Swap 2.7bi turbo do b7

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Booost
Posty: 36
Rejestracja: 2016-03-30, 19:04
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Swap 2.7bi turbo do b7

Post autor: Booost »

Kompletny silnik skrzynie 2.5tdi wal mam
Jestem na etapie szukania budy b7 i tu pytanie czy swap w b7 wygląda tak samo jak w b6?
Czy muszę szukać budy z benzyny czy obojętne to jest bo bak można zostawić i pb i diesel?
czy kazde quattr połącze z walem i skrzyna 2.5tdi czy musze miec dyfer 2.5?
Czy temat swap w a6c6 ruszył się i jest to do ogarnięcia?
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

sam chcesz robic? jezeli nie to pogadaj z kims kto ewentualnie mialby Ci to robic, mi robil nosb dawno temu, i wiem ze chyba B7 ogarnal, w kazdym razie B7 rozni sie od B6 CANem i to jest najwiekszy problem.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)

Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
Awatar użytkownika
Trewor
Posty: 57
Rejestracja: 2013-10-12, 00:47
Lokalizacja: Rumia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Trewor »

Nosb tak i Carmasters Kartuzy też mają za sobą taki swap do B7
Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

sztybor pisze:Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)

Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
każdy mod seryjnego auta to utopienie kasy
Booost
Posty: 36
Rejestracja: 2016-03-30, 19:04
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Booost »

sztybor pisze:Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)

Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
B5 to stare auto kiera kręci się jak w Ursusie... Ale silnik ma konkret dlatego chcę b7 z 2.7bt

[ Dodano: 2016-05-26, 18:19 ]
Trewor pisze:Nosb tak i Carmasters Kartuzy też mają za sobą taki swap do B7
Nie każdy prowadza auto po ludziach, :)

[ Dodano: 2016-05-26, 18:20 ]
Pytanie pompę sai mogę wywalić? Oczywiście przy strojeniu wyleci z ecu
Czy wiskoza odkręcić. Sam wentylator i tak zostaje?

[ Dodano: 2016-06-28, 10:52 ]
panowie z tego co wiem pompa abs nie podejdzie z b7 do 2.7 bt
pytanie czy sama pompa z 2.7 musi byc czy moze z pompa esp i czyms jeszcze?
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Booost pisze: B5 to stare auto kiera kręci się jak w Ursusie... Ale silnik ma konkret dlatego chcę b7 z 2.7bt
Jak wolisz... ale ten temat z kiera to sciema, mialem b5 i kiera kreci sie normalnie.. moze nie jest to b8, ale nie widze podobienstw z ursusami, ktorymi tez jezdzilem :D
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Sztybor jeśli chodzi o komfort między B5 a B6 w 2.7 to jest przepaść. W b5 miałem 320 PS a w b6 od razu 450PS i 600Nm. S4 B6 z 2.7 jest dużo bardziej komfortowe.
Swap jakiś drogi nie jest. Robiąc serię w 10 000zł części + przekładka powinno się zmieścić :mrgreen:
Booost
Posty: 36
Rejestracja: 2016-03-30, 19:04
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Booost »

Moze nie Ursus jak napisałem ale 1n1 w porównaniu z 1n3 wspomaganiem to też przepaść

Mik powiedz jak. Rozwiazales sprawę wentylatorów? Masz wisko czy elektryczne?
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

W zasadzie to Nosb rozwiązał bo robił swap.
Mam wisko i mały elektryczny obok i tak zostanie, wentylatora klimy z przodu jak w b5 nigdy nie było ale by się przydał(tyle że nie ma na niego miejsca) w lecie w korkach bo klima ma ciężko .
W innej b6 z Nysy widziałem że Nosb zastosował duży i mały wentylator elektryczny bez wisko + dodatkowy czujnik na przewodach klimy. Tylko strasznie to wyło.

Myślę że warto zostawić wisko bo to zawsze dwa osobne systemy chłodzenia a wentylator elektryczny może się spalić. Wisko z racji budowy nie obciąża silnika przy przyśpieszaniu więc po co to zmieniać ?
Minusem posiadania dwóch elektrycznych wentylatorów jest spore obciążenie alternatora w lecie w ruchu miejskim / korkach . Ja u siebie musiałem zmienić alternator ze 120A na ok 140-150A ponieważ elektroniki sporo i na postoju RNS-E po 15 min wyładowywał nowy akumulator.
Co do wspomagania w b6 to rzeczywiście przepaść, ja mam akurat servotronic.
Booost
Posty: 36
Rejestracja: 2016-03-30, 19:04
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Booost »

A ktoś wie co zmienić w pompie ABS b6 b7 żeby latala w 2.7 bt?
I jak elektrycznie zrobić dwa wentylatory zamiast wisko?

[ Dodano: 2016-07-04, 22:04 ]
panowie a za co odpowiadaja czujniki w obudowie filtra powietrza ? chce zreztgnowac z puchy i nie wiem co z nimi zrobic?
ODPOWIEDZ