500+ dla S4 B7
Wziąłem się za uszczelnienie niby zregenerowanych głowic. Głowice rok temu były w regeneracji w zakładzie i tak do dziś sobie leżały. Mieli min. wymienić szklanki. Okazuje się, że ile razy się nie sprawdzi po kimś, tyle razy Cię wyj*bią. Miały być nowe szklanki, a są stare. Muszę kupić nowe (na wszelki wypadek). Brać INA czy jakieś inne? Przy okazji napinacze są dead. ASO, czy jest jakieś tańsze źródło?
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
Jak ktoś szuka nowej pompy wspomagania to ta od passata W8 pasuje pięknie i dziala tak jak trzeba
Mam u siebie taką już dobre pół roku i wszystko o.k
http://allegro.pl/pompa-wspomagania-vw- ... i_c=Search


http://allegro.pl/pompa-wspomagania-vw- ... i_c=Search
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Co zregenerujesz? Napinacze?buba pisze:a czemu nie zregenerujesz?
Napinacze wyhaczyłem w dziale Giełda ori używki. Byłem dziś w moim zaprzyjaźnionym motoryzacyjnym popytać o napinacze i nawet się złożyło, że tego samego dnia ktoś przyniósł taki chiński napinacz na reklamację niby oryginał z zeszlifowanym logo. Wytrzymał 1,5 roku i puszczał olej przez uszczelniacze. Podobno wraca tego sporo.

Te z allegro, które wcześniej podlinkowałem to sprzedawca zarzeka się, że są a ASO z anglii. Ciekawe, bo 90% tego co mają na handel to import z głębokich Chin :P Jakoś im w to ASO angielskie nie wierzę

ASO powiedziało koło 2200zł/szt. :P
Wjadą tylko prewencyjnie nowe łańcuchy. Jak te zakupione napinacze ori używki okażą się uszkodzone to wytargam dobre z mojego silnika, który mam teraz na aucie, albo kupię w ASO.