S4 Silver Avant Track Day Car

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

ee, nic takiego, stare E36, ale jeszcze sie trzyma hah jak na takiego dziadka, niestety nie ma silnika haha ale za to trzeba szkolic technike zeby za kimkolwiek nadazyc ;)

co do bolaczek to ile mozesz masy z przodu do tylu wywalic to bedzie lepiej, ale cudow chyba i tak sie nie zrobi, B5 i tak sa lzejsze od B6 ja swoim bylem w poznaniu, to na niektorych zakretach jechal przodem koszmarnie, ale na szybszych lukach dawal rade, absurdalnie kiedys na wakacje w pelnym oblozeniu lepiej mi sie nim jechalo niz normalnie :D moze worek ziemniakow w bagazniku jest rozwiazaniem :D

no nic powodzenia zycze w upalaniu :) chetnie poczytam co tam wymodziles

pozdro
M.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

quadysz pisze: moze worek ziemniakow w bagazniku jest rozwiazaniem :D
to akurat nie jest głupi pomysł. wagi przybędzie ale rozkład mas zmieni się dużo na +
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

buba pisze:
quadysz pisze: moze worek ziemniakow w bagazniku jest rozwiazaniem :D
to akurat nie jest głupi pomysł. wagi przybędzie ale rozkład mas zmieni się dużo na +
dokladnie, jechalismy w 4 osoby i pelen bagaznik (pelen konserw huehue - wycieczka do chorwacji <facepalm> nigdy wiecej, nigdy wiecej konserw znaczy sie :D ) i w zakretach bardzo, bardzo pewnie sie prowadzil,

gdzies czytalem kiedys ile procent w rozkladzie masy zmienia sam aku w bagazniku, bylo to duzo wiecej niz mozna sie spodziewac,
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

ja mialem przod odelzony w b5 z gwintem a z tylu wozilem dosyc coezkie elktronarzedzia i jezdzilo sie dobrze wrecz przed zakretami byl gaz w podloge :)
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Jak zatankuje lpg do pełna to też nie narzekam :lol:
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Żadnych worków ziemniaków, elektronarzędzi, a już napewno nie elpedżi :mrgreen: inaczej będziemy sobie radzić z niesfornym prowadzeniem :-) .

Albert wypatrzył, dzięki Albert, a ja po pijaku o 3 w nocy wracając z imprezy kliknąłem kup teraz . :lol:

Obrazek

Zgaduj, zgadula, kto wie co to ? &#128522;
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Torsen z v8?
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

ja czekam na wiosne jak bedziesz po pierwszych zmaganiach torowych z tym wszystkim . jesli latasz na poznan to mozna by sie bylo zgadac razem, obczailbym na zywo jak to jedzie po zmianach . bo ciekawi mnie czy bedzie znaczna poprawa wzgledem serii na torze bo juz dluzszy czas zastanawiam sie nad zrobieniem d2 na tor
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Bieniek pisze:Torsen z v8?
Za szybko zgadłeś, tak Torsen z V8, w tym tygodniu powinien być u mnie.

[ Dodano: 2016-11-08, 21:12 ]
Wojt3q pisze:ja czekam na wiosne jak bedziesz po pierwszych zmaganiach torowych z tym wszystkim . jesli latasz na poznan to mozna by sie bylo zgadac razem, obczailbym na zywo jak to jedzie po zmianach . bo ciekawi mnie czy bedzie znaczna poprawa wzgledem serii na torze bo juz dluzszy czas zastanawiam sie nad zrobieniem d2 na tor

D2 o dziwo dzięki ASF jest bardzo sztywne i spisuje się bardzo dobrze jak na taką krowę na torze. Co najlepsze nie jest dużo cięższe od s4, jakby z niej wssystko wywalić... Można się zdziwić... :lol:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Ktoś pisał że przy wywaleniu wszystkiego można osiągnąć ~1100kg więc całkiem przyjemnie
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

no dlatego wlasnie celuje w d2 tylko musze poczekac jeszcze bo nie wyrobilem sie postawic warsztatu i pewnie bedzie na wiosne szybka akcja :) .
Z moich odczuc to nie tylko masa bedzie niska ale jej rozklad bedzie lepszy
NeoN
Posty: 6
Rejestracja: 2016-04-30, 07:22
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: NeoN »

Mam nadzieję że podzielisz się wrażeniami z jazdy po montażu Torsen'a. Mam jednego AFV i cały czas się biję z myślami czy go sprzedać, czy może jednak wrzucić do S'ki. ;-)
uki
Posty: 48
Rejestracja: 2011-07-13, 22:08
Lokalizacja: WG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: uki »

to w końcu da sie wsadzić torsena ze starego v8 do dyfra z a4/s4??
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

po filmikach wnioskuje ze centralny torsen bez zmian 2:1 ciekawe jakie sa efekty przy centralnym 4:1 bo filmikow z nim nie widzialem
ODPOWIEDZ