K04 replika?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A tak poza tym to wynik nie jest ostateczny. Pozostała jeszcze jedna mapa do wgrania i będzie 10-15 kuni więcej :mrgreen:
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Chłopaki bez spiny :-) RRyb a sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? Co masz na kanale 93 ? Interesuje mnie 3 i 4 pozycja. Zdziwił mnie boost bo połowa forum która lata na sportecu ma boost w okolicy 1,2b :-o Kompresja jaka jest ? :-) Prawda jest taka ,ze zadaniem strojącego jest zrobić soft w miarę bezpiecznie więc na te chwile wynik spoko. Jeśli masz seryjne głowice to one raczej do pękających nie należą bo mają troszkę mięcha wbrew pozorom stąd zadziwiła mnie taka diagnoza. Miernik kompresji prawdę Ci powie.. I co tam za paliwo było w baku ?
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Ale to nie tylko pekniete glowice.Pewnie i zawory,gniazda,popychacze trzeba by odswiezyc.Trzeba by to zdjac aby dokladnie sprawdzic i ocenic.W baku 98 bez zadnych 100 oktan,cweli,cvl-i i itp :mrgreen:
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Chujoooowy tuner ! Trzeba go kogo innego jechac.

Ghost ci zrobi :)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Chłopaki bez spiny :-) RRyb a sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? Co masz na kanale 93 ? Interesuje mnie 3 i 4 pozycja.
Wystarczy że ja to sprawdziłem :) ok ?

Nie błyszcz Ghost, nie błyszcz, bo ci słabo to wychodzi :)
Obrazek
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

aw69 pisze:Chujoooowy tuner ! Trzeba go kogo innego jechac.

Ghost ci zrobi :)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Chłopaki bez spiny :-) RRyb a sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? Co masz na kanale 93 ? Interesuje mnie 3 i 4 pozycja.
Wystarczy że ja to sprawdziłem :) ok ?

Nie błyszcz Ghost, nie błyszcz, bo ci słabo to wychodzi :)
Nigdzie nie napisałem ,żę chu&*&* tuner i ,że trzeba gdzieś indziej jechać :-) Nie ma co popadać w samouwielbienie... Z czasem przecież wszystko wyjdzie co to auto boli :-D Normalnie zapytałem co w tym kanale ma za wartości ale Ty AW jesteś chyba przewrażliwiony.... ;-)
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

ROZRZĄD JEST POPRAWNIE USTAWIONY ! :)

Kurrrrwa zawsze wiedziałem ze forum to ZUO WCIELONE !!! :)
Obrazek
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ja nic nie będę zmieniał i jeśli tylko będę potrzebował to znowu pojadę pod ten sam adres.

Plan na auto był taki: auto się rozjechało jakiś czas temu, potrzeba była wyjęcia silnika, żeby wymienić turbo, wszystko z "zewnątrz" zostało ogarnięte. Nie zaplanowałem finansowo rozjeba*** specjalnie auta więc stąd pomysł na hybrydę. Ja jestem zadowolony bo auto się poprawiło jeśli chodzi o jazdę to że kreski nie wyszły nad którymi wszyscy się tak trzepią to już sprawa indywidualna każdej fury gdzie zawsze może coś niedomagać. Auto musiałem naprawić, żeby móc dojeżdżać chociażby do pracy, dołożyłem parę groszy i jak dla mnie rewelka.

:-) :-) :-) :-)
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

I to najwazniejsze :-)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ile było mocy przed hybrydami ?

ps: zboczyliśmy z tematu K04
Obrazek
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

SID pisze:ile było mocy przed hybrydami ?
Nie mierzone.
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
gnida
Posty: 27
Rejestracja: 2012-03-08, 11:48
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gnida »

Papierem się nie jeździ, co zresztą zostało niejednokrotnie udowodnione.
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Ja to tam jestem totalny laik, ale zawsze myślałem, że jak już się wyciąga cały silnik. To daje się głowice do sprawdzenia szczelności, mycia, wymienia się uszczelniacze zaworowe. I wszystkie uszczelki po kolei. Już nie wspomnę o wymianie pierścieni na tłokach i wyczyszczeniu ich ze spalonego oleju. Po co znowu rwać motor za rok czy pół jak nie daj bóg się coś wysra bo był duży przebieg i coś nie domagało. Ciekawe jakie przebiegi maja eski co na hybrydach robią spokojnie 380km. A to, że forum to zło wcielone to myślę, że nie jeden z nas się nie raz przekonał. AW jestem zaskoczony potencjałem tego a4 3.0 tdi allroada samymi modyfikacjami programu z 240km na 306km piekny wynik z wywalonym dpf pewnie ze 30km więcej by było.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Skoro jesteś laikiem to napewno masz rację. Więc już ie spamujmy
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
ZicoPL
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-13, 09:03
Lokalizacja: Strzelno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZicoPL »

RRyb pisze:Skoro jesteś laikiem to napewno masz rację. Więc już ie spamujmy
Dzięki za recenzje RRyb :-)
ODPOWIEDZ