Po zakupie posypały się standardowe wymiany
- naprawiono błędnie ustawiony, dopiero co wymieniony rozrząd
- problem cofających się zapłonów zlikwidowała nowa pompa paliwa Bosch 040
- masa duperelów takich jak zawory DV, przewody podciśnienia, elementy zawieszenia.
- tylne hamulce z wersji poliftowej oddane do regeneracji, piaskowane, malowane proszkowo
- zestaw przewodów w stalowym oplocie
Po kilku sprintach z świateł z jadowitym seatem leonem zaorałem skrzynię biegów do tego stopnia że ostatecznie nie było możliwości wbicia jedynki


Korzystając z okazji, podziękowania oraz słowa uznania dla Zaprzala z turbodiesel.pl za dziesiątki jak nie setki sytuacji kiedy mi pomógł, podpowiedział w wszystkich dylematach z autem. Gdyby nie on pewnie bym sprzedał eskę dawno nie mogąc ogarnąć połowy pierdoletów jakie miałem na samym początku.
Najważniejsze że auto mocno cieszy samym widokiem, detalami. Frajdę dają mi sprawy z którymi nigdy nie miałem do czynienia np szorowanie foteli gliptonem







Aktualne modyfikacje:
- intercoolery RS4
- pompa paliwa Bosch 040
- luźny wydech bez katów oraz prekatow
- program Sportmile
- tylne hamulce z wersji poliftowej
- zestaw przewodów w stalowym oplocie
w planach chyba standard przewijający się do znudzenia przez forum czyli:
- mocniejsze, wydajniejsze turbiny
- 4 tłoczkowe brembo na przód
- kompletny wydech
nie wiem też co mnie bardziej wku%*^wia: słuchanie radia podczas jazdy- mam kaseciaka beta czy ewentualny widok akcesoryjnego radia w desce rozdzielczej b5 które w większości pasuje jak siodło do świni. Trzeba będzie się wreszcie z którąś wersją pogodzić i na coś umożliwiającego podłączenie AUX/USB zdecydować