Swap 2.7bi turbo do b7
Swap 2.7bi turbo do b7
Kompletny silnik skrzynie 2.5tdi wal mam
Jestem na etapie szukania budy b7 i tu pytanie czy swap w b7 wygląda tak samo jak w b6?
Czy muszę szukać budy z benzyny czy obojętne to jest bo bak można zostawić i pb i diesel?
czy kazde quattr połącze z walem i skrzyna 2.5tdi czy musze miec dyfer 2.5?
Czy temat swap w a6c6 ruszył się i jest to do ogarnięcia?
Jestem na etapie szukania budy b7 i tu pytanie czy swap w b7 wygląda tak samo jak w b6?
Czy muszę szukać budy z benzyny czy obojętne to jest bo bak można zostawić i pb i diesel?
czy kazde quattr połącze z walem i skrzyna 2.5tdi czy musze miec dyfer 2.5?
Czy temat swap w a6c6 ruszył się i jest to do ogarnięcia?
Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)
Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
Nosb tak i Carmasters Kartuzy też mają za sobą taki swap do B7
Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
http://www.venom24.pl/
każdy mod seryjnego auta to utopienie kasysztybor pisze:Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)
Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
B5 to stare auto kiera kręci się jak w Ursusie... Ale silnik ma konkret dlatego chcę b7 z 2.7btsztybor pisze:Tak sie zastanawiam czy w tych czasach maja te swapy jeszcze jakis sens... utopisz w to pewnie z 35k razem... pojezdzisz z 2 lata i bedziesz mial problem zeby sprzedac w calosci.. a na graty, zostanie ci pusta buda ktorej nikt nie kupi :)
Jest jakis konkretny powod ze chcesz nowa bude? jak juz inwestowac to juz chyba lepiej szukac s4b5 z malym przebiegiem i modzic..
[ Dodano: 2016-05-26, 18:19 ]
Nie każdy prowadza auto po ludziach, :)Trewor pisze:Nosb tak i Carmasters Kartuzy też mają za sobą taki swap do B7
[ Dodano: 2016-05-26, 18:20 ]
Pytanie pompę sai mogę wywalić? Oczywiście przy strojeniu wyleci z ecu
Czy wiskoza odkręcić. Sam wentylator i tak zostaje?
[ Dodano: 2016-06-28, 10:52 ]
panowie z tego co wiem pompa abs nie podejdzie z b7 do 2.7 bt
pytanie czy sama pompa z 2.7 musi byc czy moze z pompa esp i czyms jeszcze?
W zasadzie to Nosb rozwiązał bo robił swap.
Mam wisko i mały elektryczny obok i tak zostanie, wentylatora klimy z przodu jak w b5 nigdy nie było ale by się przydał(tyle że nie ma na niego miejsca) w lecie w korkach bo klima ma ciężko .
W innej b6 z Nysy widziałem że Nosb zastosował duży i mały wentylator elektryczny bez wisko + dodatkowy czujnik na przewodach klimy. Tylko strasznie to wyło.
Myślę że warto zostawić wisko bo to zawsze dwa osobne systemy chłodzenia a wentylator elektryczny może się spalić. Wisko z racji budowy nie obciąża silnika przy przyśpieszaniu więc po co to zmieniać ?
Minusem posiadania dwóch elektrycznych wentylatorów jest spore obciążenie alternatora w lecie w ruchu miejskim / korkach . Ja u siebie musiałem zmienić alternator ze 120A na ok 140-150A ponieważ elektroniki sporo i na postoju RNS-E po 15 min wyładowywał nowy akumulator.
Co do wspomagania w b6 to rzeczywiście przepaść, ja mam akurat servotronic.
Mam wisko i mały elektryczny obok i tak zostanie, wentylatora klimy z przodu jak w b5 nigdy nie było ale by się przydał(tyle że nie ma na niego miejsca) w lecie w korkach bo klima ma ciężko .
W innej b6 z Nysy widziałem że Nosb zastosował duży i mały wentylator elektryczny bez wisko + dodatkowy czujnik na przewodach klimy. Tylko strasznie to wyło.
Myślę że warto zostawić wisko bo to zawsze dwa osobne systemy chłodzenia a wentylator elektryczny może się spalić. Wisko z racji budowy nie obciąża silnika przy przyśpieszaniu więc po co to zmieniać ?
Minusem posiadania dwóch elektrycznych wentylatorów jest spore obciążenie alternatora w lecie w ruchu miejskim / korkach . Ja u siebie musiałem zmienić alternator ze 120A na ok 140-150A ponieważ elektroniki sporo i na postoju RNS-E po 15 min wyładowywał nowy akumulator.
Co do wspomagania w b6 to rzeczywiście przepaść, ja mam akurat servotronic.