Zawieszenie gwintowane do S4B6
Zawieszenie gwintowane do S4B6
Poszukuję jakiegoś zawiasu do S4B6
na pierwszy plan wysuwa się AP ze względu na korzystny stosunek jakości do ceny.
Czy macie jakieś inne pomysły na zawieszenie gwintowane, ewentualnie sklep, gdzie można zakupić w dobrych pieniądzach???
na pierwszy plan wysuwa się AP ze względu na korzystny stosunek jakości do ceny.
Czy macie jakieś inne pomysły na zawieszenie gwintowane, ewentualnie sklep, gdzie można zakupić w dobrych pieniądzach???
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Gwint z B5 pasuje do C5? Jeśli nie to z jakich modeli może jeszcze pasować gwint do C5 quattro?
I jeszcze jedna kwestia, czy to normalne że przód auta mam trochę wyżej niż tył?
Jaki rozwiązanie zastosować aby nie pogorszyć zbytnio komfortu a obniżyć auto o ok 2-3cm? (gwint, sprężyny, przyciąć fabryczne springi?) Auto to daily car i jeździ czasami w trasy więc musi być wygodnie.
I jeszcze jedna kwestia, czy to normalne że przód auta mam trochę wyżej niż tył?

Jaki rozwiązanie zastosować aby nie pogorszyć zbytnio komfortu a obniżyć auto o ok 2-3cm? (gwint, sprężyny, przyciąć fabryczne springi?) Auto to daily car i jeździ czasami w trasy więc musi być wygodnie.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Nie wiem czy żartujecie czy mówicie poważnie, ale jeśli poważnie to samo przycięcie sprężyn przecież nie wystarczy bo będzie krótsza sprężyna na tą samą masę samochodu a więc bardziej będzie jeszcze bardziej miękko. Trzeba więc chyba zastosować gumy usztywniające.quadysz pisze::D:D:D zrob jak buba mowi!buba pisze:Tnij springi
Nigdy nie jeździłem na gwicie więc nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie dla samochodu używanego na codzień w którym podróżuje małe dziecko.
A jakbym chciał założyć zawieszenie z S6 to wystarczą sprężyny czy trzeba też amorki zmienić?
Po co wsadzać gumy na tył?pawelosinski83 pisze:wsadź gumy w zwoje sprężyn z tyłu
Rozumiem, że fajnie sobie pożartować ale byłbym wdzięczny jakby chociaż z jedna osoba napisała coś sensownego. O cięciu sprężyn mówili mi w warsztacie i dlatego wymieniłem to jako jedną z opcji. Ponowię więc swoje pytanie. Jakie rozwiązanie jest najlepsze do daily cara? I czy to normalne że tył mam niżej niż przód?bracus pisze:czytam i nie wierzę a ja dosyć łatwowierny jestem
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ok, dzięki. W takim razie oddam samochód do sprawdzenia dlaczego tył siedzi niżej i jak się okaże że mam coś z amorami to poszukam gwintu a jeśli nie to sprężyny progresywne.
Jeszcze taki gwint znalazłem u SIDa:
http://sidmotorsport.pl/pl/kv/1931-kw-z ... mfort.html
Ma może go ktoś?
Jeszcze taki gwint znalazłem u SIDa:
http://sidmotorsport.pl/pl/kv/1931-kw-z ... mfort.html
Ma może go ktoś?