K04 replika?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Duds
Posty: 70
Rejestracja: 2014-12-29, 12:52
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Duds »

SID pisze:
Jachyr pisze:Na k03 nie zrobisz 400 z +. Chyba ze chcesz aby to za dlugo nie polatalo. Polowa forum robi teraz turbo u PerunTurbo. Odezwij sie tam to ci wszystko wyjasnia.
Połowa robi u mnie ha ha
za jakiś miesiąc zdam reportaż jak chodzą hybrydki od Sida, bo za 2 tygodnie może odpalę auto w końcu 8-)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

RRyb pisze:Proszę bardzo. Powiedziałem, że podziele się swoim wynikiem oto on. Strojone na hamowni obciążeniowej. Doładowanie 1bar i tyle ode mnie.

Obrazek
Jeszcze czasy 100-200 poproszę.
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Ryb i jak zadowolony? Widac jak to u Aw bezpiecznie bo pewnie mozna bylo jeszcze troche nadmuchac.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Jak będę miał RL to sprawdzę czas na 100%. Jachyr nie dało rady więcej bo cofało zapłon ponieważ już głowice nie dadzą rady dalej. Jak wrzucał bardziej hardkorową mapę to wykres wyglądał jak ekg. Jeździ spoko, wstaje fajnie. Czy jestem do końca zadowolony z wyniku to nie wiem, ale w sumie auto ma 298kkm i to tylko i wyłącznie wina silnika i już miało prawo nie wydać lepiej. Jest bezpiecznie i profesjonalnie.
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

w te hybrydy pompują 1,2-1,3 bar więc silnik już swoje ma widać
Obrazek
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Seryjne głowice nie dają rady ? Silnik słaby ? Co Wy pitolicie ?! :-D Ja na ori czapach miałem 444 ps i 570 nm! Wałki rozrządu seryjne.... Boost 1.2bar! Jeśli już coś ten silnik trzyma to mała strona ciepła w turbinach oraz wydech/stn układu zapłonowego.... ALE NIE GŁOWICA :roll:
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

ghost pisze:Seryjne głowice nie dają rady ? Silnik słaby ? Co Wy pitolicie ?! :-D Ja na ori czapach miałem 444 ps i 570 nm! Wałki rozrządu seryjne.... Boost 1.2bar! Jeśli już coś ten silnik trzyma to mała strona ciepła w turbinach oraz wydech/stn układu zapłonowego.... ALE NIE GŁOWICA :roll:
akurat nic z tego bo wszystko jest nowe ;-)
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Coś masz nie tak... i nie są to głowice...

Buba piszę, że wszystko nowe, czyli silnik po remoncie ?

Nie wiem szukał bym w dolocie,wydechu,układzie paliwowym problemów.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Bezpiecznie nie dało rady zrobić więcej niż 1 bar. A naprawdę chciałem więcej. Chcieć a móc to dwie różne rzeczy. GHOST u Ciebie dało radę to fajnie, to się ciesz, jaraj się wynikiem i lataj sobie cały czas do odcinki. U mnie nie dało rady, definitywnie stwierdzone, że to kwestia głowic, że zaczynają szaleć czujniki stukowe. Jesteś mądry zadzwoń do AW i niech Ci powie jak było.
Buba dobrze powiedział, wszystko jest wymienione na nowe, więc nie ma szans, żeby coś trzymało. Padło wczoraj kilka pytań, czy to czy tamto wymienione na wszystko odpowiadałem tak. Ostateczne pytanie brzmiało "ile auto ma przelotu i czy było kiedyś zaglądane do motoru" ja odpowiedziałem NIE i już było wiadomo co trzyma i co powoduje cofanie zapłonu.
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

AW stroił i takie info podał, nie mi sądzić co tam się działo
Obrazek
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Jedyne co nie było ruszane, to właśnie silnik. Za mojej kadencji nikt do niego nie zglądał.

SID ale ja do turbin robionych u Ciebie nic nie mam. Dobrze wyglądały, robota profi. Trzymają boost do końca co widać. Z Twojej strony wszystko gitara
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

SID pisze:AW stroił i takie info podał, nie mi sądzić co tam się działo
nic się nie działo bo auto ogarnęliśmy wcześniej. Co było do wymiany to poszło do wymiany.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ale przecież słuchajcie. To jest mój kibel i ja w niego sram. Chce ktoś się wykazać? zapraszam. Dam Wam moje auto na takim setupie jaki jest. Dajcie tylko takie samo lub mocniejsze auto zastępcze pojedziemy na hamownie obciążeniową i sobie róbcie grzebcie zróbcie nawet i 380km i 580nm. Jeśli będzie stabilnie i się nie wysra to zapłacę i będę jeździł. Pod warunkiem, że ktoś mi udowodni, że powodem było coś innego niż to co jest opisywane w w/w postach
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

ghost pisze:Seryjne głowice nie dają rady ? Silnik słaby ? Co Wy pitolicie ?! :-D Ja na ori czapach miałem 444 ps i 570 nm! Wałki rozrządu seryjne.... Boost 1.2bar! Jeśli już coś ten silnik trzyma to mała strona ciepła w turbinach oraz wydech/stn układu zapłonowego.... ALE NIE GŁOWICA :roll:
Ghost jakos nie widzialem Cie wczoraj u AW podczas strojenia auta RRyba wiec czemu mowisz co jest dobre a co nie?Skad wziales ta diagnoze ze to nie glowice tylko wydech i uklad zaplonowy?No chyba ze gdzies u AW w piwnicy siedziales :)

Auto RRyba jest w koncu finalnie wystrojone i mozna je w koncu upalac-czyt jezdzic po męsku.:) Dmucha tylko 1 bar (jakby ilosc barow byla wyznacznikiem czegokolwiek) bo to bezpieczny setup a zarazem dosc dobry przebieg momentu.Co fajne k03 ladnie ciagna do samego konca.Na k03 nie bylby to taki ladny wykres pod koniec.Byla wgrana ostrzejsza mapa ale cofalo zaplony i wykrs nie mial takiej chakakterystyki.
Jedyny minus(jesli mozna to tak nazwac) to to ze silnik nie byl poddawany zadnej rewizji a ma juz prawie 300 tysi.Jestem pewien ze po np zrobieniu glowic auto,oczyszczeniu chociaz tlokow z nagaru auto pokazaloby kilkanascie koni i NM wiecej.
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Ryb wazne ze jestes zadowolony. Przynajmniej cenowo/osiagi chyba jest jak chciales. Ja rowniez mam serie glowice z tym ze nalotu o ponad 60kkm mniej. U mnie one tez troche ograniczyly no i paliwo. Aw mowil ze moglo by byc ok 430-400 na 100 oktanach ale nie o to mi chodzilo.

P.s Esa zostaje ze mna na najblizsze 2 lata jednak a prezent w postaci c5/6 zrobie sobie po sierpniu 2018 wiec cos bede koksic jeszcze z czasem zobaczymy co wyjdzie:)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
ODPOWIEDZ