Znowu sonda?
Znowu sonda?
Witam kolegow,
Od pewnego czasu borykam sie z problemem doladowania w swojej s4. Na poczatku obiaw byl taki ze gdy boost dochodzil do swojego maximum (1,2) szarpalo autem. Zauwazylem ze auto zaczelo przeladowywac bo na wskazniku pokazywalo nawet 1,5 i po szarpnieciu spadalo do ok 1,0 i auto nie rowno przyspieszalo. Po podpieciu kompa pokazalo 2 bledy:
17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded
17539/P1131/004401 - Oxygen/Lambda Sensor Bank 2 Sensor 1: Internal Resistance too High
Wymienilem N75 na nowy i pierwszy blad zniknal. Auto przestalo przeladowywac.
Blad sondy powracal.
Teraz auto przy bucie laduje 1,2 przy czym po dojsciu do tej wartosci odpuszcza na sekunde i ciagnie dalej jak powinno.
Wymienilem sonde na nowa NGK jednak blad sondy dalej powraca i dalej czuc to "zajakniecie" przy przyspieszaniu.
Czy cos innego niz sama sonda moze powodowac pojawianie sie tego bledu czy poprostu padla nowa sonda ?
Od pewnego czasu borykam sie z problemem doladowania w swojej s4. Na poczatku obiaw byl taki ze gdy boost dochodzil do swojego maximum (1,2) szarpalo autem. Zauwazylem ze auto zaczelo przeladowywac bo na wskazniku pokazywalo nawet 1,5 i po szarpnieciu spadalo do ok 1,0 i auto nie rowno przyspieszalo. Po podpieciu kompa pokazalo 2 bledy:
17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded
17539/P1131/004401 - Oxygen/Lambda Sensor Bank 2 Sensor 1: Internal Resistance too High
Wymienilem N75 na nowy i pierwszy blad zniknal. Auto przestalo przeladowywac.
Blad sondy powracal.
Teraz auto przy bucie laduje 1,2 przy czym po dojsciu do tej wartosci odpuszcza na sekunde i ciagnie dalej jak powinno.
Wymienilem sonde na nowa NGK jednak blad sondy dalej powraca i dalej czuc to "zajakniecie" przy przyspieszaniu.
Czy cos innego niz sama sonda moze powodowac pojawianie sie tego bledu czy poprostu padla nowa sonda ?
bank 1 strona pasażera... bank 2 strona kierowcy



WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html
napięcie musi skakać między ~0 a ~1 V
status 111 lub 011
napięcie musi skakać między ~0 a ~1 V
status 111 lub 011
Na postoju?pawelosinski83 pisze:http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html
napięcie musi skakać między ~0 a ~1 V
status 111 lub 011
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Najlepiej jak ma 90*C - temperatura płynu chłodzącego.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5