Perun turbo czy k04?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

oj pamiętam przez ostatnie lata jak negowali mnie że zakładam hybrydy i je zachwalam,
a teraz proszę
świat się zmienia ...
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

buba pisze:hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
Tak Buba, masz rację i nikt tego nie neguję, ale skoro hybrydy k03 są w stanie dmuchnąć 400 lub coś pod to, to k04 hybrydy pewnie dociągną pod 480 ? Zgadza się ?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

a wątek jest chyba o hybrydach k03 vs ori k04 ;-)

hybryda k04 rs4 to trzeba porównywać do K04 RS6
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

buba pisze:a wątek jest chyba o hybrydach k03 vs ori k04 ;-)

hybryda k04 rs4 to trzeba porównywać do K04 RS6
Masz rację :-D , dla mnie k03 jest generalnie zabawką :) k04 to też przecież nadal małe turbo, rs6kowe to już zaczyna być mała loszka :), więc inaczej podszedłem do tematu i odpowiedzi :-D .
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ale jednak trzeba peruna zapytać przy okazji co powie na chińczyka K04 i z tego hybrydę
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

To moze ja cos napisze. Z k03 hybrydy podobno da sie zrobic i okolice 500... Ale mialem takie turbo przez chwile w rekach nie na aucie na szczescie i tak. Wirnik ssacy byl wiekszy niz z Rs6.. Ori dolot s4 wchodzil w srodek turba!! Bylo to tak wielkie ale.. Strona goraca nadal zostala baaardzo mala jak to k03 i poprostu przy upalaniu by mogal poplynac.. Pozniej dostalem chinole k04 wszystko wygladalo cacy pieknie. Nawet buba prosil i sprawdzenie wszystkich wymiarow i bylo jak w ori z minimalnymi roznicami. Plan bul wsadzenia na auto ale trafilem ori i zrezygnowalem poszly w swiat. Perun robil mi gruchy bo byly nie szczelne podejscie do tematu pelna profeska. Z rozmowy dowiedzialem sie ze hybryda k04 nie dosc ze wiecej napompuje(kwestia stanu motou i pozostalych gratow) ale tez szybciej wstaje o ok 200-400 obrotow. Moje sa zrobione na borgu i sa w mega stanie ale jak byla b opcja wiekszej ilosci w dobrm € to chetnie sie skusze na zrobionie hybrydy..
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Jachyr to ja wtedy biorę Twoje K04 jak jeszcze nie znajdę nic :D
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Nie beda na sprzedaz tylko wyjme je aby zrobic k04 hybryde i bede czekac na sensowne kolektory. Moze uda sie wtedy ugrac w okolice 460-480 na 98 i 500 na 100 oktanach. Ale jak do wiosny nic sie nie pozmienia to Esa idzie na sprzedaz i Rs6
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Najlepiej brac perun z k04 :mrgreen:
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

nitro20 pisze:
buba pisze:hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
Tak Buba, masz rację i nikt tego nie neguję, ale skoro hybrydy k03 są w stanie dmuchnąć 400 lub coś pod to, to k04 hybrydy pewnie dociągną pod 480 ? Zgadza się ?


w mrc teraz na hybrydach TTU zrobili w s4 490
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

nitro20 pisze:
buba pisze:hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
Tak Buba, masz rację i nikt tego nie neguję, ale skoro hybrydy k03 są w stanie dmuchnąć 400 lub coś pod to, to k04 hybrydy pewnie dociągną pod 480 ? Zgadza się ?
Ostatnio na RS4 K04 w sportmile czerwona wyjechała na 530 KM. Ori turbo..
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

rs4wagon pisze:
nitro20 pisze:
buba pisze:hybryda k03 nigdy nie będzie tak samo wydajna jak ori k04. fizyki nie oszukacie i nie zwiększycie przepływów
Tak Buba, masz rację i nikt tego nie neguję, ale skoro hybrydy k03 są w stanie dmuchnąć 400 lub coś pod to, to k04 hybrydy pewnie dociągną pod 480 ? Zgadza się ?


w mrc teraz na hybrydach TTU zrobili w s4 490
i 700nm haha
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Ludziska nie ma sie co oszukiwac,chcesz miec wiecej niz 350,400 bezpiecznych bezawaryjnych koni to trzeba ladowac k04.K03 sa za male do wszystkiego wiecej niz seria.Co drugi tuner majacy doswiadczenie i wiedze Wam tak powie.
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

No ja zamierzam szukać k04 ale nie wiadomo kiedy moja cierpliwość się skończy ;) Jakby było tego dużo na rynku to takich rozkmin by nie było.
ODPOWIEDZ