Coś nie bangla

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Coś nie bangla

Post autor: RRyb »

Jechałem sobie 200 na 6, myślę przyredukuje do 5 i polecę sobie dynamiczniej chwilę ciągnie i nagle dupa, nie pompuje nie ma ciągu nic. Obstawiałem F-hose i faktycznie była dziura pod pachą, wymieniłem to dziś jazda próbna, jest lepiej ale to nie to. Może ma ktoś jakiś pomysł?
Dodam, że zaczął dochodzić jakiś dziwny metaliczny dźwięk jakby "zza koła" od strony kierowcy jakby coś grzechotało
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Dodam tylko ze na vagu zadnych bledow,auto nie dymi,nie slychac zadnych nieszczelnosci itp
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Metaliczne grzechotanie za kołem to może być uszkodzony w środku kolektor wydechowy. Sprawdź to bo jego odłamki mogły wpaść na wirnik turbiny.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ale te grzechotanie pojawia się tylko przez chwilę w pewnym zakresie obrotów, kiedy silnik wpada w największe wibracje, tak mniej więcej około 2tys obr ale też nie zawsze
, jak chodził na ssaniu to też potrafił się ten dźwięk pojawić
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Brak pełnego boostu i grzechotanie to może równieź być padnięta klapka WG w turbo :-? Sprawdz szczelność dolotu i powinno być jasne gdzie ucieka powietrze...
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

a żeby to było takie proste. Dziś podejmę próbę jeszcze raz sprawdzenia. Ale tak naprawdę mam dostęp tylko od góry u siebie w garażu :cry:
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Zaślepiasz miejsce w którym łączy się przepływka z Y i ładujesz powietrze z kompresora w ten cienki cypel w którym jest podpięta odma. Tu masz małą sciąge :

http://www.vaglinks.com/Docs/Audi/C5/Al ... esting.pdf
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

A nie powinienem tylko zaślepić wyjścia na przepływkę i walić tamtędy powietrze. W sensie, że odma i wszysttko inne zostaje na swoim miejscu?

[ Dodano: 2016-08-10, 10:02 ]
jaką średnice ma y przy wyjściu na przepływke?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Oby sie klapaka WG nie ujebała jak brzęczy...
Odme musisz odłączyć
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

U mnie było takie dzwonienie/brzęczenie jakby coś rezonowało, mocniej przy schodzeniu z obrotów. Doładowanie było, ale nie pełne i rosło płasko i powoli.
Okazało się, ze luźna była klapka WG.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Rura 85 mm zaslepimy odme i bedziemy dmuchali zobaczymy co wyjdzie
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Zaślepione wszystko jak trzeba i ucieka gdzieś przy turbo od strony kierowcy ale nie jestem w stanie znaleźć gdzie ani od dołu ani od góry
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
snoopi21
Posty: 20
Rejestracja: 2016-04-15, 18:22
Lokalizacja: Osieczncia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snoopi21 »

U kolegi MatiS4 w tych okolicach dmuchało z gruszki WG. Ale u nie go po logach od razu było widać, że brakuje doładowania.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ja logów nie robiłem

Ale wsadziłem łapę i znalazłem wiem gdzie leci, mianowicie do gruchy dochodzi wężyk który w drugą stronę nie wiem gdzie idzie. On jest w takim srebrnym kołnierzu jakby miał go chronić przed temperaturą. Nie wiem tylko jak to wyciągnąć, żeby sprawdzić dokładnie i wymienić, ktoś miał z tym doczynienia?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

RRyb pisze:Ja logów nie robiłem

Ale wsadziłem łapę i znalazłem wiem gdzie leci, mianowicie do gruchy dochodzi wężyk który w drugą stronę nie wiem gdzie idzie. On jest w takim srebrnym kołnierzu jakby miał go chronić przed temperaturą. Nie wiem tylko jak to wyciągnąć, żeby sprawdzić dokładnie i wymienić, ktoś miał z tym doczynienia?
jak do gruchy, to z drugiej strony leci do trójnika, gdzie spina się z wężykiem od drugiej gruchy i razem lecą do N75. Pod zaworkiem znajdziesz trójnik.

http://www.audiworld.com/tech/pics/eng69-engine014.JPG
ODPOWIEDZ