buba pisze:hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
Tak Buba, masz rację i nikt tego nie neguję, ale skoro hybrydy k03 są w stanie dmuchnąć 400 lub coś pod to, to k04 hybrydy pewnie dociągną pod 480 ? Zgadza się ?
buba pisze:a wątek jest chyba o hybrydach k03 vs ori k04
hybryda k04 rs4 to trzeba porównywać do K04 RS6
Masz rację , dla mnie k03 jest generalnie zabawką :) k04 to też przecież nadal małe turbo, rs6kowe to już zaczyna być mała loszka :), więc inaczej podszedłem do tematu i odpowiedzi .
To moze ja cos napisze. Z k03 hybrydy podobno da sie zrobic i okolice 500... Ale mialem takie turbo przez chwile w rekach nie na aucie na szczescie i tak. Wirnik ssacy byl wiekszy niz z Rs6.. Ori dolot s4 wchodzil w srodek turba!! Bylo to tak wielkie ale.. Strona goraca nadal zostala baaardzo mala jak to k03 i poprostu przy upalaniu by mogal poplynac.. Pozniej dostalem chinole k04 wszystko wygladalo cacy pieknie. Nawet buba prosil i sprawdzenie wszystkich wymiarow i bylo jak w ori z minimalnymi roznicami. Plan bul wsadzenia na auto ale trafilem ori i zrezygnowalem poszly w swiat. Perun robil mi gruchy bo byly nie szczelne podejscie do tematu pelna profeska. Z rozmowy dowiedzialem sie ze hybryda k04 nie dosc ze wiecej napompuje(kwestia stanu motou i pozostalych gratow) ale tez szybciej wstaje o ok 200-400 obrotow. Moje sa zrobione na borgu i sa w mega stanie ale jak byla b opcja wiekszej ilosci w dobrm € to chetnie sie skusze na zrobionie hybrydy..
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Nie beda na sprzedaz tylko wyjme je aby zrobic k04 hybryde i bede czekac na sensowne kolektory. Moze uda sie wtedy ugrac w okolice 460-480 na 98 i 500 na 100 oktanach. Ale jak do wiosny nic sie nie pozmienia to Esa idzie na sprzedaz i Rs6
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
buba pisze:hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
Tak Buba, masz rację i nikt tego nie neguję, ale skoro hybrydy k03 są w stanie dmuchnąć 400 lub coś pod to, to k04 hybrydy pewnie dociągną pod 480 ? Zgadza się ?
buba pisze:hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
Tak Buba, masz rację i nikt tego nie neguję, ale skoro hybrydy k03 są w stanie dmuchnąć 400 lub coś pod to, to k04 hybrydy pewnie dociągną pod 480 ? Zgadza się ?
Ostatnio na RS4 K04 w sportmile czerwona wyjechała na 530 KM. Ori turbo..
buba pisze:hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
Tak Buba, masz rację i nikt tego nie neguję, ale skoro hybrydy k03 są w stanie dmuchnąć 400 lub coś pod to, to k04 hybrydy pewnie dociągną pod 480 ? Zgadza się ?
Ludziska nie ma sie co oszukiwac,chcesz miec wiecej niz 350,400 bezpiecznych bezawaryjnych koni to trzeba ladowac k04.K03 sa za male do wszystkiego wiecej niz seria.Co drugi tuner majacy doswiadczenie i wiedze Wam tak powie.