Regeneracja zacisków hamulcowych
Regeneracja zacisków hamulcowych
Witam, Panowie potrzebuję namiary na kogoś lub na zakład który zregeneruje mi zaciski hamulcowe, może być wysyłka, tylko ktoś pewny.
			
			
									
						
										
						Polecam http://regeneracja-zaciski.pl/kontakt kolega Tomek z A4-klub.pl ( nick Dev )
			
			
									
						
										
						- 
				grzesiek1985
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Z roboty wozimy tu http://hamuj.pl/index.php?page=kontakt Zrobili kilkanaście kompletów o których wiem i nie było problemu
			
			
									
						
										
						- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Odebrałem wczoraj od DEV zaciski "po regeneracji"...
nie spodziewałem się, że to napiszę, ale ODRADZAM, NIE POLECAM ITD
brembo 6-tłok:
- 3 dziurawe gumki (przebite śrubokrętem przy wyjmowaniu za pewne...) a na wszystkich są ślady dziubania więc uszkodzenie to kwestia czasu...
- 2 przyklejone paprochy (gluty) w tym jeden na przedniej powierzchni zacisku, gdzie ma być napis....
- pomalowane powierzchnie montażowe uszu do zwrotnicy
- pomalowane te trzpienie, na których się klocki opierają
- zamalowane otwory na śrubę mocującą klocki
- blaszki i śruby mocujące klocki wyczyszczone do gołego metalu i tyle, nie zabezpieczone
- rurki nie ruszone
- odpowietrzniki zasyfione
tylne RS6 C5:
- uszy w samych zaciskach polakierowane
- uszy do zwrotnicy polakierowane
- miejsca montażu przewodów hamulcowych, gdzie mają przyjść podkładki miedziane - polakierowane, łącznie z bolcami ustalającymi przewód
- dźwignie ręcznego - surowy metal i nie opierają się na ogranicznikach w pozycji spoczynkowej
- mocowania linek ręcznego nie odkręcone były od zacisków i są polakierowane, oczywiście z samym miejscem gdzie wchodzi linka i zawleczka...
wrzucę potem foty...
			
			
									
						
										
						nie spodziewałem się, że to napiszę, ale ODRADZAM, NIE POLECAM ITD
brembo 6-tłok:
- 3 dziurawe gumki (przebite śrubokrętem przy wyjmowaniu za pewne...) a na wszystkich są ślady dziubania więc uszkodzenie to kwestia czasu...
- 2 przyklejone paprochy (gluty) w tym jeden na przedniej powierzchni zacisku, gdzie ma być napis....
- pomalowane powierzchnie montażowe uszu do zwrotnicy
- pomalowane te trzpienie, na których się klocki opierają
- zamalowane otwory na śrubę mocującą klocki
- blaszki i śruby mocujące klocki wyczyszczone do gołego metalu i tyle, nie zabezpieczone
- rurki nie ruszone
- odpowietrzniki zasyfione
tylne RS6 C5:
- uszy w samych zaciskach polakierowane
- uszy do zwrotnicy polakierowane
- miejsca montażu przewodów hamulcowych, gdzie mają przyjść podkładki miedziane - polakierowane, łącznie z bolcami ustalającymi przewód
- dźwignie ręcznego - surowy metal i nie opierają się na ogranicznikach w pozycji spoczynkowej
- mocowania linek ręcznego nie odkręcone były od zacisków i są polakierowane, oczywiście z samym miejscem gdzie wchodzi linka i zawleczka...
wrzucę potem foty...
toś mnie teraz zmartwił, ja do niego wysłałem zaciskipawelosinski83 pisze:Odebrałem wczoraj od DEV zaciski "po regeneracji"...
nie spodziewałem się, że to napiszę, ale ODRADZAM, NIE POLECAM ITD
brembo 6-tłok:
- 3 dziurawe gumki (przebite śrubokrętem przy wyjmowaniu za pewne...) a na wszystkich są ślady dziubania więc uszkodzenie to kwestia czasu...
- 2 przyklejone paprochy (gluty) w tym jeden na przedniej powierzchni zacisku, gdzie ma być napis....
- pomalowane powierzchnie montażowe uszu do zwrotnicy
- pomalowane te trzpienie, na których się klocki opierają
- zamalowane otwory na śrubę mocującą klocki
- blaszki i śruby mocujące klocki wyczyszczone do gołego metalu i tyle, nie zabezpieczone
- rurki nie ruszone
- odpowietrzniki zasyfione
tylne RS6 C5:
- uszy w samych zaciskach polakierowane
- uszy do zwrotnicy polakierowane
- miejsca montażu przewodów hamulcowych, gdzie mają przyjść podkładki miedziane - polakierowane, łącznie z bolcami ustalającymi przewód
- dźwignie ręcznego - surowy metal i nie opierają się na ogranicznikach w pozycji spoczynkowej
- mocowania linek ręcznego nie odkręcone były od zacisków i są polakierowane, oczywiście z samym miejscem gdzie wchodzi linka i zawleczka...
wrzucę potem foty...

- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ja też... robiłem tam u ojca zacisk tylny i wyszedł spoko, ceny podobne, ale nie malują w proszek i dlatego wysłałem do DEV'a...
emay, a Twoje u DEV'a jak wyszły? OK?
Póki co DEV chce mi dosłać gumki Ja chcę zwrotu kasy za przód albo powtórnej roboty.
 Ja chcę zwrotu kasy za przód albo powtórnej roboty.
Tył ogólnie OK, trochę papierkiem opierdolę przy przewodzie i szczota przy lince, przełożę dźwignię i będzie dobrze... gumki są nowe
Tylko dlaczego muszę to k...a robić...
Żeby było śmieszniej dałem za to w sumie 480 zeta + 2x przesyłka... (250 tył + 30 gumki, 200 przód)
			
			
									
						
										
						emay, a Twoje u DEV'a jak wyszły? OK?
Póki co DEV chce mi dosłać gumki
 Ja chcę zwrotu kasy za przód albo powtórnej roboty.
 Ja chcę zwrotu kasy za przód albo powtórnej roboty.Tył ogólnie OK, trochę papierkiem opierdolę przy przewodzie i szczota przy lince, przełożę dźwignię i będzie dobrze... gumki są nowe
Tylko dlaczego muszę to k...a robić...
Żeby było śmieszniej dałem za to w sumie 480 zeta + 2x przesyłka... (250 tył + 30 gumki, 200 przód)
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- 
				grzesiek1985
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:










