,wahacze,zwrotnice 3600:)
[ D O B R Z A Ń S K I ]
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Mam od jakiegoś czasu dobre porównanie, tył, który jest zrobiony w całości na częściach z AK, jeszcze tylko staby mi zostały do zrobienia i przód, który jest jeśli chodzi o elementy gumowe praktycznie seryjny, ale w dobrym stanie. Przód jakby to określić "płynie" tzn no prowadzi się jak seria. Tył jest sztywniejszy, bardziej go czuć, lepiej reaguję na ruchu kierownicą. To jest tak jak sie prowadzi nowe dobre auto, jest takie zbite. Napewno będę robił przód czekam tylko na regulowane wachacze i wtedy dam znać, mam jednak wrażenie, że po zrobieniu przodu będzie kozacko, po zmianie opon na slicki i założeniu stabów z łącznikami od Ak o tylnym torsenie z V8 nie wspominam bo to powinna być wisienka na torcie.

W końcu muszę skonczyc zawias i wziąć się troche za jeżdzenie bo tylko upgrade ostatnio :mrgreen:

Z resztą to wszystko już przecież było powiedziane przy okazji stabów.

viewtopic.php?t=9136&postdays=0&postorder=asc&start=30
ODPOWIEDZ