Coś nie bangla
Coś nie bangla
Jechałem sobie 200 na 6, myślę przyredukuje do 5 i polecę sobie dynamiczniej chwilę ciągnie i nagle dupa, nie pompuje nie ma ciągu nic. Obstawiałem F-hose i faktycznie była dziura pod pachą, wymieniłem to dziś jazda próbna, jest lepiej ale to nie to. Może ma ktoś jakiś pomysł?
Dodam, że zaczął dochodzić jakiś dziwny metaliczny dźwięk jakby "zza koła" od strony kierowcy jakby coś grzechotało
Dodam, że zaczął dochodzić jakiś dziwny metaliczny dźwięk jakby "zza koła" od strony kierowcy jakby coś grzechotało
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Brak pełnego boostu i grzechotanie to może równieź być padnięta klapka WG w turbo
Sprawdz szczelność dolotu i powinno być jasne gdzie ucieka powietrze...

WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Zaślepiasz miejsce w którym łączy się przepływka z Y i ładujesz powietrze z kompresora w ten cienki cypel w którym jest podpięta odma. Tu masz małą sciąge :
http://www.vaglinks.com/Docs/Audi/C5/Al ... esting.pdf
http://www.vaglinks.com/Docs/Audi/C5/Al ... esting.pdf
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ja logów nie robiłem
Ale wsadziłem łapę i znalazłem wiem gdzie leci, mianowicie do gruchy dochodzi wężyk który w drugą stronę nie wiem gdzie idzie. On jest w takim srebrnym kołnierzu jakby miał go chronić przed temperaturą. Nie wiem tylko jak to wyciągnąć, żeby sprawdzić dokładnie i wymienić, ktoś miał z tym doczynienia?
Ale wsadziłem łapę i znalazłem wiem gdzie leci, mianowicie do gruchy dochodzi wężyk który w drugą stronę nie wiem gdzie idzie. On jest w takim srebrnym kołnierzu jakby miał go chronić przed temperaturą. Nie wiem tylko jak to wyciągnąć, żeby sprawdzić dokładnie i wymienić, ktoś miał z tym doczynienia?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
jak do gruchy, to z drugiej strony leci do trójnika, gdzie spina się z wężykiem od drugiej gruchy i razem lecą do N75. Pod zaworkiem znajdziesz trójnik.RRyb pisze:Ja logów nie robiłem
Ale wsadziłem łapę i znalazłem wiem gdzie leci, mianowicie do gruchy dochodzi wężyk który w drugą stronę nie wiem gdzie idzie. On jest w takim srebrnym kołnierzu jakby miał go chronić przed temperaturą. Nie wiem tylko jak to wyciągnąć, żeby sprawdzić dokładnie i wymienić, ktoś miał z tym doczynienia?
http://www.audiworld.com/tech/pics/eng69-engine014.JPG