S4 By Jachyr

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Wentylowane sa. Bieniek szukaj ereskwych i bedziesz zadowolony.
Sztybor buda B5 jest sporo lzejsza od b8..
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

sztybor przesadzasz trochę,
np. ori a6 c7 ma p/t 356/330, ori sq3 ma 380/330

ja bym jedynie do rozważań włączył argument pt. grubość tarczy czy to przodu czy tyłu, bo to ma zasadniczy wpływ na pojemność cieplną tarczy
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

pewnie maja 22mm... jak wiekszosc... musialbym sie przejechac, zeby zobaczyc jak to sie spisuje :P
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

przemek530d pisze:ori sq3 ma 380/330
SQ5 !
Obrazek
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Poka poka Marcinie jak to będzie wyglądać
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Za jakiś czaś będę testował 330 wentylowane na 4 tłoku z tyłu z klockiem ds2500 i 6 tłoki z 345 z ml na zwykłym ferodo premier z przodu. Przód wiechał pierwszy, kupiłem z takim klockiem cały gotowy zestaw, więc będzie okazja sprawdzenia czy tył nie będzie zbyt mocny w stosunku do przodu. Zdam relację. Jachyr pozdro z FB 😊.
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

bartek75 pisze:Poka poka Marcinie jak to będzie wyglądać
Jak wszystko bede mial na miejscu to pokaze jakies foto narazie musze sie przeturlac ten sezon do lutego/marca na 17' i tym heblu ktory jest. Tyl Rs4 w zupelnosci wystarcza do B5. I pod 17 wchodzi tylko z dystansem 13mm na tyl. Pod 18 wyglada dobrze ale nie o to chodzi bo to ma dzialac przede wszystkim.
Sztybor jak bedzie wsio na aucie to sie przejedziemy:)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
grzopi
Posty: 158
Rejestracja: 2016-05-27, 22:58
Lokalizacja: Brzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzopi »

ja mam przód 350 na 6 tłokach i tył 335 i nigdy na to nie zwracałem uwagi ale specjalnie teraz zajeba.... z 200 km/h i ze 150 km/h i ze 100 km/h hebel i jest cacy tył ładnie idzie za przodem :mrgreen:
Grondzi
Posty: 267
Rejestracja: 2010-07-06, 15:05
Lokalizacja: Biłgoraj
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grondzi »

Testujcie Pany ten tył hebli bo i ja nie wiem co założyć :mrgreen:
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

grzopi pisze:ja mam przód 350 na 6 tłokach i tył 335 i nigdy na to nie zwracałem uwagi ale specjalnie teraz zajeba.... z 200 km/h i ze 150 km/h i ze 100 km/h hebel i jest cacy tył ładnie idzie za przodem :mrgreen:
Przód 350 hamuje tak samo jak 345 - te same zaciski i klocki ale pojemność cieplna troszkę większa
335 stoczone na 327 ;-)

Więc tak jakby masz 345/330 i to z lekką dupą :-> i jest OK :!: :-)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Grondzi pisze:Testujcie Pany ten tył hebli bo i ja nie wiem co założyć :mrgreen:
Wkladaj grondzi eresowe i bedziesz zadowolony. Ja juz teraz bym byl gdyby nie tracze ktore sa wentylowanie i podziurkowane i przy ostatnich 2 hamowaniach z 200+ zrobily sie lekko krzywe... Pojda w grudniu do malego przetoczenia i bedzie do lutego marca musialo wytrzymac az wroce z 18' na lato i na przyszla zime znajde 18'. Mysle ze zmiana samych tarcz na gladkie zrobila by tez robote bo zatrzymuje sie to naprawde sprawnie ale wiem ze jak bedzie 6 tlokow na ciut wiekszej tarczy to bedzie jeszcze przyjemniej. Dupa nie ucieka nawet na lukach jedzie stabilnie za przodem.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Jachyr to masz teraz z tyłu ori zestaw RS4 a z przodu serię s4 b5 ?
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Tyl mam Rs4 a przod 330mm na 4 tloku.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Jachyr pisze:Tyl mam Rs4 a przod 330mm na 4 tloku.
I przy tym zestawieniu nic nie myszkuje tył?
Zakładałeś ten zestaw jednocześnie przód z tyłem ?
Jeśli zakładałeś np tył pierwszy to auto zaczęło się bardziej nerwowo zachowywać ?

Ja miałem w b6 300mm tył a przód 330mm zimmermana wierconego na 6 tłoku 17ZR/L. Mam takie wrażenie że tył dosyć nerwowo się zachowuje. Wprawdzie przód dawał radę, ostro hamował ale strasznie tarcze puchły i popękały w dziurkach jednak nadal są proste.

Pytanie brzmi czy jeśli dalej zostanę z przodem 330mm na 6-tłoku a zmienię tył na większy tzn między 324 a 326mm czy auto może mi się gorzej zachowywać np przy hamowaniu w łuku ?
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Jachyr pisze:
bartek75 pisze:Poka poka Marcinie jak to będzie wyglądać
Jak wszystko bede mial na miejscu to pokaze jakies foto narazie musze sie przeturlac ten sezon do lutego/marca na 17' i tym heblu ktory jest. Tyl Rs4 w zupelnosci wystarcza do B5. I pod 17 wchodzi tylko z dystansem 13mm na tyl. Pod 18 wyglada dobrze ale nie o to chodzi bo to ma dzialac przede wszystkim.
Sztybor jak bedzie wsio na aucie to sie przejedziemy:)
Ok
ODPOWIEDZ