S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Cisza przed burzą
We wtorek auto idzie i bedzie sie robić profi wydech z nierdzewki od DP do końca na 2tłumikach przelotowych.Wizualnie juz bez zmian teraz tylko mechanika








Generalnie bedzie robiony stroker na 3.0 na kutych elementach i wizyta w GTO juz na początek maja umówiona...Cel???? okolice +/-650 co by nie wyszło bedzie dobrze









Generalnie bedzie robiony stroker na 3.0 na kutych elementach i wizyta w GTO juz na początek maja umówiona...Cel???? okolice +/-650 co by nie wyszło bedzie dobrze
Ostatnio zmieniony 2016-03-14, 12:57 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Jeszcze nie wiem
jest trochę czasu by się zastanowić i dobrze wybrać,może hybrydy

Ostatnio zmieniony 2016-04-15, 22:16 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Jak juz graty na strokera sa w garażu to dochodza mnie słuchy że mało kto popiera STROKERA 3.0 w s4,że niby nie sa żywotne że ogólnie 2.7bit ponad 600koni to już hardcore i blok nie wytrzyma,awaria za awarią itd itd
Także chwilowo jestem zbity z stropu
Może wypowie się ktoś kto robił takie mody,jakie ma odczucia czy warto czy też nie...
Co do Turbo przy 3.0 chciałbym zrobić z obecnych hybrydy k04 rs6 jak sa dobrze porobione 600+ powinno wyjść
https://www.youtube.com/watch?v=JAWaJbb9Dx4
Także chwilowo jestem zbity z stropu

Może wypowie się ktoś kto robił takie mody,jakie ma odczucia czy warto czy też nie...
Co do Turbo przy 3.0 chciałbym zrobić z obecnych hybrydy k04 rs6 jak sa dobrze porobione 600+ powinno wyjść
https://www.youtube.com/watch?v=JAWaJbb9Dx4
Ostatnio zmieniony 2016-04-19, 15:54 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak dla mnie to stroker na wale ASN tak (bez tłoków wyjdzie jakies 2.9), rozwiert na 3.0 już niekoniecznie, tłoki zamienić kuciznę na RS-owe i dadzą radę, blok na honowanie tylko, nie tracisz pasowania i nie ma ryzyka spieprzenia rozwiertu o co w Polsce nie trudno. Luźne pasowanie kucizny pod daily jest wg. mnie słabym pomysłem a tłoki RS-owe są wystarczająco mocne na 700+, blok teoretycznie powinien znieść więcej na wale ASN bo przy tej samej sile działającej na podpory wykorbienie jest większe (czyli moment obrotowy będzie większy), pozostaje kwestia wyważenia dołu i odprężenia... ogólnie z robieniem mocy najprościej jest do 500+ później jedno ciągnie za sobą drugie, żeby to zrobić dobrze...
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
- Tytuł użytkownika: Arek_HB
- Lokalizacja: Bremen/Ger
- Płeć:
- Kontakt:
Stroker na 3.0 ma sens przy atakowaniu duzych mocy. Ale stroker zeby mial rece i nogi i sie ciagle nie psul musi byc zrobiony konkretnie. W niemczech lata calkiem sporo mocnych s/rs4 2.7BiT ze strokerem i 700+ ale bylo to robione na konkretnych podzespolach w firmach ktore znaja sie na fachu. A wiadomo takie przyjemnosci kosztuja swoje.
Pogadaj z AW jak to sie ma sprawa ze strokerem i tymi turbinami. Z tego co wiem juz kilka takich cudakow poskladal :D
Pogadaj z AW jak to sie ma sprawa ze strokerem i tymi turbinami. Z tego co wiem juz kilka takich cudakow poskladal :D