Przeładowanie po 230km od zrobienia chipa - krotkie logi
Przeładowanie po 230km od zrobienia chipa - krotkie logi
Witam!
S4 B5 1999 pierwotnie z sterownikiem C. 230km temu zalozony sterownik D z softem SPORTEC 1.2bar. Wczoraj zaczely sie cyrki bo wchodzil w tryb awaryjny no i oczywiscie błąd o przeladowaniu. W tym samym dniu zaczal tez nierowno chodzic, szarpac itd. To juz zostalo wyeliminowane bo okazalo sie ze cewka na 2 cylindrze opuszczala zaplon co jakis czas. Swieca byla ladna a jednak nie bylo zaplonu co jakis czas. Swoja droga nie wiem dlaczego na obu sterownikach nic nie pokazuje w grupach 15 i 16 czyli missfire...tylko białe puste pola. Cewka podmieniona i chodzi rowno ale pozostaje problem przeladowania. Zrobilem krótkie logi na obu sterownikach. Czy ktos moze mi pomoc w tym temacie? Na co zwrocic uwage? Jedni pisza ze dziura w trojniku albo na dolocie ale dla mnie to dziwne bo czujnik widzi przeladowany boost. Mozliwe ze zawor upustowy na turbo jest zapieczony? ale na obu....??
link do loga:
http://www59.zippyshare.com/v/xFmuf868/file.html
S4 B5 1999 pierwotnie z sterownikiem C. 230km temu zalozony sterownik D z softem SPORTEC 1.2bar. Wczoraj zaczely sie cyrki bo wchodzil w tryb awaryjny no i oczywiscie błąd o przeladowaniu. W tym samym dniu zaczal tez nierowno chodzic, szarpac itd. To juz zostalo wyeliminowane bo okazalo sie ze cewka na 2 cylindrze opuszczala zaplon co jakis czas. Swieca byla ladna a jednak nie bylo zaplonu co jakis czas. Swoja droga nie wiem dlaczego na obu sterownikach nic nie pokazuje w grupach 15 i 16 czyli missfire...tylko białe puste pola. Cewka podmieniona i chodzi rowno ale pozostaje problem przeladowania. Zrobilem krótkie logi na obu sterownikach. Czy ktos moze mi pomoc w tym temacie? Na co zwrocic uwage? Jedni pisza ze dziura w trojniku albo na dolocie ale dla mnie to dziwne bo czujnik widzi przeladowany boost. Mozliwe ze zawor upustowy na turbo jest zapieczony? ale na obu....??
link do loga:
http://www59.zippyshare.com/v/xFmuf868/file.html
poprawione.
[ Dodano: 2016-10-02, 19:24 ]
Zgodnie z zaleceniami zrobiłem logi:
http://vaglog.pl/log_280469.html
http://vaglog.pl/log_280468.html
http://vaglog.pl/log_280467.html
http://vaglog.pl/log_280466.html
http://vaglog.pl/log_280465.html
http://vaglog.pl/log_280464.html
Najdziwniejsze jest to ze podczas logowania sterownik nie przeszedl w tryb awaryjny a jak wracalem do domu i na 6 biegu docisnalem od dolu to zaraz wyrzucil bląd...
[ Dodano: 2016-10-02, 19:24 ]
Zgodnie z zaleceniami zrobiłem logi:
http://vaglog.pl/log_280469.html
http://vaglog.pl/log_280468.html
http://vaglog.pl/log_280467.html
http://vaglog.pl/log_280466.html
http://vaglog.pl/log_280465.html
http://vaglog.pl/log_280464.html
Najdziwniejsze jest to ze podczas logowania sterownik nie przeszedl w tryb awaryjny a jak wracalem do domu i na 6 biegu docisnalem od dolu to zaraz wyrzucil bląd...
Rozrząd ustawiony bdb sam chciał bym tak mieć.
pytanie tylko czy przed logowaniem jie kasowałeś błędów bo korekty w 32 idealne a po logach 115 widać, żesterownik zadaje 1.2 bara którego turbiny nie mogą osiągnąć aż do momentu aż przeładują. Ale to jest tylko moje zdanie, może ktoś się wypowie. Na forum dużo pomodzonych bryczek jedzie i nie ma amatirszczyzny
pytanie tylko czy przed logowaniem jie kasowałeś błędów bo korekty w 32 idealne a po logach 115 widać, żesterownik zadaje 1.2 bara którego turbiny nie mogą osiągnąć aż do momentu aż przeładują. Ale to jest tylko moje zdanie, może ktoś się wypowie. Na forum dużo pomodzonych bryczek jedzie i nie ma amatirszczyzny
