Znowu sonda?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

razk
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-04, 21:10
Lokalizacja: Chojna
Płeć:
Kontakt:

Znowu sonda?

Post autor: razk »

Witam kolegow,

Od pewnego czasu borykam sie z problemem doladowania w swojej s4. Na poczatku obiaw byl taki ze gdy boost dochodzil do swojego maximum (1,2) szarpalo autem. Zauwazylem ze auto zaczelo przeladowywac bo na wskazniku pokazywalo nawet 1,5 i po szarpnieciu spadalo do ok 1,0 i auto nie rowno przyspieszalo. Po podpieciu kompa pokazalo 2 bledy:

17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded

17539/P1131/004401 - Oxygen/Lambda Sensor Bank 2 Sensor 1: Internal Resistance too High

Wymienilem N75 na nowy i pierwszy blad zniknal. Auto przestalo przeladowywac.

Blad sondy powracal.

Teraz auto przy bucie laduje 1,2 przy czym po dojsciu do tej wartosci odpuszcza na sekunde i ciagnie dalej jak powinno.

Wymienilem sonde na nowa NGK jednak blad sondy dalej powraca i dalej czuc to "zajakniecie" przy przyspieszaniu.

Czy cos innego niz sama sonda moze powodowac pojawianie sie tego bledu czy poprostu padla nowa sonda ?
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

A wymieniłeś tą co potrzeba? Może Ci się pomyliło i wymieniłeś dobrą na dobrą :)
razk
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-04, 21:10
Lokalizacja: Chojna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: razk »

Bank2 sensor 1. O ile nic nie pomieszalem to jest to strona kierowcy przed katem :)
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

bank 1 strona pasażera... bank 2 strona kierowcy :arrow: :roll:
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
razk
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-04, 21:10
Lokalizacja: Chojna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: razk »

ghost pisze:bank 1 strona pasażera... bank 2 strona kierowcy :arrow: :roll:
czyli wymienilem dobra. Strona kierowcy przed katalizatorem
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Widocznie padła. Zamiennik czy ori?
razk
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-04, 21:10
Lokalizacja: Chojna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: razk »

daw2 pisze:Widocznie padła. Zamiennik czy ori?
Ngk 1620. Skoro padla to po ok. 10-20km bo tyle zrobilem i wywalilo blad
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

ja bym jeszcze sprawdził wiązkę najpierw
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

lukaszlsw pisze:ja bym jeszcze sprawdził wiązkę najpierw

i piny na kompie
quattro-service.pl
razk
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-04, 21:10
Lokalizacja: Chojna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: razk »

A jak vagiem sprawdzic sonde?
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html

napięcie musi skakać między ~0 a ~1 V
status 111 lub 011
razk
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-04, 21:10
Lokalizacja: Chojna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: razk »

pawelosinski83 pisze:http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html

napięcie musi skakać między ~0 a ~1 V
status 111 lub 011
Na postoju?
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

tak, ale na ciepłym silniku
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Najlepiej jak ma 90*C - temperatura płynu chłodzącego.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
razk
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-04, 21:10
Lokalizacja: Chojna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: razk »

Ok, dzieki za odpowiedzi.
ODPOWIEDZ