Zawieszenie gwintowane do S4B6

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Zawieszenie gwintowane do S4B6

Post autor: RSK »

Poszukuję jakiegoś zawiasu do S4B6
na pierwszy plan wysuwa się AP ze względu na korzystny stosunek jakości do ceny.

Czy macie jakieś inne pomysły na zawieszenie gwintowane, ewentualnie sklep, gdzie można zakupić w dobrych pieniądzach???
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ST droższy od AP ale bardziej markowy
wszelkie inne marki to już cena +4tyś zł
Obrazek
Danny Way
Posty: 25
Rejestracja: 2014-03-27, 22:12
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Danny Way »

Odgrzeję kotleta, jeśli jeszcze nie kupiłeś, to kupuj śmiało AP, miałem zakładany nowy w S6 C5 i naprawdę jest świetny, a na paru gwintach latałem, stosunek sport/komfort/cena myślę że najbardzie trafiony ;)
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Ja w swojej s4 b6 miałem zamontowany FK i też był fajny,dość komfortowy.
Obecnie w s4 b5 jest AP i jest ok
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Gwint z B5 pasuje do C5? Jeśli nie to z jakich modeli może jeszcze pasować gwint do C5 quattro?

I jeszcze jedna kwestia, czy to normalne że przód auta mam trochę wyżej niż tył?

Obrazek

Jaki rozwiązanie zastosować aby nie pogorszyć zbytnio komfortu a obniżyć auto o ok 2-3cm? (gwint, sprężyny, przyciąć fabryczne springi?) Auto to daily car i jeździ czasami w trasy więc musi być wygodnie.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Tnij springi
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

buba pisze:Tnij springi
:D:D:D zrob jak buba mowi!
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Tylko Bilstein :)
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

wsadź gumy w zwoje sprężyn z tyłu
Obrazek
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

quadysz pisze:
buba pisze:Tnij springi
:D:D:D zrob jak buba mowi!
Nie wiem czy żartujecie czy mówicie poważnie, ale jeśli poważnie to samo przycięcie sprężyn przecież nie wystarczy bo będzie krótsza sprężyna na tą samą masę samochodu a więc bardziej będzie jeszcze bardziej miękko. Trzeba więc chyba zastosować gumy usztywniające.

Nigdy nie jeździłem na gwicie więc nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie dla samochodu używanego na codzień w którym podróżuje małe dziecko.

A jakbym chciał założyć zawieszenie z S6 to wystarczą sprężyny czy trzeba też amorki zmienić?
pawelosinski83 pisze:wsadź gumy w zwoje sprężyn z tyłu
Po co wsadzać gumy na tył?
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

czytam i nie wierzę a ja dosyć łatwowierny jestem ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

bracus pisze:czytam i nie wierzę a ja dosyć łatwowierny jestem
Rozumiem, że fajnie sobie pożartować ale byłbym wdzięczny jakby chociaż z jedna osoba napisała coś sensownego. O cięciu sprężyn mówili mi w warsztacie i dlatego wymieniłem to jako jedną z opcji. Ponowię więc swoje pytanie. Jakie rozwiązanie jest najlepsze do daily cara? I czy to normalne że tył mam niżej niż przód?
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

1. kup sprężyny progresywne - jakiekolwiek nawet jakieś gówno za 4-5 stówek - sprawdzą się na 100%
w miarę dobre np. eibachy to jakieś 650 zł
2. nie to nie jest normalne że masz tył niżej niż przód
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Na poważnie to zrób jak bracus pisze jeśli ma być tanio i dobrze.
A jako zadowolony użytkownik gwintu AP polecam Ci go jako trochę droższą opcję. Będziesz zadowolony na pewno :) jest komfortowy jak na gwint i fajnie, odczuwalnie usztywnia auto.
Ja jeżdżę na co dzień, także w trasy i jest super.
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Ok, dzięki. W takim razie oddam samochód do sprawdzenia dlaczego tył siedzi niżej i jak się okaże że mam coś z amorami to poszukam gwintu a jeśli nie to sprężyny progresywne.

Jeszcze taki gwint znalazłem u SIDa:

http://sidmotorsport.pl/pl/kv/1931-kw-z ... mfort.html

Ma może go ktoś?
ODPOWIEDZ