Rozklad masy przod/tyl s4 b5 sedan %
OK niekoniecznie znaczy ze gumy maja taka sama sprawnosc jak nowe. Jak nie byly ruszane od nowosci to juz nie beda sztywne. Na kazdej masz troche luzu z racji wieku co przeklada sie na calosc zawieszenia i jakosc prowadzenia. To tak do rozwazenia bo wsadzenie samych sprezyn moze niewiele pomoc jak calosc lata na wahaczach 
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Mam od jakiegoś czasu dobre porównanie, tył, który jest zrobiony w całości na częściach z AK, jeszcze tylko staby mi zostały do zrobienia i przód, który jest jeśli chodzi o elementy gumowe praktycznie seryjny, ale w dobrym stanie. Przód jakby to określić "płynie" tzn no prowadzi się jak seria. Tył jest sztywniejszy, bardziej go czuć, lepiej reaguję na ruchu kierownicą. To jest tak jak sie prowadzi nowe dobre auto, jest takie zbite. Napewno będę robił przód czekam tylko na regulowane wachacze i wtedy dam znać, mam jednak wrażenie, że po zrobieniu przodu będzie kozacko, po zmianie opon na slicki i założeniu stabów z łącznikami od Ak o tylnym torsenie z V8 nie wspominam bo to powinna być wisienka na torcie.
W końcu muszę skonczyc zawias i wziąć się troche za jeżdzenie bo tylko upgrade ostatnio
Z resztą to wszystko już przecież było powiedziane przy okazji stabów.
viewtopic.php?t=9136&postdays=0&postorder=asc&start=30
W końcu muszę skonczyc zawias i wziąć się troche za jeżdzenie bo tylko upgrade ostatnio
Z resztą to wszystko już przecież było powiedziane przy okazji stabów.
viewtopic.php?t=9136&postdays=0&postorder=asc&start=30