S4 B8 by przemek530d

Moderatorzy: buba, Mod-Team

przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

S4 B8 by przemek530d

Post autor: przemek530d »

witajcie, żeby nie być tak anonimowym pokaże swoją furkę

S4 B8 S-tronic
Obrazek
Obrazek
Obrazek

póki co wleciały docelowe felgi z R8, 8,5 przód i 10,5 tył z gumką 285
filtr pipercrossa i kombinuję z hamulcami,
tarcza seria 345x29,5 co przy masie pod 2t (B8 jest klocek co widać na żywo i czuć w jeździe) są tak na styk,
jak pewnie wiecie ten rozmiar pchają np do S3
coś takiego zanabyłem
Obrazek
setup z a6 c7 bitdi (a8 d4 też) 356x34 i dwutłok w amelinium, który ma pasować p&p
utknąłem wczoraj, zacisk elegancko zszedł, śrubką trzymająca tarczę wymagała walki ale wyszła, tarcza nie chce odejść od piasty :shock:
jak zaspawana, przez otwory na śruby podlałem fosolem, zobaczymy dzisiaj

plany:
- stage 0,5 tj. większy IC wodny, rura dolot i usuniecie katów, czekam na sygnał od Nosba, nie wcześniej jak lipiec/sierpień
-stage 1 tj. kółko, program ecu i tcm, może jakieś świece inne
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

fajnie wszystko ale jednak te b8/9 to dupy nie urywają niczym. ani w look out ani w motorowni. b5 to b5 jednak :-)
Jacars4
Posty: 201
Rejestracja: 2010-02-02, 20:15
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacars4 »

no tak calibra dupę urywa ,a nie s4 b8. Miałem dwie s4 i super chwaliłem.
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Auto fajne. Skrzynia robi robote. Powodzenia w modach.

P.S Jacek to jest ,,Calibra" Bartka: https://postimg.org/image/7fy3xwlul/
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

Bartkowi po prostu buda B8 się już znudziła jak codziennie na nią patrzy :mrgreen:

Fajny sedanik gratki zakupu i spokojnego użytkowania
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Przemek wpadaj na spota. W andrychowie widzę auto czasem?
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Felgi to te na fotkach? To jest 18'?
285 opona imo lekki przerost.. ale jak kto woli :)

Ladna lalka, podobna do mojego traktora :)
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

gowor86, kiedy to było, eSka ze mną od ponad półtora roku

sztybor, to te na fotkach, 18", na seryjnym 245 z tyłu jakoś tak biednie (wąsko) mi wyglądało przy niemałym zadzie b8
a jakiś tam sens to ma przy defaultowych 60% na tył i otwartym dyfrze
btw. manuale s4 b8 mają fajny dyfer z blokadą napędu na prawą i lewą półośkę - prosto z R8
bartek75 pisze:Przemek wpadaj na spota. W andrychowie widzę auto czasem?
z chęcią, a gdzie te spoty organizujecie? u mnie cienko z czasem
całkiem możliwe, tu mieszkam

a calibra dupę urywa, zwłaszcza koszty serwisów z tego co słyszałem
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Hmm ciekawe z tym dyfrem.. w ogole troche zakrecony temat.. myslalem ze jest tylko opcja sportowego dyfra i ze nie ma roznicy miedzy stronic a mt... a tu niespodzianka :)

Co do 285.. mam nadzieje ze nie bedzie plywal po koleinach :P
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

przemek530d pisze:a calibra dupę urywa, zwłaszcza koszty serwisów z tego co słyszałem
Nie martw się tym, nie czytaj tyle internetów i śpij spokojnie 😂😂😂😂 bo ja się tym wogóle nie przejmuję :mrgreen:
Awatar użytkownika
wujek 2pac
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek 2pac »

Mnie tez b8 w ogole nie podnieca... zwykla, szara sylwetka... a i RS tez za spokojny :-|
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

Nie była ostatnio na sprzedaż?
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

była, wystawiłem na wariata bo wpadł mi pomysł, żeby zmienić na b6 2.7tt :mrgreen:
a że nikt się po nią nie pofatygował, zostaje, pomodzę, może i tak będzie lepiej


tak siadły
Obrazek

Obrazek

Obrazek
robione tosterem

już wiem, że można było coś większego wsadzić, luzu dość po obwodzie, zacisk bardziej wystaje niż ori, ale i tak miałem dystanse
no nic, może kumpel z polifta zaryzykuje coś większego
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Przemek daj jakis uddate i aktualne fotki :)
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

właśnie planowałem coś wrzucić

autko wizualnie bez zmian, a tak na zimówkach
Obrazek

po drodze zaliczyłem lokalny mini spot S/RS
Obrazek
i w kato większy, ale zdjęć swojego nie robiłem

no więc, poza serwisami (oleje, tarcze tył oem, świeczki itp) były próby wrzucenia kierownic powietrza na tarcze hamulcowe z pejtona ale zakończone porażką,
odkryłem że pod pełną kratką przy halogenie mam dodatkową chłodniczkę :-D - montaż brakującego "air duct'u", a z kratki wystarczyło wyciągnąć zaślepkę
w sumie dalej walczę z drganiami przy hamowaniu, tzn po założeniu większych tarcz było ok z pół roku, może rok, potem wymieniłem tarcze tył (jedna krzywa) i niby lepiej a jednak, potem bardziej miękkie klocki przód, znów na chwile lepiej, przetoczenie tarcz, nowa piasta z łożyskiem oem tak trochę na ślepo wrzuciłem, na spokojnie muszę znowu wszystko powierzyć czujnikiem zegarowym...
przy okazji wpadły też nowe michały ss 255/40/18 (szerokie to jak uj, chyba nie ma szerszej 255 na rynku), btw. cztero letnie pzero 245 z 5,5mm to jakiś dramat na mokrym

w końcu w styczniu auto trafiło do Digitun na stg 1 tj. mniejsze kółko i programy,
jak zwykle troche przypadkiem, nie dokońca przygotowane autko, ale skoro były terminy to się nie zastanawiałem
niestety wynik nie był specjalny, wynik uzyskany przy -15st C i info że jak się ociepli będzie mniej :-/
Obrazek
Krzysiek stierdził że mało powietrza na górze, coś go jakby blokuje, a niby auto ok

na drodze jednak przekonałem się, że nie jest aż tak źle, ciąłem się z kumplem w s4 b8 z świeżutkim wykresem 482/560 w polifcie z manualem (potrafi zmieniać biegi), 100-220 jestem jakieś dwie długości z tyłu, nie wygląda to źle

idąc dalej rzeźbiłem z wlotem powietrza, tak po wycięciu "zaślepień" w grilu
Obrazek
i zamontowałem jeszcze "kierowniczkę powietrza" z grila do łapacza, taki air scoop
oczywiście sam wlot airboxa zmodyfikowany jak u wszystkich,
dzisiaj odbieram to i organizuję termin żeby wyważyć dynamicznie
Obrazek
Obrazek
a potem telefon do GTO na stg 2 czyli koło, precat off i rura airbox-przepustnica

aaa, chyba najbardziej odczuwalna zmiana to program w skrzyni, chciałem żeby tak wcześnie nie wrzucała wyższego biegu, teraz zdecydowanie mniej miesza tymi biegami i tak nie zamula przy turlaniu się, przy stg 2 będę jeszcze gadać żeby wcześniej redukowała
ODPOWIEDZ