STI vs RS4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

STI vs RS4

Post autor: Sql »

Kolega kupil dzis STI MY02. FMIC, wiadro zamiast wydechu, kolejne zamiast turbo, podtrzymanie, eksplozje, marchewy, wszystko w pakiecie.

Zrobilismy z 5 czy 6 wyscigow z rolki od ok 60 kmh.

No i troche nie halo bo w zasadzie identycznie, rowno... myslalem, ze powinienem dac mu raczej rade odskoczyc....

Taka roznica z powodu masy?

Tzn czulem ze powyzej 200 pewnie bym go zjadl ale odcinek mielismy pozwalajacy tylko na jakies 190-200...
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

To normalne im ciezsze auto w porównaniu z innym o tych samych osiagach "do setki" tym szybsze na wyższych prędkościach. Generalnie powyżej 200 napewno byś go zjadł...
Ale jaka moc tego STI??
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

Jesli to nie sciema to podobno cos lekko powyzej 350 km. To chyba nie znowu az tak wiele... Chyba, ze ma wiecej a sie nie przyznaje.
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

jak to jest rzetelne 350 KM w subarynie to już ładnie jedzie
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

350 koni w STI odpowiada przyspieszeniu naszych S/RS 440-460 konnych - oczywiście przy 200+ km/h Subaryny powoli odpadają, więc wynik jest jak najbardziej realny. Masa, przełożenia skrzyni itd więc tak to mogło wyglądać.
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Sql a kiedy ostatnio hamowałeś swoje auto celem potwierdzenia mocy? Wiesz teraz po tych błedach z sondami, cewkami itp i tym co Adaś znalazł w silniku mogło się coś zmienić.... :-/ Wiem po sobie że jak kupiłem auto to na wykresie z hamowni miało niby ok 420PS a po pierwszej hamowni ledwo co 397 wypluło. I auto teoretycznie było/jest po "jakimś" sofcie.... Też mnie to stresowało, bo notorycznie dostawałem w dupę od sąsiada S3 2.0TFSI po sofcie Compotów na jedyne 320PS....Na wiosnę szykuję odwet - męskie sprzęgło i porządne strojenie :mrgreen:

PS Dziwię się trochę że nie shamowałeś auta od razu po naprawie po sąsiedzku u Mastersa...
The Rice Power
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

No ale to co znalazl to walki i szklanki ktore sa juz nowe. Cewki tez nowe. Zostaly te sondy. A pomiar uznalismy ze sie zrobi po fmic.
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Sql pisze:No ale to co znalazl to walki i szklanki ktore sa juz nowe. Cewki tez nowe. Zostaly te sondy. A pomiar uznalismy ze sie zrobi po fmic.
Słusznie, że po fmicu, ale tak z ciekawości bym na Twoim miejscu shamował, bo może parę kucy uciekło od momentu robienia programu ;-)
The Rice Power
Jacars4
Posty: 201
Rejestracja: 2010-02-02, 20:15
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacars4 »

Ciekawa czy jakiś rs4 po samym programie ma katalogowe 420km. Ja takiego nie trafiłem . Najlepszy miał 412km i 500nm. Ostatnio na hamowni był mój rs4 sportec i lipa zaledwie 392km ale 517nm przy 3300obr/min. Może egt ma winę ?
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Jacars4 pisze:Ciekawa czy jakiś rs4 po samym programie ma katalogowe 420km. Ja takiego nie trafiłem . Najlepszy miał 412km i 500nm. Ostatnio na hamowni był mój rs4 sportec i lipa zaledwie 392km ale 517nm przy 3300obr/min. Może egt ma winę ?
A ile miał mieć na papierze po tym Sportecu?
The Rice Power
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

Jacars4 pisze:Ciekawa czy jakiś rs4 po samym programie ma katalogowe 420km. Ja takiego nie trafiłem . Najlepszy miał 412km i 500nm. Ostatnio na hamowni był mój rs4 sportec i lipa zaledwie 392km ale 517nm przy 3300obr/min. Może egt ma winę ?
Moj po Stage I mial 398 km. Wszystkie maja wlasnie w tych granicach.
Jacars4
Posty: 201
Rejestracja: 2010-02-02, 20:15
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacars4 »

W briefie jest 308kw. A to jest 420ps
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Mój ma 413KM i 525Nm. Ma program ,coś z wydechem, ale raczej niewiele, większe coolery zdaje się RS6 i to tyle.
Ostatnio byłem na spocie , upalaliśmy na Siekierkach i Poźka EVO VIII 357KM nie pamiętam niuta, z rolki zawsze było przede mną o długość, lub półtorej.
Co ciekawe różnica była spowodowana małym lagiem :-/ jak już autko się napompowało szło równo.
Zrobiliśmy dwa biegi gdzie Poziowy wcisnął gaz ułamek sekundy później i wtedy szliśmy równo.
Dziwi mnie nieco fakt ,że większa turbina dużo szybciej reaguje niż dwie małe K04.
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

EVO jest znane z małego laga a turbo z E9 szczególnie ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Wynika z tego ze nasze auta to szybkie dupowozy a nie scigacze :-/ Mówię o serii, ew stage 1
The Rice Power
ODPOWIEDZ