STI vs RS4
- 
				Sql
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
- Tytuł użytkownika: RS-maniak
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
STI vs RS4
Kolega kupil dzis STI MY02. FMIC, wiadro zamiast wydechu, kolejne zamiast turbo, podtrzymanie, eksplozje, marchewy, wszystko w pakiecie.
Zrobilismy z 5 czy 6 wyscigow z rolki od ok 60 kmh.
No i troche nie halo bo w zasadzie identycznie, rowno... myslalem, ze powinienem dac mu raczej rade odskoczyc....
Taka roznica z powodu masy?
Tzn czulem ze powyzej 200 pewnie bym go zjadl ale odcinek mielismy pozwalajacy tylko na jakies 190-200...
			
			
									
						
										
						Zrobilismy z 5 czy 6 wyscigow z rolki od ok 60 kmh.
No i troche nie halo bo w zasadzie identycznie, rowno... myslalem, ze powinienem dac mu raczej rade odskoczyc....
Taka roznica z powodu masy?
Tzn czulem ze powyzej 200 pewnie bym go zjadl ale odcinek mielismy pozwalajacy tylko na jakies 190-200...
Sql a kiedy ostatnio hamowałeś swoje auto celem potwierdzenia mocy? Wiesz teraz po tych błedach z sondami, cewkami itp i tym co Adaś znalazł w silniku mogło się coś zmienić....  Wiem po sobie że jak kupiłem auto to na wykresie z hamowni miało niby ok 420PS a po pierwszej hamowni ledwo co 397 wypluło. I auto teoretycznie było/jest po "jakimś" sofcie.... Też mnie to stresowało, bo notorycznie dostawałem w dupę od sąsiada S3 2.0TFSI po sofcie Compotów na jedyne 320PS....Na wiosnę szykuję odwet - męskie sprzęgło i porządne strojenie
 Wiem po sobie że jak kupiłem auto to na wykresie z hamowni miało niby ok 420PS a po pierwszej hamowni ledwo co 397 wypluło. I auto teoretycznie było/jest po "jakimś" sofcie.... Też mnie to stresowało, bo notorycznie dostawałem w dupę od sąsiada S3 2.0TFSI po sofcie Compotów na jedyne 320PS....Na wiosnę szykuję odwet - męskie sprzęgło i porządne strojenie  
 
PS Dziwię się trochę że nie shamowałeś auta od razu po naprawie po sąsiedzku u Mastersa...
			
			
									
						
							 Wiem po sobie że jak kupiłem auto to na wykresie z hamowni miało niby ok 420PS a po pierwszej hamowni ledwo co 397 wypluło. I auto teoretycznie było/jest po "jakimś" sofcie.... Też mnie to stresowało, bo notorycznie dostawałem w dupę od sąsiada S3 2.0TFSI po sofcie Compotów na jedyne 320PS....Na wiosnę szykuję odwet - męskie sprzęgło i porządne strojenie
 Wiem po sobie że jak kupiłem auto to na wykresie z hamowni miało niby ok 420PS a po pierwszej hamowni ledwo co 397 wypluło. I auto teoretycznie było/jest po "jakimś" sofcie.... Też mnie to stresowało, bo notorycznie dostawałem w dupę od sąsiada S3 2.0TFSI po sofcie Compotów na jedyne 320PS....Na wiosnę szykuję odwet - męskie sprzęgło i porządne strojenie  
 PS Dziwię się trochę że nie shamowałeś auta od razu po naprawie po sąsiedzku u Mastersa...
The Rice Power
			
						A ile miał mieć na papierze po tym Sportecu?Jacars4 pisze:Ciekawa czy jakiś rs4 po samym programie ma katalogowe 420km. Ja takiego nie trafiłem . Najlepszy miał 412km i 500nm. Ostatnio na hamowni był mój rs4 sportec i lipa zaledwie 392km ale 517nm przy 3300obr/min. Może egt ma winę ?
The Rice Power
			
						- 
				Sql
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
- Tytuł użytkownika: RS-maniak
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Moj po Stage I mial 398 km. Wszystkie maja wlasnie w tych granicach.Jacars4 pisze:Ciekawa czy jakiś rs4 po samym programie ma katalogowe 420km. Ja takiego nie trafiłem . Najlepszy miał 412km i 500nm. Ostatnio na hamowni był mój rs4 sportec i lipa zaledwie 392km ale 517nm przy 3300obr/min. Może egt ma winę ?
Mój ma 413KM i 525Nm. Ma program ,coś z wydechem, ale raczej niewiele, większe coolery zdaje się RS6 i to tyle.
Ostatnio byłem na spocie , upalaliśmy na Siekierkach i Poźka EVO VIII 357KM nie pamiętam niuta, z rolki zawsze było przede mną o długość, lub półtorej.
Co ciekawe różnica była spowodowana małym lagiem jak już autko się napompowało szło równo.
 jak już autko się napompowało szło równo.
Zrobiliśmy dwa biegi gdzie Poziowy wcisnął gaz ułamek sekundy później i wtedy szliśmy równo.
Dziwi mnie nieco fakt ,że większa turbina dużo szybciej reaguje niż dwie małe K04.
			
			
									
						
										
						Ostatnio byłem na spocie , upalaliśmy na Siekierkach i Poźka EVO VIII 357KM nie pamiętam niuta, z rolki zawsze było przede mną o długość, lub półtorej.
Co ciekawe różnica była spowodowana małym lagiem
 jak już autko się napompowało szło równo.
 jak już autko się napompowało szło równo.Zrobiliśmy dwa biegi gdzie Poziowy wcisnął gaz ułamek sekundy później i wtedy szliśmy równo.
Dziwi mnie nieco fakt ,że większa turbina dużo szybciej reaguje niż dwie małe K04.

