ciepło od skrzyni jak od kominka
ciepło od skrzyni jak od kominka
Koledzy dopiero co zakupiłem rs6 c5 i wracając zwróciłem uwagę, że w aucie panuje duże ciepełko, generalnie okolice lewarka nagrzewają się naprawdę dość solidnie i w aucie panuje temperatura nieprzyjemna w okresie letnim :)
skrzynia podobno wzmacniana według poprzedniego właściciela ale na fakturze jest jedynie regeneracja konwertera, śruby 14 szt, nakrętki 14 szt, olej ATF 5/4 hp plus robocizna
czy jest to znany Wam objaw?
skrzynia podobno wzmacniana według poprzedniego właściciela ale na fakturze jest jedynie regeneracja konwertera, śruby 14 szt, nakrętki 14 szt, olej ATF 5/4 hp plus robocizna
czy jest to znany Wam objaw?
Życie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi autami
SID pisze:te typy tak mają
w C5 i w B5 2,7 skrzynia jest blisko budy i oddaje to ciepło
dla pewności sprawdz czy masz osłonę termiczną nad skrzynią, czasami mechanicy jej już ponownie nie montują gdz działają przy skrzyni
Ja w swoim lekkim 2,7 nie mam na tunelu wykładziny i plastików, tam można się oparzyć !
Jak wejdę pod spód napewno sprawdzę, Dzięki za uwagę SID.
Troszkę mnie uspokoiłeś ale praca skrzyni w tak dużej temperaturze mnie dziwi skoro ciepło przenosi się aż na wnętrze przez karoserie i obudowę skrzyni to jaka tam jest temperatura pracy i oleju?
Zdjęcia swojego wozu gdzie się wrzuca żeby nie zrobić bałaganu?
Życie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi autami
Immortal pisze:SID pisze:te typy tak mają
w C5 i w B5 2,7 skrzynia jest blisko budy i oddaje to ciepło
dla pewności sprawdz czy masz osłonę termiczną nad skrzynią, czasami mechanicy jej już ponownie nie montują gdz działają przy skrzyni
Ja w swoim lekkim 2,7 nie mam na tunelu wykładziny i plastików, tam można się oparzyć !
Jak wejdę pod spód napewno sprawdzę, Dzięki za uwagę SID.
Troszkę mnie uspokoiłeś ale praca skrzyni w tak dużej temperaturze mnie dziwi skoro ciepło przenosi się aż na wnętrze przez karoserie i obudowę skrzyni to jaka tam jest temperatura pracy i oleju?
Zdjęcia swojego wozu gdzie się wrzuca żeby nie zrobić bałaganu?
W temacie projekty na forum.I na spoty zapraszamy bo z Wawy jestes jak widze
Bardzo chętnie przyjadę by popodziwiać Wasze Cukiereczki jak tylko wóz odchamie bo mnie będziecie wytykać palcami że dziad niezadbany: filtry płyny oleje, mega sprzątanie, tarcze, przegląd zawieszenia a i nie wiem co z rozrządem bo poprzednik nie miał wiedzy czy był wymieniany.
Czy istnieje jakiś sposób na weryfikacje stanu rozrządu paska pompy wody poza organoleptycznym?
Nie chciałbym zrobić fuckupu więc o ile wiarygodna godna zaufania Waszym zdaniem inspekcja całego rozrządu nie istnieje profilaktycznie dla bezpieczeństwa wjedzie nowy
Czy istnieje jakiś sposób na weryfikacje stanu rozrządu paska pompy wody poza organoleptycznym?
Nie chciałbym zrobić fuckupu więc o ile wiarygodna godna zaufania Waszym zdaniem inspekcja całego rozrządu nie istnieje profilaktycznie dla bezpieczeństwa wjedzie nowy
Życie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi autami
Re: ciepło od skrzyni jak od kominka
Ja u siebie nie zauważyłem jakiejś większej temperatury przy jeździe latem a na pewno nie tak żeby utkwiło w głowie,że jest jakoś cieplej.Immortal pisze:Koledzy dopiero co zakupiłem rs6 c5 i wracając zwróciłem uwagę, że w aucie panuje duże ciepełko, generalnie okolice lewarka nagrzewają się naprawdę dość solidnie i w aucie panuje temperatura nieprzyjemna w okresie letnim :)
skrzynia podobno wzmacniana według poprzedniego właściciela ale na fakturze jest jedynie regeneracja konwertera, śruby 14 szt, nakrętki 14 szt, olej ATF 5/4 hp plus robocizna
czy jest to znany Wam objaw?
Ja po wzmocnieniu skrzyni na fakturze mam napisane " Regeneracja skrzyni i wzmocnienie"
Prześledziłem ale żadnych informacji poza zapytaniem czy ktoś coś wie i domniemaniami nic konkretnego nie zauważyłemMasta_J pisze:Co wiemy to piszemy w zakupie kontrolowanym :)
Czy są jakieś konkrety z historii wozu ? Czy tylko:
"za tanio"
"zmienia właścicieli"
[/list]
[ Dodano: 2016-07-21, 23:50 ]
Czy masz jakieś powody by zanegować konstrukcje auta czy tak tylko domniemaniami nagatywnymi pragniesz zaznaczyć swoją obecnośćemay pisze:Ciekawe czy to będzie jeździć prosto
Życie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi autami
To auto to śmierdzące jajo, które zmienia częściej właścicieli niż paciaciak majtki. W ciągu ostatnich niespełna 4 lat wystawione było w lubuskim, śląskim, dolnośląskim, zachodniopomorskim, pomorskim, aż teraz do mazowieckiego zawędrowało. Za każdym prawie razem z nową usterką. Raz ze skrzynią zablokowaną, raz z turbinami uszkodzony, raz z zawieszeniem uszkodzonym, a raz ktoś uczciwie napisał, że cena adekwatna do stanu auta, bo przydało by się je oprócz pomalowania na nowo, ogarnąć mechanicznie. Niestety RS to wymagające auto i nie jest dla każdego "Kowalskiego". Części do takiego samochodu tanie nie są, mało jest osób mających pojęcie jak je prawidłowo naprawiać, więc ceny zadbanych mechanicznie i wizualnie egzemplarzy kosztują 2 razy tyle niż ten.
Póki co chyba nie jesteś zbyt świadomy, ale jak zacząłbyś je doprowadzać "do ładu i składu" to albo zdrowo za kieszeń się złapiesz, albo puścisz dalej.
P.S. Nie przypominam sobie, alby kiedykolwiek w którymkolwiek ogłoszeniu była wzmianka o wymianie rozrządu (ale jak już się zastawiasz czy wymieniać czy nie to nie wróży nic dobrego, bo rozrząd to jeden z tańszych elementów do wymiany w tym aucie, a jego wymianę zwykle zakłada się "w pakiecie po zakupowym" tym bardziej nie mając żadnego info od poprzedniego właściciela)
Póki co chyba nie jesteś zbyt świadomy, ale jak zacząłbyś je doprowadzać "do ładu i składu" to albo zdrowo za kieszeń się złapiesz, albo puścisz dalej.
P.S. Nie przypominam sobie, alby kiedykolwiek w którymkolwiek ogłoszeniu była wzmianka o wymianie rozrządu (ale jak już się zastawiasz czy wymieniać czy nie to nie wróży nic dobrego, bo rozrząd to jeden z tańszych elementów do wymiany w tym aucie, a jego wymianę zwykle zakłada się "w pakiecie po zakupowym" tym bardziej nie mając żadnego info od poprzedniego właściciela)
