RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

skorupa wreszcie jedzie prosto !
teraz pora obniżyć ją o 5-8 cm
Obrazek

tak wygląda 3,5" w budzie B5 - jest w miarę cicho !
Obrazek

ja już dawno testuje
Obrazek

niby 370x35mm na 8-mio tłoka a jednak trzeba ceramikę
tył 312x22mm RS4
wszystko do zmiany niebawem na 380x38mm ceramik i 356x28mm na 4-ro tłok z osobnym ręcznym
Obrazek Obrazek
Obrazek
uki
Posty: 48
Rejestracja: 2011-07-13, 22:08
Lokalizacja: WG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: uki »

to ma być samochód do lansu czy do zapitalania ?? bo już teraz widać że koła szczelnie wypełniają wnęki a przy obniżeniu 5-8 cm to już będzie ciężko się tym przemieszczać.
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Czekam na fotki jak będzie nizej,bo tego mi tylko brakowało a japy w nadkolach straszne. :->
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

podczas strojenia podnieśli ją bo na hamownie nie mogła wjechać :-)
ja zawsze mam auta mocno obniżone i da się tym po moich drogach zapier$%ać
Obrazek
uki
Posty: 48
Rejestracja: 2011-07-13, 22:08
Lokalizacja: WG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: uki »

na zdjęciu wyżej, gdzie masz geometrię robioną nie wygląda źle, może przód deko niżeji będzie ok, kwestia jeszcze szerokości kół i ET boja w swojej b5 przy ET 45 i dystansach 22mm i oponach 225 nie mogę zejść zbyt nisko bo przednie koła walą po nadkolach ( tych plastikowych ). Muszę utwardzić gwint bardziej.
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

ja tez bym jakos mocno nie szedl w dół.

RS4 Szarak na przykład mi osobiście nie leży, bo ma taka glebę straszna. Wyglada na zepsutego :P
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

asi dobrze gadasz :) aby autem dało sie grubo cisnać to, gleba nie jest potrzebna a dobrze zestrojone zawieszenie.... a tym wypadku wysokosc auta na zdjeciu z geometria moim zdaniem jest w sam raz ;)
??
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Jeszcze centa dwa w dół i bedzie malina.... Auto na 19" feldze więc pod spodem jeszcze pies z budą przeleciii ......ważne żeby tylko nie bujało i trzymało sztywno...zawias pewnie z górnej półki wiec bedzie ligaa :-P ps A jaka opona docelowo 255/30 jak tak to dobra opcja nie bedzie jakaś hardkorowo niska i bedzie się dobrze nakur.....
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

pewnie jest tak jak mówicie z wysokością ale jak to mówią "mój cyrk i moje małpy"
ma być nisko ! jezdze od dawna nisko, znam swoje drogi, możliwości i lubię "latać" autem na hopkach przy +200 :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Jak masz w okolicy takie drogi i auto jako zabawke to zapierdalania to dlaczego nie?! Serie rs4 czy rs6 do normalnego smigania a tu jak napisalem, Dokladnie na glebe ile sie da i czerpac fun! Juz jest tlusto dokoksuj to do konca i bedzie w ogole kot... :-)

P.s chyba ze na spot bedziesz chcial przyleciec to od Wojtka wez sztachety :mrgreen:
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

H&R stabilizatory czekają do założenia :-D
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

pewnie jest tak jak mówicie z wysokością ale jak to mówią "mój cyrk i moje małpy"
ma być nisko ! jezdze od dawna nisko, znam swoje drogi, możliwości i lubię "latać" autem na hopkach przy +200 :-)
Zajebiesz kiedyś konkretnie wydechem az ci wóz stanie dęba to ci przejdzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

ja chyba rozumiem Andrzeja . w zakretach im nizej tym lepiej jesli beda dobre opony i jest miazga . ja mialem slabe heble to musialem w zakrety wchodzic tyle ile samochod lecial . andrzej cos tam shamuje bo heble kozackie beda ale wrazenia sa konkretne jak auto siedzi nisko i twardo bokiem poleciec tez nie problem na tak ustawionym zawiasie jak sie chce tylko opon szkoda .


Andrzej zazdroszcze ze mozesz tak pozapierdalac ;) taka maszyna i w dodatku te drogi cuuudo
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

drogi mają lepsze inni ale moje są OK , niestety zawsze nie będziesz leciał na maxa

heble te 370x35mm za jakiś czas idą do sprzedania a zakładam 380x38mm
Obrazek
Awatar użytkownika
Kornetto
Posty: 356
Rejestracja: 2014-04-01, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kornetto »

SID pisze:drogi mają lepsze inni ale moje są OK , niestety zawsze nie będziesz leciał na maxa

heble te 370x35mm za jakiś czas idą do sprzedania a zakładam 380x38mm
Muszę się zorientować jakie bedą mi potrzebne. Jeśli coś to rezerwóar bitte.

Zakładasz osłonę silnika?
ODPOWIEDZ