Witam od dłuższego czasu mam problem z wypadaniem zapłonu. ostatnie błędy : 
Saturday, 05 November 2016, 14:01:14:0 
VCDS-Lite Version: Release 1.2 
Control Module Part Number: 4Z7 907 551 N 
Component and/or Version: 2.7L V6/5VT G PVS1 
Software Coding: 11752 
Work Shop Code: WSC 42129 
VCID: 4EEFED3B99CF 
Additional Info: WAUZZZ4B13N098005 AUZ7Z0C2315915 
5 Faults Found: 
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity 
P0160 - 35-00 - - 
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
P0300 - 35-10 - - - Intermittent 
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected 
P0301 - 35-10 - - - Intermittent 
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow 
P0139 - 35-10 - - - Intermittent 
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean 
P1128 - 35-00 - - 
-------------------------- 
W tym tygodniu wymieniłem świece na PFR7Q. Sonda przypomnę też była wymieniona.... W czym tkwi problem ?? !!! A pozamieniałem CEWKI wszystkie cewki z lewej zamieniłem na prawą. Takie mam cewki: 
06c 905 115 M . Ponadto, powstał problem z katalizatorem przy silniku z lewej strony. Podczas przyśpieszania metaliczny dźwięk. Z tego co się wstępnie dowiedziałem to najlepiej go wyciąć....albo wstawić magnaflow ( jakie ? ) tylko problem tego typu, że w mojej okolicy nie ma/nie znam ogarniętej osoby która mi to zrobi oraz ewentualnie sprawdzi szczelność silnika....Proszę o POMOC!
			
			
									
						
										
						Wypadanie zapłonu
Powiem Ci, że u mnie pojawił się podobny problem z wypadaniem zapłonu na 3 cylindrze. Buda trzęsła się niemiłosiernie przy przyspieszaniu, katalizator czerwony po kilku km, etc.
Rozwiązanie było proste - uszkodzona cewka zapłonowa. Kupiłem nową firmy beru, wymiana - "5 sekund".
Z brzęczeniem w katalizatorze poradzisz sobie, tak jak sam napisałeś - wyciąć lub zmienić na inny, ponieważ ten najprawdopodobniej zwieńczył żywota przez jeżdżenie z wypadającym zapłonem ;)
Pozdrawiam
			
			
									
						
							Rozwiązanie było proste - uszkodzona cewka zapłonowa. Kupiłem nową firmy beru, wymiana - "5 sekund".
Z brzęczeniem w katalizatorze poradzisz sobie, tak jak sam napisałeś - wyciąć lub zmienić na inny, ponieważ ten najprawdopodobniej zwieńczył żywota przez jeżdżenie z wypadającym zapłonem ;)
Pozdrawiam
ą, ć, ę, ł, ó, ź, ż - znam je. ;)