Kolektor ssacy a6c5 2.7 allroad
Kolektor ssacy a6c5 2.7 allroad
Czy ktos moze zakladal takowy kolektor do s4 ? Podobno ma wieksze srednice kanalow, Prawda ? O jakim nr katalogowym szukac, bo jest kilka rodzai( BC, BD , AK ..) ?
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
To może niech ktoś pomierzy też ori s4 b5 i będzie jasno i wyraźnie pokazana wreszcie różnica.Wyglądać może jak ten z rs4 ale kanały już mieć jak s4
[ Dodano: 2016-04-06, 20:42 ]
[ Dodano: 2016-04-06, 20:42 ]
Odpowiedni pod oryginalne glowice tak, Bo chyba innych nie zakladales?Papol pisze:Mam takowy ... kanaly sa wieksze na bank... nie wiem jaki ma numery ale jest wiekszy kanalami i i aczej konstruowany... Digitun skladal mi auto i mowil ze jest odpowiedni... jedynie trzeba instalacje cisnienia przerobic z tylu..
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
wyjścia pod głowice nie przerobiszDobrzanskis4b6 pisze:Czyli jak by przerobić wejście przepustnicy na 75mm rs4 i wyjscia do glowic obrobić pod głowicę 2.4 to może by to jakiś sens miało
na OEM S4 kolektorach robią dobre moce ale nikt nie miał okazji przetestować w praniu wszystkich opcji na raz
są jakieś pomiary przepływu w USA ale na sucho tzn na stole
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
http://www.myaudis4.com/old-style-intake-manifold/
Conclusion:
While the ‘new style’ intake manifold looks better than the ‘old style’ when measured on the flowbench there is negligible flow difference. Individual runner flow is close enough between the two items tested that test variations could be responsible for differences measured. With all runners open there was no measurable difference in airflow between either intake manifold.
tyle w temacie "lepszości" kolektorów z allroada
ale porting można zrobić
http://www.myaudis4.com/extrude-honed-intake-manifold/
Conclusion:
While the ‘new style’ intake manifold looks better than the ‘old style’ when measured on the flowbench there is negligible flow difference. Individual runner flow is close enough between the two items tested that test variations could be responsible for differences measured. With all runners open there was no measurable difference in airflow between either intake manifold.
tyle w temacie "lepszości" kolektorów z allroada
ale porting można zrobić

http://www.myaudis4.com/extrude-honed-intake-manifold/
Ostatnio zmieniony 2016-04-06, 22:37 przez pawelosinski83, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli rozumiem , ze ten zabieg w przypadku polifta nie ma sensu, bo wychodzi na to samo ? Mam glowice 2.4 APS , dlatego padlo pytanie. Szukam najlepszej i najtanszej z mozliwych opcji do wykonania :)SID pisze:ramiona ma podobne, komorę ma mniejszą, wejście na przepustnicę ma mniejsze i wyjście ramion do głowicy ma wąskie jak S4
Ogólnie lepszy od S4 przed 2000r (bo w S4 2001r już takie kolektory seryjnie były) ale gorszy od RS4