S4 By Jachyr
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
Za jakiś czaś będę testował 330 wentylowane na 4 tłoku z tyłu z klockiem ds2500 i 6 tłoki z 345 z ml na zwykłym ferodo premier z przodu. Przód wiechał pierwszy, kupiłem z takim klockiem cały gotowy zestaw, więc będzie okazja sprawdzenia czy tył nie będzie zbyt mocny w stosunku do przodu. Zdam relację. Jachyr pozdro z FB 😊.
Jak wszystko bede mial na miejscu to pokaze jakies foto narazie musze sie przeturlac ten sezon do lutego/marca na 17' i tym heblu ktory jest. Tyl Rs4 w zupelnosci wystarcza do B5. I pod 17 wchodzi tylko z dystansem 13mm na tyl. Pod 18 wyglada dobrze ale nie o to chodzi bo to ma dzialac przede wszystkim.bartek75 pisze:Poka poka Marcinie jak to będzie wyglądać
Sztybor jak bedzie wsio na aucie to sie przejedziemy:)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Przód 350 hamuje tak samo jak 345 - te same zaciski i klocki ale pojemność cieplna troszkę większagrzopi pisze:ja mam przód 350 na 6 tłokach i tył 335 i nigdy na to nie zwracałem uwagi ale specjalnie teraz zajeba.... z 200 km/h i ze 150 km/h i ze 100 km/h hebel i jest cacy tył ładnie idzie za przodem
335 stoczone na 327

Więc tak jakby masz 345/330 i to z lekką dupą



Wkladaj grondzi eresowe i bedziesz zadowolony. Ja juz teraz bym byl gdyby nie tracze ktore sa wentylowanie i podziurkowane i przy ostatnich 2 hamowaniach z 200+ zrobily sie lekko krzywe... Pojda w grudniu do malego przetoczenia i bedzie do lutego marca musialo wytrzymac az wroce z 18' na lato i na przyszla zime znajde 18'. Mysle ze zmiana samych tarcz na gladkie zrobila by tez robote bo zatrzymuje sie to naprawde sprawnie ale wiem ze jak bedzie 6 tlokow na ciut wiekszej tarczy to bedzie jeszcze przyjemniej. Dupa nie ucieka nawet na lukach jedzie stabilnie za przodem.Grondzi pisze:Testujcie Pany ten tył hebli bo i ja nie wiem co założyć
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
I przy tym zestawieniu nic nie myszkuje tył?Jachyr pisze:Tyl mam Rs4 a przod 330mm na 4 tloku.
Zakładałeś ten zestaw jednocześnie przód z tyłem ?
Jeśli zakładałeś np tył pierwszy to auto zaczęło się bardziej nerwowo zachowywać ?
Ja miałem w b6 300mm tył a przód 330mm zimmermana wierconego na 6 tłoku 17ZR/L. Mam takie wrażenie że tył dosyć nerwowo się zachowuje. Wprawdzie przód dawał radę, ostro hamował ale strasznie tarcze puchły i popękały w dziurkach jednak nadal są proste.
Pytanie brzmi czy jeśli dalej zostanę z przodem 330mm na 6-tłoku a zmienię tył na większy tzn między 324 a 326mm czy auto może mi się gorzej zachowywać np przy hamowaniu w łuku ?
OkJachyr pisze:Jak wszystko bede mial na miejscu to pokaze jakies foto narazie musze sie przeturlac ten sezon do lutego/marca na 17' i tym heblu ktory jest. Tyl Rs4 w zupelnosci wystarcza do B5. I pod 17 wchodzi tylko z dystansem 13mm na tyl. Pod 18 wyglada dobrze ale nie o to chodzi bo to ma dzialac przede wszystkim.bartek75 pisze:Poka poka Marcinie jak to będzie wyglądać
Sztybor jak bedzie wsio na aucie to sie przejedziemy:)