Kolektor ssacy a6c5 2.7 allroad

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Arkadio
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-12, 00:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Kolektor ssacy a6c5 2.7 allroad

Post autor: Arkadio »

Czy ktos moze zakladal takowy kolektor do s4 ? Podobno ma wieksze srednice kanalow, Prawda ? O jakim nr katalogowym szukac, bo jest kilka rodzai( BC, BD , AK ..) ?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Dobre pytanie,i czy to ma sens? Bo od rs4 ciężka sprawa
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Ma ksztalt taki jak rs
bartektrn
Posty: 43
Rejestracja: 2015-05-14, 06:01
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: bartektrn »

buba pisze:Ma ksztalt taki jak rs
Czyli każdy z allroda może być ?? Czy musi mieć konkretny nr bo jest kilka z różną końcówką na allegro ?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Ksztalt ma jak rs. Co wiecej to nie wiem. Mam w piwnicy i kiedys z ciekawosci pomierze
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Mam takowy ... kanaly sa wieksze na bank... nie wiem jaki ma numery ale jest wiekszy kanalami i i aczej konstruowany... Digitun skladal mi auto i mowil ze jest odpowiedni... jedynie trzeba instalacje cisnienia przerobic z tylu..
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

To może niech ktoś pomierzy też ori s4 b5 i będzie jasno i wyraźnie pokazana wreszcie różnica.Wyglądać może jak ten z rs4 ale kanały już mieć jak s4

[ Dodano: 2016-04-06, 20:42 ]
Papol pisze:Mam takowy ... kanaly sa wieksze na bank... nie wiem jaki ma numery ale jest wiekszy kanalami i i aczej konstruowany... Digitun skladal mi auto i mowil ze jest odpowiedni... jedynie trzeba instalacje cisnienia przerobic z tylu..
Odpowiedni pod oryginalne glowice tak, Bo chyba innych nie zakladales?
bartektrn
Posty: 43
Rejestracja: 2015-05-14, 06:01
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: bartektrn »

I przede wszystkim z jakim nr ma być . Fajnie by było jakby Papol doszedł jaki ma
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ramiona ma podobne, komorę ma mniejszą, wejście na przepustnicę ma mniejsze i wyjście ramion do głowicy ma wąskie jak S4
Ogólnie lepszy od S4 przed 2000r (bo w S4 2001r już takie kolektory seryjnie były) ale gorszy od RS4
Obrazek
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Czyli jak by przerobić wejście przepustnicy na 75mm rs4 i wyjscia do glowic obrobić pod głowicę 2.4 to może by to jakiś sens miało :mrgreen:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Dobrzanskis4b6 pisze:Czyli jak by przerobić wejście przepustnicy na 75mm rs4 i wyjscia do glowic obrobić pod głowicę 2.4 to może by to jakiś sens miało :mrgreen:
wyjścia pod głowice nie przerobisz
na OEM S4 kolektorach robią dobre moce ale nikt nie miał okazji przetestować w praniu wszystkich opcji na raz
są jakieś pomiary przepływu w USA ale na sucho tzn na stole
Obrazek
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

http://www.myaudis4.com/old-style-intake-manifold/

Conclusion:

While the ‘new style’ intake manifold looks better than the ‘old style’ when measured on the flowbench there is negligible flow difference. Individual runner flow is close enough between the two items tested that test variations could be responsible for differences measured. With all runners open there was no measurable difference in airflow between either intake manifold.

tyle w temacie "lepszości" kolektorów z allroada

ale porting można zrobić ;-)
http://www.myaudis4.com/extrude-honed-intake-manifold/
Ostatnio zmieniony 2016-04-06, 22:37 przez pawelosinski83, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dokładnie
Obrazek
Arkadio
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-12, 00:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arkadio »

SID pisze:ramiona ma podobne, komorę ma mniejszą, wejście na przepustnicę ma mniejsze i wyjście ramion do głowicy ma wąskie jak S4
Ogólnie lepszy od S4 przed 2000r (bo w S4 2001r już takie kolektory seryjnie były) ale gorszy od RS4
Czyli rozumiem , ze ten zabieg w przypadku polifta nie ma sensu, bo wychodzi na to samo ? Mam glowice 2.4 APS , dlatego padlo pytanie. Szukam najlepszej i najtanszej z mozliwych opcji do wykonania :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dopiero w 2001r w S4 był ten sam kolektor co w Allroad
będzie on lepszy niż OEM w S4 97-00
koszt nie wielki wiec można się bawić
Obrazek
ODPOWIEDZ