Kolektory wydechowe -

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Booosze..
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Nie chwale i nigdy nie chwaliłem spawanych kolektorów i uważam że to największe zło dłuższą metę dla aut użytkowych,
ale te MG wydają się najlepsze z "spawanych"

Odnośnie tych ghost to może jakaś inna technika spawania lub innego materiału by załatwiła sprawę bo odlew Audi jest OK
Obrazek
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

i ja spawalem do bety, moze nie jakos super z odpuszczaniem itp, ale tez popekal wszedzie tylko nie na spawanie :D tu tez bylo towaru naglutowane widac solidnie a i tak peklo.. kupilem zeliwny do bty i problem zniknal jak snieg zeszlej zimy ktorego nie bylo
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

ghost pisze:Set montowany w zeszłe wakacje :shock:
Chyba widać co najważniejsze...
Kto to robil? :) Masakra :) Wygląda jak spawany z resztek, ciekawe jak to w środku wygląda ? :)

Bardzo ważne : można pospawać i pospawać, jak również można użyć do tego spawania różnego materiału i wierzcie mi efekt końcowy jak i wytrzymałość będą sie znacznie różnić.
To że jest dużo spawu a i tak popękało nie znaczy ze wszystkie popękają.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

tyrkal pisze:
ghost pisze:Set montowany w zeszłe wakacje :shock:
Chyba widać co najważniejsze...
Kto to robil? :) Masakra :) Wygląda jak spawany z resztek, ciekawe jak to w środku wygląda ? :)

Bardzo ważne : można pospawać i pospawać, jak również można użyć do tego spawania różnego materiału i wierzcie mi efekt końcowy jak i wytrzymałość będą sie znacznie różnić.
To że jest dużo spawu a i tak popękało nie znaczy ze wszystkie popękają.
Sugerujesz ze zrobisz nie pękające ?? :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

mik-17 pisze:
tyrkal pisze:
ghost pisze:Set montowany w zeszłe wakacje :shock:
Chyba widać co najważniejsze...
Kto to robil? :) Masakra :) Wygląda jak spawany z resztek, ciekawe jak to w środku wygląda ? :)

Bardzo ważne : można pospawać i pospawać, jak również można użyć do tego spawania różnego materiału i wierzcie mi efekt końcowy jak i wytrzymałość będą sie znacznie różnić.
To że jest dużo spawu a i tak popękało nie znaczy ze wszystkie popękają.
Sugerujesz ze zrobisz nie pękające ?? :mrgreen:
Mi rowniez jak cos :-)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Coś z tymi materiałami i techniką spawania oraz resztkami musi być bo poprzednia wersja kolektorów wytrzymała znacznie więcej :-o Mimo ,że nie było tak "nalane" :-P Widziałem silnik z kolektorami owiniętymi bandażami zamontowanymi już na aucie... wyglądało normalnie aż się nie zesrało a tu takie kwiatki :shock: :-o

Tyrkal to co zostało z kolektorów stało się kruche :shock: :D Jak chcesz to mogę Ci je sprezentować :lol:
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

ale to masakra... jakieś kawałki rur nagwintowane jeszcze... :shock:

Może trzeba cały w 100% napawać/przespawać skoro pęka tylko to co nie spawane a spawy całe :mrgreen:
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

ghost pisze:Coś z tymi materiałami i techniką spawania oraz resztkami musi być bo poprzednia wersja kolektorów wytrzymała znacznie więcej :-o Mimo ,że nie było tak "nalane" :-P Widziałem silnik z kolektorami owiniętymi bandażami zamontowanymi już na aucie... wyglądało normalnie aż się nie zesrało a tu takie kwiatki :shock: :-o

Tyrkal to co zostało z kolektorów stało się kruche :shock: :D Jak chcesz to mogę Ci je sprezentować :lol:
Ile wytrzymała poprzednia wersja ?
Rozumiem ze poprzednia to ta co razem zamawialiśmy ?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

V1 które miałem jeździły całkiem długo. Prawie rok śmigania. A wersja którą macie na obrazku to podobno V3 - traktowałem je delikatnie i pochodziły krócej a miały przeżyć te V1 :-x
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Reklamacja uznana?
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

raczej nie bo te gwintowane kawalki to juz chyba byly jako poprawki serii :-))) tak czy siak dostep jest lipny do kolektorow wiec szkoda marnowac czas i kase na ich wymiane

w hondzie, becie czy innym rzedowym silniku zmienia sie w 1-2 godziny na gotowo bez targania silnika a tutaj ;(...

dlatego i ja czekam na te zeliwne moze w koncu wyjda ;-)
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Turbo nie dostało po wirniku tymi ukruszonymi kawałkami?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Reklamacja odrzucona :-o Nie wiem co tam robiły kawałki gwintowanej rury... widocznie tak było w projekcie :mrgreen: całe szczęscie turbiny są w dobrym stanie i nic nie wpadło na wirniki... :shock: :shock:
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

mik-17 pisze:
tyrkal pisze:
ghost pisze:Set montowany w zeszłe wakacje :shock:
Sugerujesz ze zrobisz nie pękające ?? :mrgreen:
Nie wiem, narazie zrobilem jak najlepiej potrafilem i zyją, ok 20 tankowań do pełna i upalanie z LC i FS 500+
Bede sie chwalił za rok o ile wczesniej nie sprzedam wozu :)
W kazdym razie u mnie są ze scianki 3mm plus zeliwo wypiaskowane i oczyszczone,
wszedzie zfazowania, argon w sroku,spawane na 3 razy a pozniej wygrzewane i oczywiscie mocowanie DP do skrzyni.
Póki co wygladaja jak nowe wiec nie obiecuje ze bedą wieczne ale czekam kiedy pękną, bo jesli za dwa lata, to znaczy ze wytrzymaja ok 3 lata a to mysle dlugo, choc nie wiem czy nie dłużej, bo kto to wie :)
Proponuje czekac na AW a ja wypowiem sie dopiero za rok ale skoro takie smiecie wytrzymały rok, to moje powinny dluzej :)
ODPOWIEDZ