Skrzynia 2.5 tdi DQT vs S4 vs RS4
0-100 nie ma znaczenia każda skrzynia to 1 przebicie z 1 na 2 i tyle jedna skrzynia pozwala zrobić 102 inna 107 na odcince drugiego biegu
można oczywiście ruszać z 2 biegu i nie przebijać nic tyle tylko że to raczej na zawody i nie zawsze skutruje lepszym czasem
co do samego V-max ? skoro będzie długa skrzynia to rozpędzanie się będzie dużo gorsze to zrozumiałe tak że albo chcesz najszybciej zrobić 0 - 200 (to taki standardowy wyznacznik szybkości samochodu) w usa 100-200 bo oni nie potrafią ruszać i mają same RWD (poza tym skrzynie automatyczne) chociaż u nas też zaczęli ludzie właśnie tym parametrem się przechwalać (a kiedyś tylko samym wykresem) albo chcesz latać >320km/h?
musisz się zdecydować
co do własnych doświadczeń skrzynia S4 skończyła mi się przy 303 km/h - dane z nawigacji
co do zawodów próbowałem ruszać z 2 biegu - nie przełożyło się to na lepszy czas
można oczywiście ruszać z 2 biegu i nie przebijać nic tyle tylko że to raczej na zawody i nie zawsze skutruje lepszym czasem
co do samego V-max ? skoro będzie długa skrzynia to rozpędzanie się będzie dużo gorsze to zrozumiałe tak że albo chcesz najszybciej zrobić 0 - 200 (to taki standardowy wyznacznik szybkości samochodu) w usa 100-200 bo oni nie potrafią ruszać i mają same RWD (poza tym skrzynie automatyczne) chociaż u nas też zaczęli ludzie właśnie tym parametrem się przechwalać (a kiedyś tylko samym wykresem) albo chcesz latać >320km/h?
musisz się zdecydować
co do własnych doświadczeń skrzynia S4 skończyła mi się przy 303 km/h - dane z nawigacji
co do zawodów próbowałem ruszać z 2 biegu - nie przełożyło się to na lepszy czas
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
ja mam skrzynie RS4 i na 4-tym biegu mam +200 km/hKamil_D pisze:na rs4 na 4 biegu nie pojdzie do 200, trzeba 5. wpinać
na s4 idzie ponad 200 czyli wystarczająco na 1/4 przynajmniej przy mojej mocy, moze słabsze auto skonczy 1/4 na 4.biegu w skrzyni rs4
a dlaczego ? bo w głowicy siedzi Supertech i podciągnięte są obroty

Wiecej info prosze.. tzJachyr pisze:I o to dokladnie mi chodzi. A jak reszta biegów??emay pisze:Przy 3000 rpm na 6 mam 160 km/h skrzynia DQT
I co z chlodnica oleju skrzyni ??? Pasuje wsio Pp??
Ostatnio zmieniony 2016-05-31, 12:15 przez Papol, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzieki bracus. To ja jednak zostawiam moja skrzynie :) 0 - 100 czy od 0 - 200 wazniejsze niz wolniejsze bujanie do 20 km wiecej v-max.bracus pisze:0-100 nie ma znaczenia każda skrzynia to 1 przebicie z 1 na 2 i tyle jedna skrzynia pozwala zrobić 102 inna 107 na odcince drugiego biegu
można oczywiście ruszać z 2 biegu i nie przebijać nic tyle tylko że to raczej na zawody i nie zawsze skutruje lepszym czasem
co do samego V-max ? skoro będzie długa skrzynia to rozpędzanie się będzie dużo gorsze to zrozumiałe tak że albo chcesz najszybciej zrobić 0 - 200 (to taki standardowy wyznacznik szybkości samochodu) w usa 100-200 bo oni nie potrafią ruszać i mają same RWD (poza tym skrzynie automatyczne) chociaż u nas też zaczęli ludzie właśnie tym parametrem się przechwalać (a kiedyś tylko samym wykresem) albo chcesz latać >320km/h?
musisz się zdecydować
co do własnych doświadczeń skrzynia S4 skończyła mi się przy 303 km/h - dane z nawigacji
co do zawodów próbowałem ruszać z 2 biegu - nie przełożyło się to na lepszy czas
Nie ma wejścia na wężyki które w DSY były, przez co nie jest ona dogrzewana/ochładzana.Papol pisze:Wiecej info prosze.. tzJachyr pisze:I o to dokladnie mi chodzi. A jak reszta biegów??emay pisze:Przy 3000 rpm na 6 mam 160 km/h skrzynia DQT
I co z chlodnica oleju skrzyni ??? Pasuje wsio Pp??
Odnośnie biegów:
1,2,3 nie ma różnicy.
4 jest już sporo dłuższa, 5 i 6 to już w ogóle długieee....
DQT
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 4.11
Rs vs s
przełożenia w RS4 B5
1.Gang 3,500
2.Gang 1,889
3,Gang 1,320
4,Gang 1,034
5,Gang 0,806
6,Gang 0,684
R.Gang 3,455
Achsuberetzung 4,111
Audis S4 B5 ma na na 3.gang 1,231 a na 4.Gang 0,967
Emay czyli co ... dzieje sie cos niedobrego ez tego dogrzania niedogrzania ???
[ Dodano: 2016-05-31, 13:26 ]
Wychodzi na to ze ta skrzynia dieslowska to dobre wyjscie jak ktos lata na trasach ... do powiedzmy 4tego biegu jest jak eskowa a potem dluuugie 2 biegi ... hm
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 4.11
Rs vs s
przełożenia w RS4 B5
1.Gang 3,500
2.Gang 1,889
3,Gang 1,320
4,Gang 1,034
5,Gang 0,806
6,Gang 0,684
R.Gang 3,455
Achsuberetzung 4,111
Audis S4 B5 ma na na 3.gang 1,231 a na 4.Gang 0,967
Emay czyli co ... dzieje sie cos niedobrego ez tego dogrzania niedogrzania ???
[ Dodano: 2016-05-31, 13:26 ]
Papol pisze:DQT
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 4.11
Rs vs s
przełożenia w RS4 B5
1.Gang 3,500
2.Gang 1,889
3,Gang 1,320
4,Gang 1,034
5,Gang 0,806
6,Gang 0,684
R.Gang 3,455
Achsuberetzung 4,111
Audis S4 B5 ma na na 3.gang 1,231 a na 4.Gang 0,967
Emay czyli co ... dzieje sie cos niedobrego ez tego dogrzania niedogrzania ???
Wychodzi na to ze ta skrzynia dieslowska to dobre wyjscie jak ktos lata na trasach ... do powiedzmy 4tego biegu jest jak eskowa a potem dluuugie 2 biegi ... hm
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Mechanik to wymieni to są czołowe uszczelniacze dużo nie trzeba rozbierać.Papol pisze:wlasnie dzwonilem do wrocka gdzie robia skrzynie to servis 350 zl... chyba ze polecasz kogos???emay pisze:Jak kupisz to dla świętego spokoju oba uszczelniacze wymień ( tył i przód ).Papol pisze:Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
Dzieki. juz gadalismy. ko0lega calosc narazie mysli sprzedac .. nie pogoni to wtedy wezmeDobrzanskis4b6 pisze:Papol, akurat pojawiła się skrzynia DQT w ogłoszeniach na forum ,bierz jak nie masz
Okazalo sie ze ta skrzynia to AEZ-K wiec szukam dalej
Ostatnio zmieniony 2016-05-31, 17:14 przez Papol, łącznie zmieniany 1 raz.