Cieknący olej

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Cieknący olej

Post autor: RRyb »

Przeszukałem trochę forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Zaczęło się klasycznie, cieknące dekle. Uszczelki zrobione razem z dirko aż czerwono pod maską (oczywiście żart bo już zaczyna mnie to śmieszyć). Brałem pod uwagę opcje, że może stary olej gdzieś został i jeszcze cieknie po prostu ale nie ma różnicy czy silnik jest nagrzany czy nie. po 2h stania nie ma żadnej plamy po czym po jakiś następnych kilku h już jest plama wielkości korka od butelki oleju, po nocy jest dokładnie to samo

I teraz pytanie: Skąd może jeszcze ciec z tyłu silnika skoro dekle ogarnięte?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Z tyłu są takie kapsle na wałki:

http://sidmotorsport.pl/pl/test/2030-za ... owicy.html

Z nich często się leje.
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Uszczelki pod deklami, kapsle za deklami, uszczelki pod napinaczami łańcuszka rozrządu.
Silikon pod dekle kładzie się tylko w miejscach zaznaczonych na obrazku. (Manual: http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszcze ... zelka.html )
Obrazek

Poza tym może cieknąć spod podstawki filtra oleju (dość często tak jest, ale to nie jest tył silnika), albo po prostu może być zdeformowana pokrywa zaworów.
Ostatnio zmieniony 2016-06-09, 10:32 przez peacenotwar, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

peacenotwar to wszystko jest ogarnięte. Podstawka oleju jest z frontu a ja zaznaczyłem, że to z tyłu
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Zaden silikon nie dziala w przypadku tych zjebanych dekli
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

uszczelniacz wału?
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

Cieknie zapewne spod fazatorow...
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

Umyj to stare strupiałe serce, nie zapie%#5aj i bedzie widac skąd leci.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Weź to kur** umyj jak tam komar kutas* nie wciśnie tak jest ciasno

[ Dodano: 2016-06-24, 12:42 ]
Wszystko wymienione co zasugerowane. Problem jest taki jak rozgrzeje olej do 80 czyli tak mniej wiecej jest po drodze do pracy to jest sucho, z kolei jak go rozgrzeje już do ponad 100 to leci...
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

A mi ostatnio po trasie 160-220 km/h zazygalo caly silnik od strony grodzi, lewa strone skrzyni i lewe turbo (pewnie same tez juz dobrze puszcza).
Jak nie paluje jest spoko, nie cieknie (jezdze bez ekranu).
Juz w tamtym roku jak bylem u Adama mowil ze poci sie spod fazatorow...a niedawno przed robilem uszczelki pod pokrywami :/
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

No u mnie to wymienione i dalej jest to samo. Myślałem, że to resztka oleju, ale mylę się raczej niestety
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ODPOWIEDZ