Skrzynia 2.5 tdi DQT vs S4 vs RS4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

0-100 nie ma znaczenia każda skrzynia to 1 przebicie z 1 na 2 i tyle jedna skrzynia pozwala zrobić 102 inna 107 na odcince drugiego biegu
można oczywiście ruszać z 2 biegu i nie przebijać nic tyle tylko że to raczej na zawody i nie zawsze skutruje lepszym czasem
co do samego V-max ? skoro będzie długa skrzynia to rozpędzanie się będzie dużo gorsze to zrozumiałe tak że albo chcesz najszybciej zrobić 0 - 200 (to taki standardowy wyznacznik szybkości samochodu) w usa 100-200 bo oni nie potrafią ruszać i mają same RWD (poza tym skrzynie automatyczne) chociaż u nas też zaczęli ludzie właśnie tym parametrem się przechwalać (a kiedyś tylko samym wykresem) albo chcesz latać >320km/h?
musisz się zdecydować
co do własnych doświadczeń skrzynia S4 skończyła mi się przy 303 km/h - dane z nawigacji
co do zawodów próbowałem ruszać z 2 biegu - nie przełożyło się to na lepszy czas
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Mnie interesuje co bylo by optymalne zeby sie napedzalo i na trasie nie wylo obrotami przy 250 .. nie scigam sie .. ale zolwia ze swiatel tez bym nie chcial
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Kamil_D pisze:na rs4 na 4 biegu nie pojdzie do 200, trzeba 5. wpinać
na s4 idzie ponad 200 czyli wystarczająco na 1/4 przynajmniej przy mojej mocy, moze słabsze auto skonczy 1/4 na 4.biegu w skrzyni rs4
ja mam skrzynie RS4 i na 4-tym biegu mam +200 km/h
a dlaczego ? bo w głowicy siedzi Supertech i podciągnięte są obroty :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

emay pisze:Przy 3000 rpm na 6 mam 160 km/h skrzynia DQT
I o to dokladnie mi chodzi. A jak reszta biegów??
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Jachyr pisze:
emay pisze:Przy 3000 rpm na 6 mam 160 km/h skrzynia DQT
I o to dokladnie mi chodzi. A jak reszta biegów??
Wiecej info prosze.. tz

I co z chlodnica oleju skrzyni ??? Pasuje wsio Pp??
Ostatnio zmieniony 2016-05-31, 12:15 przez Papol, łącznie zmieniany 1 raz.
Gniot91
Posty: 36
Rejestracja: 2015-09-24, 16:23
Lokalizacja: STW
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gniot91 »

bracus pisze:0-100 nie ma znaczenia każda skrzynia to 1 przebicie z 1 na 2 i tyle jedna skrzynia pozwala zrobić 102 inna 107 na odcince drugiego biegu
można oczywiście ruszać z 2 biegu i nie przebijać nic tyle tylko że to raczej na zawody i nie zawsze skutruje lepszym czasem
co do samego V-max ? skoro będzie długa skrzynia to rozpędzanie się będzie dużo gorsze to zrozumiałe tak że albo chcesz najszybciej zrobić 0 - 200 (to taki standardowy wyznacznik szybkości samochodu) w usa 100-200 bo oni nie potrafią ruszać i mają same RWD (poza tym skrzynie automatyczne) chociaż u nas też zaczęli ludzie właśnie tym parametrem się przechwalać (a kiedyś tylko samym wykresem) albo chcesz latać >320km/h?
musisz się zdecydować
co do własnych doświadczeń skrzynia S4 skończyła mi się przy 303 km/h - dane z nawigacji
co do zawodów próbowałem ruszać z 2 biegu - nie przełożyło się to na lepszy czas
Dzieki bracus. To ja jednak zostawiam moja skrzynie :) 0 - 100 czy od 0 - 200 wazniejsze niz wolniejsze bujanie do 20 km wiecej v-max.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Papol pisze:
Jachyr pisze:
emay pisze:Przy 3000 rpm na 6 mam 160 km/h skrzynia DQT
I o to dokladnie mi chodzi. A jak reszta biegów??
Wiecej info prosze.. tz

I co z chlodnica oleju skrzyni ??? Pasuje wsio Pp??
Nie ma wejścia na wężyki które w DSY były, przez co nie jest ona dogrzewana/ochładzana.

Odnośnie biegów:
1,2,3 nie ma różnicy.
4 jest już sporo dłuższa, 5 i 6 to już w ogóle długieee....
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

DQT
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 4.11

Rs vs s
przełożenia w RS4 B5

1.Gang 3,500
2.Gang 1,889
3,Gang 1,320
4,Gang 1,034
5,Gang 0,806
6,Gang 0,684

R.Gang 3,455

Achsuberetzung 4,111

Audis S4 B5 ma na na 3.gang 1,231 a na 4.Gang 0,967



Emay czyli co ... dzieje sie cos niedobrego ez tego dogrzania niedogrzania ???

[ Dodano: 2016-05-31, 13:26 ]
Papol pisze:DQT
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 4.11

Rs vs s
przełożenia w RS4 B5

1.Gang 3,500
2.Gang 1,889
3,Gang 1,320
4,Gang 1,034
5,Gang 0,806
6,Gang 0,684

R.Gang 3,455

Achsuberetzung 4,111

Audis S4 B5 ma na na 3.gang 1,231 a na 4.Gang 0,967



Emay czyli co ... dzieje sie cos niedobrego ez tego dogrzania niedogrzania ???

Wychodzi na to ze ta skrzynia dieslowska to dobre wyjscie jak ktos lata na trasach ... do powiedzmy 4tego biegu jest jak eskowa a potem dluuugie 2 biegi ... hm
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Nie zauważyłem aby przy upalaniu jakoś nadmiernie się grzała.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Papol pisze:Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
Jak kupisz to dla świętego spokoju oba uszczelniacze wymień ( tył i przód ).
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

emay pisze:
Papol pisze:Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
Jak kupisz to dla świętego spokoju oba uszczelniacze wymień ( tył i przód ).
wlasnie dzwonilem do wrocka gdzie robia skrzynie to servis 350 zl... chyba ze polecasz kogos???
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Papol, akurat pojawiła się skrzynia DQT w ogłoszeniach na forum ,bierz jak nie masz
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Papol pisze:
emay pisze:
Papol pisze:Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
Jak kupisz to dla świętego spokoju oba uszczelniacze wymień ( tył i przód ).
wlasnie dzwonilem do wrocka gdzie robia skrzynie to servis 350 zl... chyba ze polecasz kogos???
Mechanik to wymieni to są czołowe uszczelniacze dużo nie trzeba rozbierać.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Dobrzanskis4b6 pisze:Papol, akurat pojawiła się skrzynia DQT w ogłoszeniach na forum ,bierz jak nie masz
Dzieki. juz gadalismy. ko0lega calosc narazie mysli sprzedac .. nie pogoni to wtedy wezme

Okazalo sie ze ta skrzynia to AEZ-K wiec szukam dalej
Ostatnio zmieniony 2016-05-31, 17:14 przez Papol, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ