
K04 replika?
Chłopaki bez spiny
RRyb a sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? Co masz na kanale 93 ? Interesuje mnie 3 i 4 pozycja. Zdziwił mnie boost bo połowa forum która lata na sportecu ma boost w okolicy 1,2b
Kompresja jaka jest ?
Prawda jest taka ,ze zadaniem strojącego jest zrobić soft w miarę bezpiecznie więc na te chwile wynik spoko. Jeśli masz seryjne głowice to one raczej do pękających nie należą bo mają troszkę mięcha wbrew pozorom stąd zadziwiła mnie taka diagnoza. Miernik kompresji prawdę Ci powie.. I co tam za paliwo było w baku ?



WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Nigdzie nie napisałem ,żę chu&*&* tuner i ,że trzeba gdzieś indziej jechaćaw69 pisze:Chujoooowy tuner ! Trzeba go kogo innego jechac.
Ghost ci zrobi :)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wystarczy że ja to sprawdziłem :) ok ?Chłopaki bez spinyRRyb a sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? Co masz na kanale 93 ? Interesuje mnie 3 i 4 pozycja.
Nie błyszcz Ghost, nie błyszcz, bo ci słabo to wychodzi :)



WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Ja nic nie będę zmieniał i jeśli tylko będę potrzebował to znowu pojadę pod ten sam adres.
Plan na auto był taki: auto się rozjechało jakiś czas temu, potrzeba była wyjęcia silnika, żeby wymienić turbo, wszystko z "zewnątrz" zostało ogarnięte. Nie zaplanowałem finansowo rozjeba*** specjalnie auta więc stąd pomysł na hybrydę. Ja jestem zadowolony bo auto się poprawiło jeśli chodzi o jazdę to że kreski nie wyszły nad którymi wszyscy się tak trzepią to już sprawa indywidualna każdej fury gdzie zawsze może coś niedomagać. Auto musiałem naprawić, żeby móc dojeżdżać chociażby do pracy, dołożyłem parę groszy i jak dla mnie rewelka.

Plan na auto był taki: auto się rozjechało jakiś czas temu, potrzeba była wyjęcia silnika, żeby wymienić turbo, wszystko z "zewnątrz" zostało ogarnięte. Nie zaplanowałem finansowo rozjeba*** specjalnie auta więc stąd pomysł na hybrydę. Ja jestem zadowolony bo auto się poprawiło jeśli chodzi o jazdę to że kreski nie wyszły nad którymi wszyscy się tak trzepią to już sprawa indywidualna każdej fury gdzie zawsze może coś niedomagać. Auto musiałem naprawić, żeby móc dojeżdżać chociażby do pracy, dołożyłem parę groszy i jak dla mnie rewelka.




Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Ja to tam jestem totalny laik, ale zawsze myślałem, że jak już się wyciąga cały silnik. To daje się głowice do sprawdzenia szczelności, mycia, wymienia się uszczelniacze zaworowe. I wszystkie uszczelki po kolei. Już nie wspomnę o wymianie pierścieni na tłokach i wyczyszczeniu ich ze spalonego oleju. Po co znowu rwać motor za rok czy pół jak nie daj bóg się coś wysra bo był duży przebieg i coś nie domagało. Ciekawe jakie przebiegi maja eski co na hybrydach robią spokojnie 380km. A to, że forum to zło wcielone to myślę, że nie jeden z nas się nie raz przekonał. AW jestem zaskoczony potencjałem tego a4 3.0 tdi allroada samymi modyfikacjami programu z 240km na 306km piekny wynik z wywalonym dpf pewnie ze 30km więcej by było.