Przeładowanie po 230km od zrobienia chipa - krotkie logi

Moderatorzy: buba, Mod-Team

K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Przeładowanie po 230km od zrobienia chipa - krotkie logi

Post autor: K4RW4S »

Witam!

S4 B5 1999 pierwotnie z sterownikiem C. 230km temu zalozony sterownik D z softem SPORTEC 1.2bar. Wczoraj zaczely sie cyrki bo wchodzil w tryb awaryjny no i oczywiscie błąd o przeladowaniu. W tym samym dniu zaczal tez nierowno chodzic, szarpac itd. To juz zostalo wyeliminowane bo okazalo sie ze cewka na 2 cylindrze opuszczala zaplon co jakis czas. Swieca byla ladna a jednak nie bylo zaplonu co jakis czas. Swoja droga nie wiem dlaczego na obu sterownikach nic nie pokazuje w grupach 15 i 16 czyli missfire...tylko białe puste pola. Cewka podmieniona i chodzi rowno ale pozostaje problem przeladowania. Zrobilem krótkie logi na obu sterownikach. Czy ktos moze mi pomoc w tym temacie? Na co zwrocic uwage? Jedni pisza ze dziura w trojniku albo na dolocie ale dla mnie to dziwne bo czujnik widzi przeladowany boost. Mozliwe ze zawor upustowy na turbo jest zapieczony? ale na obu....??

link do loga:
http://www59.zippyshare.com/v/xFmuf868/file.html
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

Na vaglog wrzuć pomiary hej
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

wrzuce jasna sprawa tylko jakie grupy mam zlogowac?
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

I popraw profil ;-)
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

poprawione.

[ Dodano: 2016-10-02, 19:24 ]
Zgodnie z zaleceniami zrobiłem logi:

http://vaglog.pl/log_280469.html

http://vaglog.pl/log_280468.html

http://vaglog.pl/log_280467.html

http://vaglog.pl/log_280466.html

http://vaglog.pl/log_280465.html

http://vaglog.pl/log_280464.html

Najdziwniejsze jest to ze podczas logowania sterownik nie przeszedl w tryb awaryjny a jak wracalem do domu i na 6 biegu docisnalem od dolu to zaraz wyrzucil bląd...
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

Rozrząd ustawiony bdb sam chciał bym tak mieć.
pytanie tylko czy przed logowaniem jie kasowałeś błędów bo korekty w 32 idealne a po logach 115 widać, żesterownik zadaje 1.2 bara którego turbiny nie mogą osiągnąć aż do momentu aż przeładują. Ale to jest tylko moje zdanie, może ktoś się wypowie. Na forum dużo pomodzonych bryczek jedzie i nie ma amatirszczyzny :-)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Ciekawi mnie jedno czemu przepustnice masz zamknięta do polowy:)
Na poczatku masz 100% pozniej idzie na 30-40% Chyba ze odpuszczasz gaz:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

Przepustnica 30-40% a przepływomierz pokazuje coraz większy przepływ, tak ma być?
quote="kurpiu"]Ciekawi mnie jedno czemu przepustnice masz zamknięta do polowy:)
Na poczatku masz 100% pozniej idzie na 30-40% Chyba ze odpuszczasz gaz:)[/quote]
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Turbo zasysa to przeplywka pokazuje. Map sensor jest przed przepustnica. ciekawe co jest w kolektorze ssacym.
Ogolnie ciekawa srpawa:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

Caly czas byl sandal w podlodze...
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

To trzeba szukac powodu domykania sie przepustnicy. Lub ewentualnie cos jest nie tak z pedalem gazu lub sama przepustnica.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

Tylko auto nie ma problemu z przyspieszaniem. Nigdy nie mialem problemow z objawami uszkodzonej przepustnicy. Eska zawsze reaguje na nacisniecie pedalu....sam juz nie wiem
zbig_wwl
Posty: 7
Rejestracja: 2011-10-24, 11:48
Lokalizacja: WWL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl »

Wygląda na "zawieszony" tłoczek w N75 - to w najlepszym przypadku, w gorszym nieszczelność pomiędzy N75 a aktuatorami WG. To, że w sofcie pościągane limitery, to już inna sprawa ;-)
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

zbig_wwl pisze:Wygląda na "zawieszony" tłoczek w N75 - to w najlepszym przypadku, w gorszym nieszczelność pomiędzy N75 a aktuatorami WG. To, że w sofcie pościągane limitery, to już inna sprawa ;-)

Które limitery? Sądzisz, że EGT jest ruszone? Pokazjuje stałą wartość.
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

Tez mnie martwi egt ale ten co flashowal twierdzi ze egt nie jest zdjete....a na wolnych i przy bucie 945 :/
ODPOWIEDZ