Cieknący olej
Cieknący olej
Przeszukałem trochę forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Zaczęło się klasycznie, cieknące dekle. Uszczelki zrobione razem z dirko aż czerwono pod maską (oczywiście żart bo już zaczyna mnie to śmieszyć). Brałem pod uwagę opcje, że może stary olej gdzieś został i jeszcze cieknie po prostu ale nie ma różnicy czy silnik jest nagrzany czy nie. po 2h stania nie ma żadnej plamy po czym po jakiś następnych kilku h już jest plama wielkości korka od butelki oleju, po nocy jest dokładnie to samo
I teraz pytanie: Skąd może jeszcze ciec z tyłu silnika skoro dekle ogarnięte?
Zaczęło się klasycznie, cieknące dekle. Uszczelki zrobione razem z dirko aż czerwono pod maską (oczywiście żart bo już zaczyna mnie to śmieszyć). Brałem pod uwagę opcje, że może stary olej gdzieś został i jeszcze cieknie po prostu ale nie ma różnicy czy silnik jest nagrzany czy nie. po 2h stania nie ma żadnej plamy po czym po jakiś następnych kilku h już jest plama wielkości korka od butelki oleju, po nocy jest dokładnie to samo
I teraz pytanie: Skąd może jeszcze ciec z tyłu silnika skoro dekle ogarnięte?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Z tyłu są takie kapsle na wałki:
http://sidmotorsport.pl/pl/test/2030-za ... owicy.html
Z nich często się leje.
http://sidmotorsport.pl/pl/test/2030-za ... owicy.html
Z nich często się leje.
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Uszczelki pod deklami, kapsle za deklami, uszczelki pod napinaczami łańcuszka rozrządu.
Silikon pod dekle kładzie się tylko w miejscach zaznaczonych na obrazku. (Manual: http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszcze ... zelka.html )

Poza tym może cieknąć spod podstawki filtra oleju (dość często tak jest, ale to nie jest tył silnika), albo po prostu może być zdeformowana pokrywa zaworów.
Silikon pod dekle kładzie się tylko w miejscach zaznaczonych na obrazku. (Manual: http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszcze ... zelka.html )

Poza tym może cieknąć spod podstawki filtra oleju (dość często tak jest, ale to nie jest tył silnika), albo po prostu może być zdeformowana pokrywa zaworów.
Ostatnio zmieniony 2016-06-09, 10:32 przez peacenotwar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
Weź to kur** umyj jak tam komar kutas* nie wciśnie tak jest ciasno
[ Dodano: 2016-06-24, 12:42 ]
Wszystko wymienione co zasugerowane. Problem jest taki jak rozgrzeje olej do 80 czyli tak mniej wiecej jest po drodze do pracy to jest sucho, z kolei jak go rozgrzeje już do ponad 100 to leci...
[ Dodano: 2016-06-24, 12:42 ]
Wszystko wymienione co zasugerowane. Problem jest taki jak rozgrzeje olej do 80 czyli tak mniej wiecej jest po drodze do pracy to jest sucho, z kolei jak go rozgrzeje już do ponad 100 to leci...
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
A mi ostatnio po trasie 160-220 km/h zazygalo caly silnik od strony grodzi, lewa strone skrzyni i lewe turbo (pewnie same tez juz dobrze puszcza).
Jak nie paluje jest spoko, nie cieknie (jezdze bez ekranu).
Juz w tamtym roku jak bylem u Adama mowil ze poci sie spod fazatorow...a niedawno przed robilem uszczelki pod pokrywami :/
Jak nie paluje jest spoko, nie cieknie (jezdze bez ekranu).
Juz w tamtym roku jak bylem u Adama mowil ze poci sie spod fazatorow...a niedawno przed robilem uszczelki pod pokrywami :/