Regeneracja zacisków hamulcowych
Regeneracja zacisków hamulcowych
Witam, Panowie potrzebuję namiary na kogoś lub na zakład który zregeneruje mi zaciski hamulcowe, może być wysyłka, tylko ktoś pewny.
Polecam http://regeneracja-zaciski.pl/kontakt kolega Tomek z A4-klub.pl ( nick Dev )
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Z roboty wozimy tu http://hamuj.pl/index.php?page=kontakt Zrobili kilkanaście kompletów o których wiem i nie było problemu
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Odebrałem wczoraj od DEV zaciski "po regeneracji"...
nie spodziewałem się, że to napiszę, ale ODRADZAM, NIE POLECAM ITD
brembo 6-tłok:
- 3 dziurawe gumki (przebite śrubokrętem przy wyjmowaniu za pewne...) a na wszystkich są ślady dziubania więc uszkodzenie to kwestia czasu...
- 2 przyklejone paprochy (gluty) w tym jeden na przedniej powierzchni zacisku, gdzie ma być napis....
- pomalowane powierzchnie montażowe uszu do zwrotnicy
- pomalowane te trzpienie, na których się klocki opierają
- zamalowane otwory na śrubę mocującą klocki
- blaszki i śruby mocujące klocki wyczyszczone do gołego metalu i tyle, nie zabezpieczone
- rurki nie ruszone
- odpowietrzniki zasyfione
tylne RS6 C5:
- uszy w samych zaciskach polakierowane
- uszy do zwrotnicy polakierowane
- miejsca montażu przewodów hamulcowych, gdzie mają przyjść podkładki miedziane - polakierowane, łącznie z bolcami ustalającymi przewód
- dźwignie ręcznego - surowy metal i nie opierają się na ogranicznikach w pozycji spoczynkowej
- mocowania linek ręcznego nie odkręcone były od zacisków i są polakierowane, oczywiście z samym miejscem gdzie wchodzi linka i zawleczka...
wrzucę potem foty...
nie spodziewałem się, że to napiszę, ale ODRADZAM, NIE POLECAM ITD
brembo 6-tłok:
- 3 dziurawe gumki (przebite śrubokrętem przy wyjmowaniu za pewne...) a na wszystkich są ślady dziubania więc uszkodzenie to kwestia czasu...
- 2 przyklejone paprochy (gluty) w tym jeden na przedniej powierzchni zacisku, gdzie ma być napis....
- pomalowane powierzchnie montażowe uszu do zwrotnicy
- pomalowane te trzpienie, na których się klocki opierają
- zamalowane otwory na śrubę mocującą klocki
- blaszki i śruby mocujące klocki wyczyszczone do gołego metalu i tyle, nie zabezpieczone
- rurki nie ruszone
- odpowietrzniki zasyfione
tylne RS6 C5:
- uszy w samych zaciskach polakierowane
- uszy do zwrotnicy polakierowane
- miejsca montażu przewodów hamulcowych, gdzie mają przyjść podkładki miedziane - polakierowane, łącznie z bolcami ustalającymi przewód
- dźwignie ręcznego - surowy metal i nie opierają się na ogranicznikach w pozycji spoczynkowej
- mocowania linek ręcznego nie odkręcone były od zacisków i są polakierowane, oczywiście z samym miejscem gdzie wchodzi linka i zawleczka...
wrzucę potem foty...
toś mnie teraz zmartwił, ja do niego wysłałem zaciskipawelosinski83 pisze:Odebrałem wczoraj od DEV zaciski "po regeneracji"...
nie spodziewałem się, że to napiszę, ale ODRADZAM, NIE POLECAM ITD
brembo 6-tłok:
- 3 dziurawe gumki (przebite śrubokrętem przy wyjmowaniu za pewne...) a na wszystkich są ślady dziubania więc uszkodzenie to kwestia czasu...
- 2 przyklejone paprochy (gluty) w tym jeden na przedniej powierzchni zacisku, gdzie ma być napis....
- pomalowane powierzchnie montażowe uszu do zwrotnicy
- pomalowane te trzpienie, na których się klocki opierają
- zamalowane otwory na śrubę mocującą klocki
- blaszki i śruby mocujące klocki wyczyszczone do gołego metalu i tyle, nie zabezpieczone
- rurki nie ruszone
- odpowietrzniki zasyfione
tylne RS6 C5:
- uszy w samych zaciskach polakierowane
- uszy do zwrotnicy polakierowane
- miejsca montażu przewodów hamulcowych, gdzie mają przyjść podkładki miedziane - polakierowane, łącznie z bolcami ustalającymi przewód
- dźwignie ręcznego - surowy metal i nie opierają się na ogranicznikach w pozycji spoczynkowej
- mocowania linek ręcznego nie odkręcone były od zacisków i są polakierowane, oczywiście z samym miejscem gdzie wchodzi linka i zawleczka...
wrzucę potem foty...

- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ja też... robiłem tam u ojca zacisk tylny i wyszedł spoko, ceny podobne, ale nie malują w proszek i dlatego wysłałem do DEV'a...
emay, a Twoje u DEV'a jak wyszły? OK?
Póki co DEV chce mi dosłać gumki
Ja chcę zwrotu kasy za przód albo powtórnej roboty.
Tył ogólnie OK, trochę papierkiem opierdolę przy przewodzie i szczota przy lince, przełożę dźwignię i będzie dobrze... gumki są nowe
Tylko dlaczego muszę to k...a robić...
Żeby było śmieszniej dałem za to w sumie 480 zeta + 2x przesyłka... (250 tył + 30 gumki, 200 przód)
emay, a Twoje u DEV'a jak wyszły? OK?
Póki co DEV chce mi dosłać gumki

Tył ogólnie OK, trochę papierkiem opierdolę przy przewodzie i szczota przy lince, przełożę dźwignię i będzie dobrze... gumki są nowe
Tylko dlaczego muszę to k...a robić...
Żeby było śmieszniej dałem za to w sumie 480 zeta + 2x przesyłka... (250 tył + 30 gumki, 200 przód)
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt: